Haku löysi 8 tulosta

Kirjoittaja henkka.k
Pe Huhti 20, 2012 3:38 pm
Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
Aihe: Maalatun auton vahaus
Vastaukset: 51
Luettu: 25780

Re: Maalatun auton vahaus

Parin viikon päästä voi huoletta vahata.
Jos jonkun pinnotteen/sealantin yms. Laittaa niin varuilta 4vk

Melkeinpä maali kun maali on läpikova viimeistään 7vrk kuluttua maalauksesta.

Terveisin: Maalari/maalikauppias
Kirjoittaja henkka.k
Pe Huhti 20, 2012 12:53 pm
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Detailing on a budget - Finland
Vastaukset: 601
Luettu: 224095

Re: Detailing on a budget - Finland

cale kirjoitti:Löytyyköhän Oulusta noita Kentin kuivausliinoja? Olis viikonloppuna käyntiä niin voisi käydä pari ostamassa.
Eipä noita ole missään näkynyt. On tullu kateltua.
Kirjoittaja henkka.k
Ma Huhti 09, 2012 8:58 pm
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)
Vastaukset: 214
Luettu: 258903

Re: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)

fibolt ++
Kaupat meni hyvin :)
Kirjoittaja henkka.k
Ke Helmi 01, 2012 1:54 pm
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Seuraava autosi?
Vastaukset: 308
Luettu: 40963

Re: Seuraava autosi?

Seuraava on varmaan Volvo V50
Tai V40 jos löytyy joku 03/04 vähillä kilometreillä sittenkun on ajankohtaista.
Kirjoittaja henkka.k
Pe Joulu 02, 2011 10:33 am
Keskustelualue: Muut pinnat
Aihe: Jälkiä kumilistoissa
Vastaukset: 20
Luettu: 5881

Re: Jälkiä kumilistoissa

Kokeileppa piruuttaan kuumailmapuhaltimella varovasti.
Muovista ainakin nousee rasvat pois lämmöllä.
Eli lämmitystä ja heti perään rättiä.
Kirjoittaja henkka.k
Ti Marras 29, 2011 10:20 am
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: hand wash only tarroja mistä?
Vastaukset: 13
Luettu: 3110

Re: hand wash only tarroja mistä?

Täältä ainaki:
http://eteippi.shop.wosbee.com/Publishe ... washonly01
e: ilman pesukinnas tekstiä :D
Kirjoittaja henkka.k
Ma Marras 21, 2011 1:13 pm
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)
Vastaukset: 214
Luettu: 258903

Re: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)

Korhonen kirjoitti:Rauhallinen Erkki +++
Samat sanat. Kaupat meni niinku elokuvissa :D
Kirjoittaja henkka.k
To Marras 03, 2011 3:56 pm
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Vastaukset: 1178
Luettu: 423185

Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.

Tämmönen: http://henkkak.kuvat.fi/kuvat/Miljoona+Tuning+11.6.2011+Keskisen+kyl%E4kauppa%2C+Tuuri/IMG_5678.JPG/small http://henkkak.kuvat.fi/kuvat/Miljoona+Tuning+11.6.2011+Keskisen+kyl%E4kauppa%2C+Tuuri/IMG_5678.JPG/full +Tämmönen :D http://henkkak.kuvat.fi/kuvat/Volvo+V40+1.9T4+-98/IMG_4780.JPG/sma...