Parin viikon päästä voi huoletta vahata.
Jos jonkun pinnotteen/sealantin yms. Laittaa niin varuilta 4vk
Melkeinpä maali kun maali on läpikova viimeistään 7vrk kuluttua maalauksesta.
Terveisin: Maalari/maalikauppias
Haku löysi 8 tulosta
- Pe Huhti 20, 2012 3:38 pm
- Keskustelualue: Maalipinnan suoja- ja ehostustuotteet
- Aihe: Maalatun auton vahaus
- Vastaukset: 51
- Luettu: 25780
- Pe Huhti 20, 2012 12:53 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Detailing on a budget - Finland
- Vastaukset: 601
- Luettu: 224095
Re: Detailing on a budget - Finland
Eipä noita ole missään näkynyt. On tullu kateltua.cale kirjoitti:Löytyyköhän Oulusta noita Kentin kuivausliinoja? Olis viikonloppuna käyntiä niin voisi käydä pari ostamassa.
- Ma Huhti 09, 2012 8:58 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)
- Vastaukset: 214
- Luettu: 258903
Re: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)
fibolt ++
Kaupat meni hyvin
Kaupat meni hyvin
- Ke Helmi 01, 2012 1:54 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Seuraava autosi?
- Vastaukset: 308
- Luettu: 40963
Re: Seuraava autosi?
Seuraava on varmaan Volvo V50
Tai V40 jos löytyy joku 03/04 vähillä kilometreillä sittenkun on ajankohtaista.
Tai V40 jos löytyy joku 03/04 vähillä kilometreillä sittenkun on ajankohtaista.
- Pe Joulu 02, 2011 10:33 am
- Keskustelualue: Muut pinnat
- Aihe: Jälkiä kumilistoissa
- Vastaukset: 20
- Luettu: 5881
Re: Jälkiä kumilistoissa
Kokeileppa piruuttaan kuumailmapuhaltimella varovasti.
Muovista ainakin nousee rasvat pois lämmöllä.
Eli lämmitystä ja heti perään rättiä.
Muovista ainakin nousee rasvat pois lämmöllä.
Eli lämmitystä ja heti perään rättiä.
- Ti Marras 29, 2011 10:20 am
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: hand wash only tarroja mistä?
- Vastaukset: 13
- Luettu: 3110
- Ma Marras 21, 2011 1:13 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)
- Vastaukset: 214
- Luettu: 258903
Re: Luotettavat kauppakumppanit (Ei Apupojat)
Samat sanat. Kaupat meni niinku elokuvissaKorhonen kirjoitti:Rauhallinen Erkki +++
- To Marras 03, 2011 3:56 pm
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
- Vastaukset: 1178
- Luettu: 423185
Re: Foorumilaisten autot, mp:t jne.
Tämmönen: http://henkkak.kuvat.fi/kuvat/Miljoona+Tuning+11.6.2011+Keskisen+kyl%E4kauppa%2C+Tuuri/IMG_5678.JPG/small http://henkkak.kuvat.fi/kuvat/Miljoona+Tuning+11.6.2011+Keskisen+kyl%E4kauppa%2C+Tuuri/IMG_5678.JPG/full +Tämmönen :D http://henkkak.kuvat.fi/kuvat/Volvo+V40+1.9T4+-98/IMG_4780.JPG/sma...