Moro
Onkos kenelläkään tietoa näistä kovavahauksista? Mitä vahaa pesuloissa näissä kovavahauksissa käytetään vai onko tasoa valtionsalaisuus?
Onko esim. Fk1000p tällainen?
Pesuloiden kovavaha
Re: Pesuloiden kovavaha
Ikuisuuskysmyshän kuuluu että miten määritellään termi "kovavaha"?
Toisillehan se on kiinteä, ei-nestemäinen vaha tai sealantti. Esimerkiksi juurikin FK1000P tai vaikkapa Malcon Yellow Paste Wax taitaa olla hyvin suosittu pesuloissa.
Toisille se on mallia autoglymin "kultainen"...
Toisille se on mikä tahansa suojausuote joka kestää puolikkaan vuotta tai enemmän.
FK1000P on kyllä yksi näistä joka kestää ja äärimmäisen helppo käyttää. Plus että purkilla hieroo helposti viidestäkymmenestä sataan kertaan kokonaisen auton.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Toisillehan se on kiinteä, ei-nestemäinen vaha tai sealantti. Esimerkiksi juurikin FK1000P tai vaikkapa Malcon Yellow Paste Wax taitaa olla hyvin suosittu pesuloissa.
Toisille se on mikä tahansa suojausuote joka kestää puolikkaan vuotta tai enemmän.
FK1000P on kyllä yksi näistä joka kestää ja äärimmäisen helppo käyttää. Plus että purkilla hieroo helposti viidestäkymmenestä sataan kertaan kokonaisen auton.
-
Blue-berry
Siksi kyselinkin kun juurikin tällaista olen käsittänyt. Riippuu tietysti monesta, mutta millaista kestoa tuolle fk1000p vahalle porukka on saanut? Itellä on kestäny n. 4kk. Vai olenko vain kuvitellutWolfie kirjoitti:Ikuisuuskysmyshän kuuluu että miten määritellään termi "kovavaha"?
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä tuolla FK1000P:llä on omissa päivittäisissä käyttövehkeissä saanut normaalisti 6-7kk, parhaimmillaan 9kk.
Mutta isoimpana tekijänä kestoon näkisin ajetut kilometrit ja pesujen määrän. Toiset ajaa 200km/kk ja pesee kerran viikossa, toiset ajaa 5000km/kk ja pesee parin kuukauden välein.
Mutta isoimpana tekijänä kestoon näkisin ajetut kilometrit ja pesujen määrän. Toiset ajaa 200km/kk ja pesee kerran viikossa, toiset ajaa 5000km/kk ja pesee parin kuukauden välein.
-
Blue-berry
Mulla tulee työmatkaa n. 100km päiväs ja oon pessy kerran viikossa. Siksi varmaan kestokin ollut pienempi. Saa suolavettäkin ajossa ihan koko matkan...Wolfie kirjoitti:Kyllä tuolla FK1000P:llä on omissa päivittäisissä käyttövehkeissä saanut normaalisti 6-7kk, parhaimmillaan 9kk.
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Itse kerron asiakkaille kestovahauksen keston olevan yleensä n. 6kk tai 8000-10000 km riippuen ajo-olosuhteista ja ylläpidosta. Tuon 6kk jälkeen pinta on jo sivuilta ja alaosista sen verran likaa hylkimätön että kannattaa uusia.