Makita DPO600Z
Makita DPO600Z
Pitäisi Shinematen ERO600 päästää eläkkeelle tällaisen satunnaisen kiillottelijan käytöstä. Mietin tässä vähän mitä tilalle, ja Makitan akkuja löytyisi löytyisi jo muutama hyllystä. Onko kellään kokemuksia millainen Makitan DPO600Z on koneena? Oma käyttö on ollut pääasiassa 1-steppiä ja harvakseltaan tehtynä, ja sellaiseen käyttöön olisi myös uusi tulossa.
Re: Makita DPO600Z
Onko tästä vielä kellään kokemuksia? Akkukoneeksi hinta on ihan siedettävä, mutta onko akkukäyttöisen koneen haitat (paino ja akun kesto) merkittävämmät kuin hyödyt? Mitä kokeneemmat kiillottajat ovat muuten mieltä tuon koneen ominaisuuksista? Valittavissa oleva pakotettu epäkesko toiminta kiinnostaisi. https://www.makita.fi/dpo600.html
Mulla oli tää mennyt ihan ohi tutkasta. Innostuin kuitenkin sen verran paljon, että otin laitteen testiin. Kyllä oli hengetön laite. Mulla on melkein kaikki makitan akkukäyttöisistä leluista ni ajattelin ton sopivan hyvin jonon jatkoksi, mut ei vakuuttanut. Pakkosyötölläkään ei saanut helposti mitään näkyvää aikaiseksi...
Black isn't a color, it's a career.
Tämä oli hyvä tieto. Eikö laite jaksa pitää kierroksia vai mistä ongelma tuli? Vastaavaa verkkovirta käyttöistä on kuitenkin ulkomaisilla foorumeilla kehuttu kovasti. Kuinka pitkään yhdellä akulla pystyi laitetta käyttämään?
Näin olen kuullut sanottavan. Hinta vain karkaa kauaksi budjetista. Makitan etu olisi se, että akkuja on ennestään reilusti niin pelkkä koneen runko olisi riittänyt ja kulut olisivat huomattavasti pienemmät, mutta eihän huonoa kannata ostaa.
Jos yleisesti puhutaan akku koneista niin onko niistä vielä johdollisen koneen haastajaksi? Onko nuo miten painavia ja kömpelöitä käsitellä? Pitääkö akkua olla jatkuvasti vaihtamassa ja laskeeko teho nopeasti akun tyhjetessä?
Jos yleisesti puhutaan akku koneista niin onko niistä vielä johdollisen koneen haastajaksi? Onko nuo miten painavia ja kömpelöitä käsitellä? Pitääkö akkua olla jatkuvasti vaihtamassa ja laskeeko teho nopeasti akun tyhjetessä?