Sivu 1/1

Tuulilasin puhdistus sadepinnoitteesta

Lähetetty: Su Kesä 30, 2019 11:32 pm
Kirjoittaja Tiskivuoro
Kävipä tässä niin, että käytin autoa pesussa ja kaveri oli sitten päättänyt omin päin laittaa tuulilasiin jonkun pinnoitteen. Tietysti aineen kuluttua alkoi pyyhkijät hyppimään. Yritin poistaa kalvoa kodin ikkunanpesu aineella ja lasolilla, mutta ei lähde. Onko jotain vinkkejä millä tuon tökötin saisi irti?

Re: Tuulilasin puhdistus sadepinnoitteesta

Lähetetty: Ma Heinä 01, 2019 7:06 am
Kirjoittaja seatts
Asetoonilla pitäis lähteä, tai sit kiillottamalla.

Re: Tuulilasin puhdistus sadepinnoitteesta

Lähetetty: Ma Heinä 01, 2019 7:06 am
Kirjoittaja Bastard
Nanolex Glass Polishilla käsin tai koneella kun pyyhkäisee niin lähtee pinnoitteet pois.... Toki voi kokeilla myös ihan kiillotusaineella jos sattuu moista olemaan...

Re: Tuulilasin puhdistus sadepinnoitteesta

Lähetetty: Ma Heinä 15, 2019 6:37 pm
Kirjoittaja Tiskivuoro
Ei auttanut asetooni. Moneen kertaan hankasin ja pykiminen jatkuu :censored: Pitää vissiin kokeilla glass polishia seuraavaksi...voi per...

Re: Tuulilasin puhdistus sadepinnoitteesta

Lähetetty: Su Heinä 28, 2019 9:29 am
Kirjoittaja makelja
Autoglym Glass polish ja uudet sulat.
Muut keinot eivät auttaneet ainakaan mulla.
5sateesta oli aine, jonka jostain ihmeen syystä laitoin lasiin. :oops: