Foorumi loppuu - Fake News, homma jatkuu normaalisti
Re: Foorumi loppuu 30.4.2019??
Olis taas tyrkyllä uusi päivitys foorumialustaan, jotta jos joku kerta ei foorumia aukea niin se oli sit siinä
Yleensä noi ei ongelmia aiheuta, mutta mistäs tuota ikinä varmaksi tietää etukäteen sanoa. En ole siis vielä laittamassa pillejä pussiin vaikka voisi tänne enempi kirjoituksia tulla.

Vuosi on lähtenyt käyntiin hyvissä merkeissä. Pitäis keritä juttuja tekemään taas. Testejä kauhea määrä tekeillään... yritetään pysyä aktiivisena.

Black isn't a color, it's a career.
Hieno homma, jos foorumi pysyy pystyssä. Itse en ole tänne kirjoittanut kuin muutaman kommentin mutta pitää koitaa aktivoitua siinäkin suhteessa. Autoa tulee puunattua ja kyllä siihen liittyviä juttuja voisi tännekin kirjoittaa. Enempi olen autoasioita kirjoitellut AutoStadium-sivustolle vaikka en sielläkään ole kyllä aktiivisemmasta päästä.
Olis lasku odottamassa maksua, vieläkö jatketaan seuraava vuosi?
Foorumille ehkä hitusen enemmän on tullut taas elämää.

Jatketaan
Jatketaan vaan
Jatketaan!
Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
Bad company corrupts
Jatketaan
- Posambique
Jatketaan! Pitänee keksiä jotain tapahtumia jotta saadaan lisää porukkaa innostumaan tms.?
Aivan liian monta paskasta autoa liikenteessä ja eihän sitä kykene keskittymään itsekään kun jo kuvittelee päässään miten tuon ja tuon auton saisi puhtaaksi in no time!

Aivan liian monta paskasta autoa liikenteessä ja eihän sitä kykene keskittymään itsekään kun jo kuvittelee päässään miten tuon ja tuon auton saisi puhtaaksi in no time!

Ilman muuta jatketaan.
Jatketaan! kyllä tätä foorumia kannattaa ylläpitää!
Ehdottomasti jatketaan!
Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla
Peukku jatkolle! Toivottavasti foorumille tulisi uuttakin porukkaa ja jos myös entiset jäsenet kesän myötä piristyisivät, niin tulisi foorumille vähän enemmän elämää.
Maksoin webhotellin laskun pois, nyt on taas vuoden verran peliaikaa.
- Sisäänajettu
Re: Foorumi loppuu 30.4.2020??
Hieno juttu. Kiitoksia
Kiitos TKe! Edelleen ollan valmiita myös keräämään kolehtia Kintaan pitämiseksi hengissä.
En tiedä kuinka moni muu on törmännyt foorumilla samaan ongelmaan kuin minä, mutta gdpr:n mukana tuoma evästeiden hyväksyntä ilmoitus käyttäjälle on tehnyt foorumin avaamisesta todella hankalaa. Väittäisin, että tämä on yksi syy miksi moni vanha satunnainen käyttäjä on foorumilta poistunut ja moni satunnainen tiedon etsijä jäänyt rekisteröitymättä. Ainakin minun käyttämillä laitteilla tuo ilmoituksen hyväksyntä ei ole näkyvissä ja on ihan tuurista kiinni löytääkö sen ja pystyykö sen hyväksymään. Silloin kun on koko ajan kirjautuneena sisälle ei ongelmia ole, mutta kun tänään yritin kirjautua ensimmäistä kertaa puhelimella foorumille niin hermot meni ennen kuin onnistui. Tähän toivoisi jonkinlaista muutosta foorumin etusivulle. En tiedä koskeeko ongelma vain niitä ketkä ei käytä tapatalk:ia, mutta joka tapauksessa meitäkin on aika paljon.