*Final Detail - Kiillotuskoulu*
Re: *Final Detail - Kiillotuskoulu*
Miten olis helmikuun toka viikonloppu?
Black isn't a color, it's a career.
Kiinostusta olisi todellakin mutta tuo ajankohta on tällä hetkellä kysymysmerkki. Olisikohan parempi ajankohta lähempänä kevättä jotta suurin osa (oletan ettei kaikilla ole tiloja) pääsisi miltei samantien hyödyntämään saamansa opin?
Maaliskuun lopussa tai Huhtikuun alussa...?
Käy mulle, muutamia reissuja keväällä ja alkukesästä tiedossa, katson vähän mihin väliin kävis.
Itsekään en vielä tarkemmin tiedä viikonloppuja jotka on vapaana mutta todennäköisemmin maaliskuun puolen välin jälkeen.
Ihan käsittämätön määrä ollut duunia ja reissuja koko alkuvuosi, ettei ole tähän kerinnyt yhtään paneutua. Huomenna taas reissuun. Vähempikin riittäis, että olis aikaa tehdä jotain kivaa välillä... Mä koitan saada tälle jonkun päivämäärän vihdoin.
Muista sitten "pakottaa" minut osallistumaan! 
Tämän kuun loppupuolella (23.5.-25.5.) ei sovi koska olen silloin itse puhumassa oman päätoimisen alani asioista toisaalla.

Tämän kuun loppupuolella (23.5.-25.5.) ei sovi koska olen silloin itse puhumassa oman päätoimisen alani asioista toisaalla.
Olisko sellainen pois suljettu, että otettais joku 4 vapaaehtoista osaajaa ja tehtäis vaikka 4:n auton kokoinen workshoppi missä joka autolla olis menossa eri vaiheet. Onko vapaaehtoisia. Koulu pidetään jossain muodossa joka tapauksessa syyskuun ekana viikonloppuna.
Varmistan, että tarkoitathan syyskuun ensimmäisellä viikonlopulla 7-8.9?
Olen kiinnostunut oppimaan, osaamista ei ole
Olen kiinnostunut oppimaan, osaamista ei ole

BMW 135iA '08
Joo just se viikonloppu. Ideana olis saada alaan vihkiytyneitä taas vähän kimppaan ja puhaltelemaan yhteen hiileen ja ennenkaikkea uusia tulijoita innostumaan.
Olen kiinnostunut osallistumaan, eli oppimaan lisää.
Täällä yksi kiinnostunut lisää oppimaan, kunhan lyötte päivän lukkoon, niin rupean järjestelemään vapaita
Do you have any WhatsApp ? 
Can always take my own stuff
Can always take my own stuff
No, you’re master of shine!
Glad to be in here 
So if I good understand you are organizing some meeting right ? Offcourse I would like to join this if possible
So if I good understand you are organizing some meeting right ? Offcourse I would like to join this if possible
You are more than welcome to join.

Hemmetin hemmetti, tulin just Italiasta ja aloin juttelemaan ensi vkl koulutuksesta ja mua muistutettiin, että lähden ens lauantaina Japaniin Iki saarelle ja Fukuokaan viikon reissuun. Vaikka pahaa tekee, niin pakko se on kai lähteä.
Eli menee pari viikonloppua nyt sivusuun tän homman osalta. uusi koulutus päivämäärä on 21.9.

Damn I'm back Finland on 25.09.... 
Sulla on kyllä "tylsä" elämä!