Sivu 1/1
Kimppatilauksia tulossa?
Lähetetty: To Joulu 22, 2016 10:51 am
Kirjoittaja samunoz
Onkos kukaan tilaamassa jotain sumuisilta saarilta? Beadjuice 5 litraa kiinnostaisi. Kiinnostaisiko jotakuta/joitakuita jakaa?
Re: Kimppatilauksia tulossa?
Lähetetty: Pe Joulu 23, 2016 2:14 pm
Kirjoittaja Demon
Meinasit suoriltaan ottaa 5 litraa kokeiluun? Eiks ensin kannattaisi pienemmissä erissä ottaa jota kokeilla ja testailla??
Re: Kimppatilauksia tulossa?
Lähetetty: Pe Joulu 23, 2016 2:49 pm
Kirjoittaja samunoz
Demon kirjoitti:Meinasit suoriltaan ottaa 5 litraa kokeiluun? Eiks ensin kannattaisi pienemmissä erissä ottaa jota kokeilla ja testailla??
Melkoinen ero hinnassa...
Re: Kimppatilauksia tulossa?
Lähetetty: Pe Joulu 23, 2016 2:50 pm
Kirjoittaja Demon
Onhan niissä joo eroja.
Mutta mitä järkeä ottaa tollasta tonkkaa jos se ei sitten olekkaan mieluista soosia..?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Kimppatilauksia tulossa?
Lähetetty: Pe Joulu 23, 2016 2:57 pm
Kirjoittaja samunoz
Luotto Bouncersiin on kova! Pelkiä hyviä arvosteluja saanut maailmalla.
Re: Kimppatilauksia tulossa?
Lähetetty: Pe Joulu 23, 2016 3:09 pm
Kirjoittaja samunoz
Tosin tuo on vain yksi tuote joita harkitsen. Kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä.