Sivu 1/1

Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät

Lähetetty: Pe Heinä 01, 2016 10:49 pm
Kirjoittaja J-Boy
Tuli 2014 alkuvuodesta ostettua Jannelta Laitilasta innostuksissa kattava setti myllytykseen. Autot vaihtuivat ja vapaa-aika väheni, jäi vehkeet tallin hyllylle.
Eli tästä kattava setti, kaikki ovat tosiaan käyttämättömiä ja laikat tms. muoveissa. Vaahtomuovilaikkoja 3 eri kokoa, kaikille tallat rotaryyn. Epäkeskoon talla myös muistaakseni 5,5" laikalle.

Myydään ensijaisesti pakettina. Mukaan kaupanpäälle pari mikrokuituliinaa, paketti savea ja kiillotusaineet, ovat ehkä vanhentuneita, tosin ei ole avattu.

Hinta 790€
Kamat Maskussa, kuvan laitan halukkaille, ei suostunut foorumi liittämään sitä.

Jaakko, 0445351662

Lista:
Flex PE 14-2 150
Flex XC 3401 VRG

Flex VRG -talla, pienemmälle laikalle kuin koneen mukana tuleva
Flexipads talla 90mm
Flexipads talla 123mm
Flexipads talla 150mm

CG Hex-Logic 4", vihreä, oranssi, valkoinen, musta
CG Hex-Logic 5,5", vihreä, oranssi, valkoinen, musta
CG Hex-Logic 6,5", vihreä, oranssi, valkoinen, musta
Flexipads merino 130mm

Laikkaharja, vaahtomuoville
Maskausteippi 18mm, 2 rullaa
Maskausteippi 24mm, 2 rullaa
Mikrokuituliina, 2kpl

Scholl S3
Scholl S17+
Scholl S30+
Scholl S40
Bilt-Hamber Clay

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: To Heinä 21, 2016 1:31 pm
Kirjoittaja mixu74
Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: Ti Heinä 26, 2016 10:19 pm
Kirjoittaja J-Boy
mixu74 kirjoitti:Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.
No ei mikään huono tarjous!

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: Ke Heinä 27, 2016 8:19 am
Kirjoittaja seatts
J-Boy kirjoitti:
mixu74 kirjoitti:Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.
No ei mikään huono tarjous!
No onhan se!

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: Ke Heinä 27, 2016 9:31 pm
Kirjoittaja J-Boy
seatts kirjoitti:
J-Boy kirjoitti:
mixu74 kirjoitti:Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.
No ei mikään huono tarjous!
No onhan se!
Nimenomaan.. :LOL: No, mut Rotary myyty. Pitää laitta lopuista erilliset ilmot, ei jostain syystä anna muokata tätä ilmoitusta.

Flex PE 14-2 myyty!

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: To Elo 04, 2016 10:09 pm
Kirjoittaja jesse55
vrg kiinnostais paljon hintaa? vai joko meni?

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: To Elo 04, 2016 10:11 pm
Kirjoittaja Juha U
Näyttäisi olevan myyty

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: To Elo 04, 2016 11:03 pm
Kirjoittaja jesse55
harmi... just kattelin motonetissä

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

Lähetetty: Ke Helmi 22, 2017 4:10 pm
Kirjoittaja ranzi
Paljonko Schollin S3,17 ja 30? Entä 5,5 laikat?