Pitääkö uusi auto savettaa
Lähetetty: Ma Touko 30, 2016 6:07 pm
Päätin luoda asiasta uuden viestiketjun sensijaan että olisin nostanut vanhan takaisin pintaan.
Eli saan noutaa ensiviikolla uuden Audin (A3 Sedan), värinä on Brilliant Black. Minulle on suositeltu Dodo Juice Blue Velvet -vahaa ja sitä ajattelin testata.
Savetuksesta olen löytänyt ristiriitaista tietoa, yleensä savetusta suositellaan myös uusille autoille tosin esim tällä foorumilla on ollut myös toiseen suuntaan neuvoja. Mietinkin kuinka tarpeen oikeasti on ostaa savi valmiiksi ennen ensimmäistä vahaa? Auto on saapunut Suomeen kuukausi sitten Audi Center Helsinkiin (Nykyisen auton leasing vielä voimassa).
Eli saan noutaa ensiviikolla uuden Audin (A3 Sedan), värinä on Brilliant Black. Minulle on suositeltu Dodo Juice Blue Velvet -vahaa ja sitä ajattelin testata.
Savetuksesta olen löytänyt ristiriitaista tietoa, yleensä savetusta suositellaan myös uusille autoille tosin esim tällä foorumilla on ollut myös toiseen suuntaan neuvoja. Mietinkin kuinka tarpeen oikeasti on ostaa savi valmiiksi ennen ensimmäistä vahaa? Auto on saapunut Suomeen kuukausi sitten Audi Center Helsinkiin (Nykyisen auton leasing vielä voimassa).