Myllytys, Salo
Lähetetty: La Helmi 06, 2016 5:53 pm
Sori jos tästä on joku threadikin olemassa, koitin etsiä mutta ei näkynyt omaan silmään..
Salossa, tai tässä lähettyvillä mitään oikeasti hyvää puljua mistä saisi hyvää jälkeä, mistä voisi maksaakkin vähän enemmän. Turkuun asti ei viitsisi ajella, noh on sekin vaihtoehto kyllä.
Autona musta Seat exeo sedan, on aika täynnä pesunaarmuja, ja muutama isompikin naarmu, mutta ne on jo niin syviä.
Ennen luovutusta myllytettiin konepeltiä, mikä on aika täynnä holoja..
Salossa, tai tässä lähettyvillä mitään oikeasti hyvää puljua mistä saisi hyvää jälkeä, mistä voisi maksaakkin vähän enemmän. Turkuun asti ei viitsisi ajella, noh on sekin vaihtoehto kyllä.
Autona musta Seat exeo sedan, on aika täynnä pesunaarmuja, ja muutama isompikin naarmu, mutta ne on jo niin syviä.
Ennen luovutusta myllytettiin konepeltiä, mikä on aika täynnä holoja..