Sivu 1/1
Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: Ti Marras 03, 2015 8:24 am
Kirjoittaja makelja
Onko tuosta kellään tarkempaa käyttökokemusta? Voitin DW:n forumilla purkillisen.
Re: Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: Pe Touko 13, 2016 10:23 pm
Kirjoittaja Branch
Helppo oli levittää pintaan ja pyyhkiä pois, kolmessa osassa auton vahasin. Muikean pinnan antoi mustaan autoon ja helmeily sateella

Re: Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: Ma Touko 16, 2016 9:33 am
Kirjoittaja makelja
Laitoin sen pintaan torstaina. Menin perinteisesti paneeli kerrallaan. Oli helppo työstää. Pariin paneeliin tuli liikaa ainetta ja sitten meni vähän työlääksi.
Haju ei ollut läheskään yhtä paha kuin Fussossa, mutta on niitä paremman hajuisiakin tuotteita.
Helmeily todella hienoa viikonlopun sateissa.
Tyytyväinen olen.
Re: Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: Ti Touko 17, 2016 1:48 am
Kirjoittaja Deadbeat111
Kokeilin tänään tätä. Tosi helppo pyyhittävä, kunhan levittää ohuelti. Mitä nyt ei muut maininneet, niin dark-versio tosiaan hieman fillasi mikronaarmuja.
Laitoin konepeltiin pikku testin samalla. Kiwami/Vanilla Ice/Double speed-wax troikka.
Re: Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: Ti Touko 17, 2016 12:12 pm
Kirjoittaja Antti O
Mites tää nyt eroaa fusso darkista?
Re: Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: Ti Touko 17, 2016 12:17 pm
Kirjoittaja Bastard
Parempi kiilto, ei yhtä kestävää. Hybridi joka sisältää carnaubaa Fusson ollessa 100% sealant.
Re: Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: To Touko 19, 2016 1:51 pm
Kirjoittaja Deadbeat111
Pinta vielä pesemättä, mutta nyt tuoreeltaan löytyi tuollainen ero Kiwami darkin ja Double speed-waxin välillä. Kiwami siis keskellä.

Re: Soft99 Kiwami Extreme Gloss
Lähetetty: Ti Elo 23, 2016 3:53 pm
Kirjoittaja mj2014
Laitoin perjantaina pintaan ja voi jestas sitä työn määrää poispyyhinnässä! BH Finiswaxin ja FK 1000:n kokemuksella, olipa vaikeeta. Yritin laittaa mahdollisimman vähän, mutta ilmeisesti en vaan osaa. En varmaan luota, että pinnassa on jotain, jos ei selkeesti näy... Kokeilin myös eri kuivumisaikoja, ei eroja 5-15 min.
Jatketaan harjoituksia...
Edit: Kiilto on kyllä hyvä!