Sen verran keltonokkia vielä ollaan

Ja kiitoksia

Kaiteethan on arvatenkin kolmella (3) pultilla kiinni. Päätymuovit lähtee ihan kaiteen päästä ylös kampeamalla ja keskimmäinen kaiteen takaa ensin sivulle päin raottamalla,skiri kirjoitti:^Komia Passat![]()
Mites, oletteko noita kiinteitä kattokaiteita irroitellut autoistanne, kun myllytätte katon?
Miten nuo lähtee irti VW:n autoista?
Upeaa että tällekin foorumille on eksynyt tällainen viimeisen päälle ajajan auto (pl. varsinaiset urheiluautot), ja miten upeassa kunnossa.Eero kirjoitti:Alfa sai uuden Rosson pintaansa toissakeväänä ja alustakin on päivitetty tiukempaan suuntaan. Nyt maalipinta kaipaisi hiukan huomiota; pientä pintanaarmua on ehtinyt tulla jo jonkin verran sekä roskan poistossa aikaansaadut himmentymät pitäis kiillottaa.
Kyllä. Toi on siis u-p-e-a! Tommoista pitäisi joskus päästä koettamaanWespa kirjoitti:Upeaa että tällekin foorumille on eksynyt tällainen viimeisen päälle ajajan auto (pl. varsinaiset urheiluautot), ja miten upeassa kunnossa.Eero kirjoitti:Alfa sai uuden Rosson pintaansa toissakeväänä ja alustakin on päivitetty tiukempaan suuntaan. Nyt maalipinta kaipaisi hiukan huomiota; pientä pintanaarmua on ehtinyt tulla jo jonkin verran sekä roskan poistossa aikaansaadut himmentymät pitäis kiillottaa.Isäukon tallissa seisoo vastaanvanlainen. Millonkohan sen ehtisi taas saada rullaavaksi..
Jäi tankkaamatta kun en löytäny Visalle sopivaa reikää ja palvelutankkauksenkin suhteen oli aika hiljastaskiri kirjoitti:Jaa kävit tankilla
Kappas,kiitos kehuista. 75 on kyllä nautittava ajella ihan vakiona ja tuota omaa kotteroa on "pilattu" muutamilla alustamuutoksilla.Urran kirjoitti:Kyllä. Toi on siis u-p-e-a! Tommoista pitäisi joskus päästä koettamaanWespa kirjoitti:Upeaa että tällekin foorumille on eksynyt tällainen viimeisen päälle ajajan auto (pl. varsinaiset urheiluautot), ja miten upeassa kunnossa.Eero kirjoitti:Alfa sai uuden Rosson pintaansa toissakeväänä ja alustakin on päivitetty tiukempaan suuntaan. Nyt maalipinta kaipaisi hiukan huomiota; pientä pintanaarmua on ehtinyt tulla jo jonkin verran sekä roskan poistossa aikaansaadut himmentymät pitäis kiillottaa.Isäukon tallissa seisoo vastaanvanlainen. Millonkohan sen ehtisi taas saada rullaavaksi..
Kappas,kiitos kehuista. 75 on kyllä nautittava ajella ihan vakiona ja tuota omaa kotteroa on "pilattu" muutamilla alustamuutoksilla.Urran kirjoitti:Kyllä. Toi on siis u-p-e-a! Tommoista pitäisi joskus päästä koettamaanWespa kirjoitti:Upeaa että tällekin foorumille on eksynyt tällainen viimeisen päälle ajajan auto (pl. varsinaiset urheiluautot), ja miten upeassa kunnossa.Eero kirjoitti:Alfa sai uuden Rosson pintaansa toissakeväänä ja alustakin on päivitetty tiukempaan suuntaan. Nyt maalipinta kaipaisi hiukan huomiota; pientä pintanaarmua on ehtinyt tulla jo jonkin verran sekä roskan poistossa aikaansaadut himmentymät pitäis kiillottaa.Isäukon tallissa seisoo vastaanvanlainen. Millonkohan sen ehtisi taas saada rullaavaksi..
Se omaan makuun ainoa oikea versio noista on 2.0 TS, loistava auto varsinkin talvella, jos vaan kestäisi ruostumatta.Eero kirjoitti:Onhan tuollainen sopivasti muokattu 75 turbokin myynnissä, jos tuo malli polttelee.
Miksi odotella kevääseen asti, vielähän tässä ehtis ennen lumiaKipe kirjoitti:Njoo tämmöinen quattro olis tarkoitus RE:n kanssa keväällä sitten kiilotella