Sivu 1/1

M:12" subwoofer

Lähetetty: Ti Loka 07, 2014 3:39 pm
Kirjoittaja aksu1
Siistikuntoinen Fusion-subbari refleksikotelossa.
Herkkä elementti,soi kivasti pienemmälläkin vahvistinteholla.
Tarkemmasta tyyppimerkinnästä ei käryä -en ole ottanut elementtiä kotelosta irti.

Leppävirralla,en lähettele mutta lähialueelle toimitus voisi jopa onnistua bensoja vastaan.Kuva
Hp:60e

spostia tulee seurattua useammin kuin tämän palstan ykstityisviestejä.

koponen77(at)gmail.com