M:12" subwoofer
Lähetetty: Ti Loka 07, 2014 3:39 pm
Siistikuntoinen Fusion-subbari refleksikotelossa.
Herkkä elementti,soi kivasti pienemmälläkin vahvistinteholla.
Tarkemmasta tyyppimerkinnästä ei käryä -en ole ottanut elementtiä kotelosta irti.
Leppävirralla,en lähettele mutta lähialueelle toimitus voisi jopa onnistua bensoja vastaan.
Hp:60e
spostia tulee seurattua useammin kuin tämän palstan ykstityisviestejä.
koponen77(at)gmail.com
Herkkä elementti,soi kivasti pienemmälläkin vahvistinteholla.
Tarkemmasta tyyppimerkinnästä ei käryä -en ole ottanut elementtiä kotelosta irti.
Leppävirralla,en lähettele mutta lähialueelle toimitus voisi jopa onnistua bensoja vastaan.

Hp:60e
spostia tulee seurattua useammin kuin tämän palstan ykstityisviestejä.
koponen77(at)gmail.com