Näin tunnistaisi himohinkkaajat liikenteessä ja voisi morjestella, miksei myös muutaman sanankin vaihtaa puunauksista tai mistä vaan.
Hintaa laittaa tietenki tarralle sen verta, ettei tappiolla joudu tekemään.
Tuleekohan idealle kannattajia? ja jos tulee niin osaavat kädet sitte töihin ja kehittämään ajatusta!

Lisätty tilausohjeet: Eli nyt sitten ne jotka niitä tarroja halusikaan niin minulle privaan yhteystiedot ja tarrojen maksun suoritus tälläiselle tilille kun: Janne Ahonen 393900-33115791 ja tekstikenttään nikki ja tieto monesta tarrasta olet maksanut. Näin saan yhdistettyä nikin nimeen joka löytyy sitten privasta
Tarran hinta oli sen 5e/kpl + 1e postikuluja eli kaksi tarraa saat yhteensä 11e:llä halpaa
Ilmoituksia ja tilisiirtoja tulemaan niin hyvällä tuurilla pääset liimaamaan pesukinnas-tarroja vielä perjantaina.
Ainiin ja muista osoitteen ilmoituksen yhteydessä halusitko ulkopuolelle vai sisäpuolelle liimattavia.
HUOMIO!! HUOMIO!! HUOMIO!!
Älkää minulle laittako Privaan niitä osoitteitanne, minä en näitä tilauksia hoitele.
TILAUSOHJEET *nimimerkki Demon:lle*:
Nyt on "siunaus" saatu Petteriltäkin niin tarroja olisi
Tässä ja tässä olisi parit kuvatukset tarrasta mimmonen on. Väriksi tuli valkoinen ja tarran mitat ovat 1,5cm korkea ja 20cm pitkä.
Eli nyt sitten ne jotka niitä tarroja halusikaan niin minulle privaan yhteystiedot ja tarrojen maksun suoritus tälläiselle tilille kun: Janne Ahonen 393900-33115791 ja tekstikenttään nikki ja tieto monesta tarrasta olet maksanut. Näin saan yhdistettyä nikin nimeen joka löytyy sitten privasta
Tarran hinta oli sen 5e/kpl + 1e postikuluja eli kaksi tarraa saat yhteensä 11e:llä halpaa
Ilmoituksia ja tilisiirtoja tulemaan niin hyvällä tuurilla pääset liimaamaan pesukinnas-tarroja vielä perjantaina.
Ainiin ja muista osoitteen ilmoituksen yhteydessä halusitko ulkopuolelle vai sisäpuolelle liimattavia.