Tapatalk foorumille?
Tapatalk foorumille?
Olen tässä tutkinut Tapatalkin (http://www.tapatalk.com/" onclick="window.open(this.href);return false;) asentamista foorumille, jotta kännysurffaus onnistuisi vielä helpommin. Itsellä on vain hyviä kokemuksia Tapatalkista.
Ennen kuin jatkan tutkimusta ja koetan ihan oikeasti tuota asentaa niin ajattelin kysyä, että onko tuolle tarvetta? Jos minä olen ainut käyttäjä niin melkein jää sitten asentamatta.
Ennen kuin jatkan tutkimusta ja koetan ihan oikeasti tuota asentaa niin ajattelin kysyä, että onko tuolle tarvetta? Jos minä olen ainut käyttäjä niin melkein jää sitten asentamatta.
- Worst Class Shampoo Junkie -
- Posambique
Re: Tapatalk foorumille?
Ei toimi Symbianin kanssa?
Muutoin oisin vaikka voinut olla kiinnostunut
Muutoin oisin vaikka voinut olla kiinnostunut
"Urku auki, pelti kii"
Tapatalk for Nokia supports all S60 3rd and 5th Edition devices, that covers almost all the Nokia medium to high-end model!
Kyllä tuo osaa Noksulaisista tukee.
Kyllä tuo osaa Noksulaisista tukee.
- Posambique
No mulle tulee vissiin jouluna Sony Görän Pärsson Ericsson,
mutta S60 -tuki kuulostaa hyvältä. Olen siis erittäin kiinnostunut tuosta mahdollisuudesta.
Se on ihan ehdoton, että jos puhelin suvaitsee tulla, niin foorumiahan sillä luetaan.
Oli se sitten helppoa, tai ihan mahdotonta
mutta S60 -tuki kuulostaa hyvältä. Olen siis erittäin kiinnostunut tuosta mahdollisuudesta.
Se on ihan ehdoton, että jos puhelin suvaitsee tulla, niin foorumiahan sillä luetaan.
Oli se sitten helppoa, tai ihan mahdotonta

"Urku auki, pelti kii"
Kyllä minäkin aika usein surffaan kännyllä, joten plussa tälle.
Ääni myös tapatalkille.
Yks ääni lisää!
Just latasin iPuhelimeen tapatalkin. Aikaisemmmin jo miettinyt sen lataamista, mutta jättänyt. Nyt oli hyvä syy ladata.
Just latasin iPuhelimeen tapatalkin. Aikaisemmmin jo miettinyt sen lataamista, mutta jättänyt. Nyt oli hyvä syy ladata.

Missäs tämän asian tiimoilta mennään?
Tapatalkista koitin kinnasta ettiä muttei vielä löytynyt.
Tapatalkista koitin kinnasta ettiä muttei vielä löytynyt.
Ei ole vielä asentunut. Tämä viikonloppu menee muuttopuuhissa ja toivottovasti Elisan netin siirto menee juuri niin kuin lupasivat. Ensi viikosta voisi katsella, asennusta.
Eipä tuolla nyt kiirusta olekkaan, mutta helpottaa kummasti tätä töissä puhelimella tapahtuvaa surffausta.
- Posambique
Mikäs on tilanne?
Joulupukki toi SonyGöränin, ja tapatalk asentui pienen ihmettelyn jälkeen kivasti.
Joulupukki toi SonyGöränin, ja tapatalk asentui pienen ihmettelyn jälkeen kivasti.
"Urku auki, pelti kii"
Päivittäin tulee etsittyä tapatalkista pesukinnasta, mutta ei vielä ole löytynyt...
Ei tässä mitään kärsimättömiä olla.

Ei tässä mitään kärsimättömiä olla.

Älkää nyt niin kärsimättömiä olko. 
Omat menot, kuten häämatka + muutto ymovat vieneet hieman tuota aikaa eikä kaikkea muista tehdä. Katsellaan tuon tapatalkin asentamista kohta puoleen. Kerran yritin ja se filu, jota pitää muokata ohjeiden, mukaan oli tekstieditorissa täysin erilainen kuin ohjeet sanoi. Siihen loppui se, kun ei ollut intoa/aikaa rueta etsimään googlella ratkaisua.

Omat menot, kuten häämatka + muutto ymovat vieneet hieman tuota aikaa eikä kaikkea muista tehdä. Katsellaan tuon tapatalkin asentamista kohta puoleen. Kerran yritin ja se filu, jota pitää muokata ohjeiden, mukaan oli tekstieditorissa täysin erilainen kuin ohjeet sanoi. Siihen loppui se, kun ei ollut intoa/aikaa rueta etsimään googlella ratkaisua.
De nada. Sitten kun kerkeät...
Asiat tärkeysjärjestykseen!
Asiat tärkeysjärjestykseen!
Onko tätä kukaan kerennyt miettimään?
Mites tää homma edistyy?
..ei sinäänsä kiire ainakaan mulla, koska C7:lla + 0.5mb liittymällä (1€/kk) ja uusimmalla Opera minillä on aika mukava selata forumia
..ei sinäänsä kiire ainakaan mulla, koska C7:lla + 0.5mb liittymällä (1€/kk) ja uusimmalla Opera minillä on aika mukava selata forumia

"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
SGS kans kovassa netti käytössä joten tapatalkille kans ääni täältä...niin ois kivempi selailla tätäkin foorumia ja kirjotella kommenteja
-
Juu ehdottomasti kiinnostaa kun uusi luurikin kotiutui..
Miten tää tapatalk eroaa normi surffauksesta? ..vai mikä tän pointti edes on? 

-
Aavistuksen mukavampi käyttää mutta ei mitään mullistavaa. Foorumi aukeaa mukavampaan ulkoasuun jolloin jää turhaa suurentamista yms. pois.
Nopeampi on surffata sen avulla, kun on puhdas mobiilisofta. Lisäksi pystyy helposti seuraamaan haluamiaan ketjuja ja jos oikein on koukussa niin voi laittaa vielä ilmoituksen päälle uusista viesteistä
Mun mielestä paras ominaisuus on se, että ainakaan androidin maksullinen versio tapatalk -sovelluksesta ei näytä mainoksia

Mun mielestä paras ominaisuus on se, että ainakaan androidin maksullinen versio tapatalk -sovelluksesta ei näytä mainoksia

Löytyykö Androidille ilmainen toimiva Tapatalk tai joku muu vastaava softa?
2,29€, ei kiitos 
..en oo koskaan ostanut ohjelmia/pelejä luuriin enkä osta, joten siksi kaipaan jotain ilmaisversiota joka ajaa saman asian hyvin ilman selainta.

..en oo koskaan ostanut ohjelmia/pelejä luuriin enkä osta, joten siksi kaipaan jotain ilmaisversiota joka ajaa saman asian hyvin ilman selainta.
Ite ostin tuon Tapatalkin, kun sitä joka paikassa hehkutettiin. Ite en kyllä tykästyny yhtään, paljon mielummin selaan foorumeita selaimella, laitteena Galaxy S+.