Maalatun pinnan myllytys
Lähetetty: La Syys 14, 2013 11:42 am
Tilanne on se, että mulla oli Audi maahantuojan takuu remontissa, jossa maalattiin repsikanpuolen ovet ja vähän muuta,
Eilen sain auton ja tarkastin sen ,niin huomasin että maalatut ovet oli jo naarmutettu, osa naarmuista oli jopa aika syviä.
Koko muukin auto naarmutettu sieltä täältä,paska rannuista näyttäis siltä että pesty harjalla ja kuivattu paperilla tai jollain muulla vastaavalla rievulla.
Nyt sovittu korjaamon kanssa että molemmat kyljet myllytetään naarmuttomax...saas nähä mitä tulee.
Eli voiko noita maalattuja ovia alkaa jo myllyttään 2vko päästä?
Eilen sain auton ja tarkastin sen ,niin huomasin että maalatut ovet oli jo naarmutettu, osa naarmuista oli jopa aika syviä.
Koko muukin auto naarmutettu sieltä täältä,paska rannuista näyttäis siltä että pesty harjalla ja kuivattu paperilla tai jollain muulla vastaavalla rievulla.
Nyt sovittu korjaamon kanssa että molemmat kyljet myllytetään naarmuttomax...saas nähä mitä tulee.
Eli voiko noita maalattuja ovia alkaa jo myllyttään 2vko päästä?