Virtus Allchem
Virtus Allchem
Kukaan kokeillut kyseisen lafkan tuotteita? Ite testasin 427 Coarse cut, eli karkea hiomatahna. Käytössä oli Makita ja kierretty villalaikka ja kohteena oma Volvo v70n ja helmat. Aine puri hyvin ja sitä pystyi työstämään pitkään. Jättää todella kiiltävän pinnan ja helppo pyyhkiä pois. Vaihtui ainakin mun suosikki aineeksi pahoille naarmuille. 2 hittii niin pahatkin naarmut lähti (2x työstetty aine loppuun) Jälkeen kuvissa vedetty jo menzernan 106fa.
Re: Virtus Allchem
Itse joskus käyttänyt kyseisen lafkan 473 fine cutia, ei mitään pahaa sanottavaa löydy ollenkaan. 
473 fine cutista sain aika hyviä kokemuksi nanolakkaisen mersun erittäin naarmuisella pinnalla, laikkoina Prestan karva ja Schollin pikkukarva. Saa ajaa paljon pidempään kuin esim Schollin S17+:aa. 2 vedolla lähti pesu- ja lumiharjanaarmut mersusta pois joten leikkaavuuskin on kohdallaan. Maskaavuutta esiintyy huomattavasti vähemmän kuin monella muulla tahnalla josta annan ison plussan, samoin toisen pitkästä ajo-ajasta karvan kanssa. Vaahtomuovilaikallakin tätä kokeilin mutta tuntuu ettei ikinä saa loppuunajetuksi.
Pullonkylki mainostaa tuotetta hologrammivapaaksi ja todentotta, itse tuotteessa ei näy hologrammeja vaan on tasaisen violettiä/lilaa melko löysää tahnaa, karvalaikan kanssa pintoja ajellessa tosin pintoihin jää perus hologrammit kuten muillakin aineilla... Ja on muuten erittäin helppo pyyhkiä pinnoilta pois, jopa helpompi kuin erittäin helppona tunnettu Scholl S30+ josta kolmas plussa.
472 Ultrafine löytyy myös hyllystä, siitäkin olen pienet maistiaiset ottanut mutta täytyy vielä hieman kokea enemmän että voin tarkempaa analyysiä antaa. Äkkisiltään tuntuisi että tämä on viimeistelyaine muiden joukossa...
Pullonkylki mainostaa tuotetta hologrammivapaaksi ja todentotta, itse tuotteessa ei näy hologrammeja vaan on tasaisen violettiä/lilaa melko löysää tahnaa, karvalaikan kanssa pintoja ajellessa tosin pintoihin jää perus hologrammit kuten muillakin aineilla... Ja on muuten erittäin helppo pyyhkiä pinnoilta pois, jopa helpompi kuin erittäin helppona tunnettu Scholl S30+ josta kolmas plussa.
472 Ultrafine löytyy myös hyllystä, siitäkin olen pienet maistiaiset ottanut mutta täytyy vielä hieman kokea enemmän että voin tarkempaa analyysiä antaa. Äkkisiltään tuntuisi että tämä on viimeistelyaine muiden joukossa...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Mä olen käyttänyt virtusta 5 vuotta, koko mallisto on tullut käytyä läpi ja on kyllä perhanan hyvää kamaa. Mukavaa työstää, ei pölise ja homma toimii ja peitto heiluu. Virtuksen tuotteet olen ostanut http://www.SP-Automaalit.fi" onclick="window.open(this.href);return false; Todella asiantunteva ja asiallinen palvelu. 
Black isn't a color, it's a career.
Itsekin oon pari vuotta käyttänyt Virtusta, parasta ainakin tähän mennessä. Muutamia pieniä vinkkejä voisin antaa, virtus on siitä omintakeinen aine, että parhaaseen lopputulokseen pääsee oikeasti tuoteperheen omilla kamoilla, lähinnä tässä tarkoitan, että pitäisi olla virtuksen tallat ja laikat. Ovat melko arvokkaita, mutta laikat kestävät ammattikäytössä parhaimmassa tapauksessa parikin kuukautta. Samaten tallat, ensimmäistäkään en ole saanut vielä käyttökelvottomaksi mikä taas esim. Prestan pohjien kanssa on ollut ongelma. Virtuksen viimeistely tahna 472 ei mitään kovin kummoista ole, hirveen rasvaista, siitä on vuosi sitten tullut uusi malli 472 fast joka taas on ihan toista maata, virtuksen keltaisella laikalla ja fastilla saa aika hyvän pinnan jo yhdellä vedolla, jos tarkoituksena on vain hakea vähän kiiltoa pintaan, eli melko samanlainen kuin megun 205, mutta parempi, kiillottuu loppuun ilman pikavahaa tms liukkaria.
Mun mielestä tota Megun kuraa ei voi mainita edes samalla foorumilla 472fastin kanssa...Timppari kirjoitti:Itsekin oon pari vuotta käyttänyt Virtusta, parasta ainakin tähän mennessä. Muutamia pieniä vinkkejä voisin antaa, virtus on siitä omintakeinen aine, että parhaaseen lopputulokseen pääsee oikeasti tuoteperheen omilla kamoilla, lähinnä tässä tarkoitan, että pitäisi olla virtuksen tallat ja laikat. Ovat melko arvokkaita, mutta laikat kestävät ammattikäytössä parhaimmassa tapauksessa parikin kuukautta. Samaten tallat, ensimmäistäkään en ole saanut vielä käyttökelvottomaksi mikä taas esim. Prestan pohjien kanssa on ollut ongelma. Virtuksen viimeistely tahna 472 ei mitään kovin kummoista ole, hirveen rasvaista, siitä on vuosi sitten tullut uusi malli 472 fast joka taas on ihan toista maata, virtuksen keltaisella laikalla ja fastilla saa aika hyvän pinnan jo yhdellä vedolla, jos tarkoituksena on vain hakea vähän kiiltoa pintaan, eli melko samanlainen kuin megun 205, mutta parempi, kiillottuu loppuun ilman pikavahaa tms liukkaria.
Ööps, Eikös Megun 205 ajeta loppuun ihan semmosenaan? Liukkarila siten lopuksi pestään tahnajäämät pois että nähdään lopullinen valmis pinta... Kuten varmaan tehdään myös näiden Virtusten kanssa?Timppari kirjoitti:eli melko samanlainen kuin megun 205, mutta parempi, kiillottuu loppuun ilman pikavahaa tms liukkaria.
Heetkinen. Nyt alkaa kuulostaa jännältä.

Mutta yksikään suojatuote mitä olet kokeillut ei ole kestänyt talven yli kuin Virtus? Eli mitä kaikkia suojatuotteita olet kokeillut ja kuinka paljon? Ja minkälaisilla pesuilla? Nimittäin omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että noin 80% minun kokeilemistani suojatuotteista kestää talven yli. Suurin osa jopa erittäin paljon ylikin. Esimerkiksi FK 1000P? Tai vaikka edes Autoglymin HD? Tai Bilthamber Finish-Wax? Tai Collinite 476/915? Jokainen noistakin kestää talven yli helposti. Ja yksi niistä on jopa carnauba eikä hybridi tai sealantti ja sekin kestää talven yli. Tää nimittäin kuulostaa mun korvaan amerikkalaiselta mainospuheelta
Ei sillä, mä en missään nimessä väitä että Virtuksen tavarat olis yhtään huonoja, en ole kokeillut. Mutta vähän yksipuoliselta vaan kuulostaa. On suht harvinaista että erinomaisen tahnan valmistaja osais tehdä myöskin erinomaisen LSP:n
Miten olet käyttänyt megun #205:sta? Ikinä minun ei ole tarvinnut sitä jatkaa millään, ajautuu kyllä ihan loppuun asti semmoisenaan ilman ongelmia. Mitä kaikkia muita kiillotustuotteita olet kokeillut kuin Virtusta ja megua ja kuinka paljon mitäkin? Oletko kokeillut esimerkiksi Schollin S30/S40 vastaan Virtuksen 472? Taikka ihan perus Menzerna 4000? Uudet kivat viimeistelyaineet on aina jees ja hyvä saada kokemuksia ennenkuin testaa omalle kohdallegroovyjay kirjoitti: Mun mielestä tota Megun kuraa ei voi mainita edes samalla foorumilla 472fastin kanssa...457 oli omassa katiskassa talven yli, eikä mikään aiempi tuote ole kestänyt noin hyvin näitä Suomen autonkiillottajan unelma talvia...
Mutta yksikään suojatuote mitä olet kokeillut ei ole kestänyt talven yli kuin Virtus? Eli mitä kaikkia suojatuotteita olet kokeillut ja kuinka paljon? Ja minkälaisilla pesuilla? Nimittäin omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että noin 80% minun kokeilemistani suojatuotteista kestää talven yli. Suurin osa jopa erittäin paljon ylikin. Esimerkiksi FK 1000P? Tai vaikka edes Autoglymin HD? Tai Bilthamber Finish-Wax? Tai Collinite 476/915? Jokainen noistakin kestää talven yli helposti. Ja yksi niistä on jopa carnauba eikä hybridi tai sealantti ja sekin kestää talven yli. Tää nimittäin kuulostaa mun korvaan amerikkalaiselta mainospuheelta
Ei sillä, mä en missään nimessä väitä että Virtuksen tavarat olis yhtään huonoja, en ole kokeillut. Mutta vähän yksipuoliselta vaan kuulostaa. On suht harvinaista että erinomaisen tahnan valmistaja osais tehdä myöskin erinomaisen LSP:n
Mulla huilaa hyllyssä suurin osa mainituista tuotteista, 18 vuotta olen vasta näiden kanssa leikkinyt semi-tosissaan. Olen edelleen utelias kuin ketunpoikanen kesäaamuna ja koko ajan tulee ympäri maapalloa tilattua (nykyään onneksi enemmän kotimaasta suoraan) tavaraa ja testattua. Mä en myy mitään, joten ton virtuksen pönkittäminen tulee ihan vaan siitä, että se oikeasti toimii. Meguiarsin tavaraa lentänyt roskiin varmaan enemmän kuin laki sallii, masokistin vikaa mussa ei taida olla...Wolfie kirjoitti:Heetkinen. Nyt alkaa kuulostaa jännältä.
Miten olet käyttänyt megun #205:sta? Ikinä minun ei ole tarvinnut sitä jatkaa millään, ajautuu kyllä ihan loppuun asti semmoisenaan ilman ongelmia. Mitä kaikkia muita kiillotustuotteita olet kokeillut kuin Virtusta ja megua ja kuinka paljon mitäkin? Oletko kokeillut esimerkiksi Schollin S30/S40 vastaan Virtuksen 472? Taikka ihan perus Menzerna 4000? Uudet kivat viimeistelyaineet on aina jees ja hyvä saada kokemuksia ennenkuin testaa omalle kohdallegroovyjay kirjoitti: Mun mielestä tota Megun kuraa ei voi mainita edes samalla foorumilla 472fastin kanssa...457 oli omassa katiskassa talven yli, eikä mikään aiempi tuote ole kestänyt noin hyvin näitä Suomen autonkiillottajan unelma talvia...
Mutta yksikään suojatuote mitä olet kokeillut ei ole kestänyt talven yli kuin Virtus? Eli mitä kaikkia suojatuotteita olet kokeillut ja kuinka paljon? Ja minkälaisilla pesuilla? Nimittäin omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että noin 80% minun kokeilemistani suojatuotteista kestää talven yli. Suurin osa jopa erittäin paljon ylikin. Esimerkiksi FK 1000P? Tai vaikka edes Autoglymin HD? Tai Bilthamber Finish-Wax? Tai Collinite 476/915? Jokainen noistakin kestää talven yli helposti. Ja yksi niistä on jopa carnauba eikä hybridi tai sealantti ja sekin kestää talven yli. Tää nimittäin kuulostaa mun korvaan amerikkalaiselta mainospuheelta![]()
Mikä vaan jokaisen venettä kelluttaa niin se on hyvä. Toi Virtus ei todellakaan ole ainoa tuote jota tulee käytettyä, mutta tässä ketjussa oli puhetta siitä niin ajattelin kertoa omat mielipiteet.
472 Fine Cut pullo kouraan ja Prestan 180mm karva koneeseen kiinni ja työstämään bemarin pintaa. Ajelua tooosi pitkään (noin niinkuin karva-ajelua). Jämien poispyyhintä...
Ei naarmun naarmua poistunut... No laikaksi Schollin pikkukarva (en muista virallista nimeä niin kutsun sitä pikkukarvaksi) ja uusi veto Virtuksella...
Ei vieläkään ihmeempää parannusta, vähän toki lähti mutta ei huimasti... Noh, hyllystä Schollin S17+ kouraan, ravistelu ja ruiskaus laikalle ja eikun uutta varvia kehiin ja pyyhinnän jälkeen ilme oli jo
Vielä toinen veto samalla yhdistelmällä ja ja pyyhkäisyn ja IPA-pyyhinnän jälkeen hoilasinkin jo macarenaa näin:
Konepellistä ehdin karvailemaan tänään puolet mutta onhan se jo kolmannes koko autosta
Ainiinjoo, tuolla virtuksella on kätevä jatkaa schollin ajoaikaa...
Konepellistä ehdin karvailemaan tänään puolet mutta onhan se jo kolmannes koko autosta
Niinkun sanoin, virtus vaatii oikeasti optimaalisesti toimiakseen omat laikkansa, silloin vasta pääsee oikeuksiinsa. Aikaisempaan taas, megusta luvataan että poistaisi jonkin verran naarmuja ja jatkaminen pikavahalla parantaisi lopputulosta. Tästä syystä vertaus meguun, vaikka eivät tosiaan kuulu samalle planeetalle.JaniH kirjoitti:472 Fine Cut pullo kouraan ja Prestan 180mm karva koneeseen kiinni ja työstämään bemarin pintaa. Ajelua tooosi pitkään (noin niinkuin karva-ajelua). Jämien poispyyhintä...![]()
![]()
Ei naarmun naarmua poistunut... No laikaksi Schollin pikkukarva (en muista virallista nimeä niin kutsun sitä pikkukarvaksi) ja uusi veto Virtuksella...
Ei vieläkään ihmeempää parannusta, vähän toki lähti mutta ei huimasti... Noh, hyllystä Schollin S17+ kouraan, ravistelu ja ruiskaus laikalle ja eikun uutta varvia kehiin ja pyyhinnän jälkeen ilme oli jo
Vielä toinen veto samalla yhdistelmällä ja ja pyyhkäisyn ja IPA-pyyhinnän jälkeen hoilasinkin jo macarenaa näin:
![]()
Oranssi CG Hex laikka ja 472 oli ihan jees ajella bemarin pintaa, leikaavuus ei tietenkään ollut karvan ja S17+:n luokkaa mutta jonkinlaista tulosta tuolla sai, tosin tulos oli sama 473 ultrafinellä sekä myös Schollin S17+:lla...
473 Ultrafine tahnaa voisin verrata hyvinkin samanlaiseksi kuin Scholl S30+, oikeastaan suurin ero on tuoksussa... Leikkasi sinisen hexin kanssa hieman, pitkään sai ajaa ja poispyyhintä samankaltaisen rasvainen
Voisi melkein sanoa että samaa tavaraa vaan eri paketissa eli ei eroa huonompaan eikä parempaan suuntaan...
Yksi mikä pisti silmään nuita molempia pulloja silmäillessä että molempien että 472 että 473 leikkaavuus oli tismalleen sama pullon mukaan ja pikaisen kokeilun mukaan lopputuloskin oli sama molemmilla eli sama tahna, toinen vaan värjätty violetiksi ja toinen sinertävää?
Tuosta tahtoisin kuulla että missä ohjeissa megua suositellaan jatkamaan pikavahalla tms? Sekoitatkohan Fareclaan? Itse en ole #205:sta "ajanut" mutta luetun ymmärtämisen taidoillani se on yksi parhaista viimeistelyaineista ja käsitykseni mukaan sitä "ajetaan" ilman jatkamisia ja jatkaminen esim vedellä tms. aiheuttaa enemmänkin ongelmia kuin hyötyä...
473 Ultrafine tahnaa voisin verrata hyvinkin samanlaiseksi kuin Scholl S30+, oikeastaan suurin ero on tuoksussa... Leikkasi sinisen hexin kanssa hieman, pitkään sai ajaa ja poispyyhintä samankaltaisen rasvainen
Yksi mikä pisti silmään nuita molempia pulloja silmäillessä että molempien että 472 että 473 leikkaavuus oli tismalleen sama pullon mukaan ja pikaisen kokeilun mukaan lopputuloskin oli sama molemmilla eli sama tahna, toinen vaan värjätty violetiksi ja toinen sinertävää?
Tuosta tahtoisin kuulla että missä ohjeissa megua suositellaan jatkamaan pikavahalla tms? Sekoitatkohan Fareclaan? Itse en ole #205:sta "ajanut" mutta luetun ymmärtämisen taidoillani se on yksi parhaista viimeistelyaineista ja käsitykseni mukaan sitä "ajetaan" ilman jatkamisia ja jatkaminen esim vedellä tms. aiheuttaa enemmänkin ongelmia kuin hyötyä...
- Kylli-täti
Onko nää virtuksen kamat nyt sit muuttunu vai? Se pinkki tahna pitäs olla 473 ja fine cut. Sininen 472 ja ultrafine. Valkonen 426 medium cut. JaniH:lla menee vähän sekasin termit sen kanssa mihin ite oon tottunu vuosien varrella
Kuulin et noita on jotenkin uusittu, mutta tuskin nyt nimikkeet ja numerot ihan täysin uudistunu. Sininen 472 ei todella leikkaakaan mitään, vaikka karvalla ajelis. Se on todellakin vain hologrammeille aivan viimestä kiekkaa varten. Pinkillä fine cut 473:lla saa oikeella laikkavalinnalla tosi pitkälle one steppinä ja 2-stepin vikana vaiheena hologrammit piiloon. Imo erittäin "laajalla skaalalla" käytettävä aine kunhan laikka on oikee 
Ainakin vuosi sitten ostetun 205 purkin kyljessä näin opastetaan, samaa kertoi myös mekushopin omistaja, että vielä paremman viimeistelyn saa kun käyttää vielä pikavahaa. Jokatapauksessa, puheen piti keskittyä Virtuksen kamoihin, eikä megun tahnoihin.JaniH kirjoitti:Oranssi CG Hex laikka ja 472 oli ihan jees ajella bemarin pintaa, leikaavuus ei tietenkään ollut karvan ja S17+:n luokkaa mutta jonkinlaista tulosta tuolla sai, tosin tulos oli sama 473 ultrafinellä sekä myös Schollin S17+:lla...
473 Ultrafine tahnaa voisin verrata hyvinkin samanlaiseksi kuin Scholl S30+, oikeastaan suurin ero on tuoksussa... Leikkasi sinisen hexin kanssa hieman, pitkään sai ajaa ja poispyyhintä samankaltaisen rasvainenVoisi melkein sanoa että samaa tavaraa vaan eri paketissa eli ei eroa huonompaan eikä parempaan suuntaan...
Numerot meni minulla väärin päinHevonen kirjoitti:Onko nää virtuksen kamat nyt sit muuttunu vai? Se pinkki tahna pitäs olla 473 ja fine cut. Sininen 472 ja ultrafine. Valkonen 426 medium cut. JaniH:lla menee vähän sekasin termit sen kanssa mihin ite oon tottunu vuosien varrellaKuulin et noita on jotenkin uusittu, mutta tuskin nyt nimikkeet ja numerot ihan täysin uudistunu. Sininen 472 ei todella leikkaakaan mitään, vaikka karvalla ajelis. Se on todellakin vain hologrammeille aivan viimestä kiekkaa varten. Pinkillä fine cut 473:lla saa oikeella laikkavalinnalla tosi pitkälle one steppinä ja 2-stepin vikana vaiheena hologrammit piiloon. Imo erittäin "laajalla skaalalla" käytettävä aine kunhan laikka on oikee
Keskustelu on vilkasta ja hyvän asian parissa, hyvä niin!
Yksi asia mua tässä keskustelussa ihmetyttää: Tämä keskustelu 205 loppuun ajamisesta. Ei kuulu topicin piiriin mutta outoja neuvoja, kun tuotehan on non-dimishing abrasive technology tuote joten sen ei ole tarkoitus hajota -> ei vaadi loppuun ajamista -> voit lisätä tahnaa missä tahansa välissä kesken ajon, välissä jne. Siitä olen kyllä samaa mieltä että viimeistelytahnana se on melko kehno, etenkin hankalilla pinnoilla, mutta ohjeethan on aivan järjen vastaisia.
Ja mitä 457 tulee niin siitä voisi avata oman keskustelun LSP puolelle, jos sen kestosta haluaa keskustella. Kiinnostaa kovasti vähän detailimpi selostus em. aineesta.
Yksi asia mua tässä keskustelussa ihmetyttää: Tämä keskustelu 205 loppuun ajamisesta. Ei kuulu topicin piiriin mutta outoja neuvoja, kun tuotehan on non-dimishing abrasive technology tuote joten sen ei ole tarkoitus hajota -> ei vaadi loppuun ajamista -> voit lisätä tahnaa missä tahansa välissä kesken ajon, välissä jne. Siitä olen kyllä samaa mieltä että viimeistelytahnana se on melko kehno, etenkin hankalilla pinnoilla, mutta ohjeethan on aivan järjen vastaisia.
Ja mitä 457 tulee niin siitä voisi avata oman keskustelun LSP puolelle, jos sen kestosta haluaa keskustella. Kiinnostaa kovasti vähän detailimpi selostus em. aineesta.
Vain YKSI LSP!
VIrtuksen 472Fastia tuossa pari päivää takaperin testanneena voin kertoa, että oli kyllä aika ihmetys. Rupes Bigfoot + keltainen Rupes laikka (fine) + Scholl S30+ sekä samalla laikalla Virtus 472Fast. Punaiseen lakattomaan/lakattuun maalipintaan (osittain paikattu VW Golf IV) hyvin samanlainen jälki IPA-pyyhinnän jälkeen. Ehkä hieman miellyttävämpi ajella tuo Virtus (rasvaisempi). Ei mitään isompaa wow-efektiä vielä.
Toinen kokeiltava oli sitten vanha Volvo 242 (tjsp) sekä jälkeenpäin maalattu akryylimaalipinta. Maalipinta vesihiottiin roskien takia vesissä epäkeskolla P1500-P2000 ja tämän jälkeen ajettiin Makitan rotarylla sekä Virtuksen 180mm karvalaikalla (myös Virtuksen tukilaikka käytössä) ja samalla 472Fast-tahnalla. Välihuomautus, että 472Fast on hologramminpoistoon tehty tahna (Ceramic ultrafine fast cut). Hieman kanttaamista ja todella semisti painetta ja ilme oli wow! Pari vetoa ja pinta oli valmis seuraavaa vetoa varten. Pitää seuraavaan hiottavaan pintaan verrata S20Black ja Virtus 472Fast karvalla ja se, miten hyvin ja helposti tuovat tuon P2000-hiotun pinnan takaisin naarmuttomaksi.
Tämä tuote (ja mahdollisesti myös tuotesarja) vaatii ehdottomasti lisää tutkimista. Käytönnössä siis yksi tahna ja laikkaa vaihtamalla saisi auton hoidettua P2000-hiotusta peilikiiltävään.
EDIT: Tässä vielä valmistajan demovideo ko. aineesta: https://youtu.be/Xf2UlHcQTdU
Toinen kokeiltava oli sitten vanha Volvo 242 (tjsp) sekä jälkeenpäin maalattu akryylimaalipinta. Maalipinta vesihiottiin roskien takia vesissä epäkeskolla P1500-P2000 ja tämän jälkeen ajettiin Makitan rotarylla sekä Virtuksen 180mm karvalaikalla (myös Virtuksen tukilaikka käytössä) ja samalla 472Fast-tahnalla. Välihuomautus, että 472Fast on hologramminpoistoon tehty tahna (Ceramic ultrafine fast cut). Hieman kanttaamista ja todella semisti painetta ja ilme oli wow! Pari vetoa ja pinta oli valmis seuraavaa vetoa varten. Pitää seuraavaan hiottavaan pintaan verrata S20Black ja Virtus 472Fast karvalla ja se, miten hyvin ja helposti tuovat tuon P2000-hiotun pinnan takaisin naarmuttomaksi.
Tämä tuote (ja mahdollisesti myös tuotesarja) vaatii ehdottomasti lisää tutkimista. Käytönnössä siis yksi tahna ja laikkaa vaihtamalla saisi auton hoidettua P2000-hiotusta peilikiiltävään.
EDIT: Tässä vielä valmistajan demovideo ko. aineesta: https://youtu.be/Xf2UlHcQTdU
Melko suolainen hinta puolen litran pullosta 
http://www.sp-automaalit.fi/epages/spau ... ucts/13100
Mikäli tuo kyseinen tuote siis kyseessä
Ruokitaan mafiaaJuha U kirjoitti:Melko suolainen hinta puolen litran pullosta
Onhan tuolla hintaa juu. Väittävät menekin olevan pienempi kuin kilpailijoilla. Pitää kysästä tuolta maahantuojalta päin, että mikä on hinta sieltä hommattuna. 35.90 oli kiiltopisteen netissä hinta tolle 500ml putelille.
Mä jatkan testailuja niin raportoin sitä mukaan. Nyt on purkki S20Blackiä, niin pääsee sitäkin vertailemaan noihin
Mä jatkan testailuja niin raportoin sitä mukaan. Nyt on purkki S20Blackiä, niin pääsee sitäkin vertailemaan noihin
472 ja 473 oli pari vuotta sitten nelisen kymppiä kilo maahantuojalta ostettaessa, tosin ostin tuohon vielä lisäksi kilon purkin jotain vahaakin mukaan ja sain kaupan päälle virtuksen jonkinlaisen keskileikkaavan tms laikan jota tosin en ole muuta kuin kerran kokeillut ja todennut huonommaksi kuin schollit ja CG Hexit 
Virtukselta on tullut nyt uusi tahna, numerokoodi 487 ja tuotenimi UHD. Tästä on tullut oma suosikkitahna, leikkaa hyvin mutta jättää myös muikean kiillon. Laikkavalinnasta riippuen, vahavalmistakin saa joten imo paras 1step-aine mitä olen itse päässyt kokeilemaan. Myös 21mm heitolla oleva epäkesko on tullut, tän päivää ollut itsellä testiajossa. Ajellaan vähän lisää vielä, niin voin sitten antaa oman mielipiteeni..
^Ootko Maaco 426medium fastcut tahnaa kokeillu ? Nopea hiontatahna, keskikarkea näyttää lukevan pullossa. Tuollaista ois puolen litran avaamaton pullo.
En oo sitä kokeillut.. 472 Plus, 473 & 487 taitaa olla vakiintunut Virtukselta hyllytavaraksi meille..Juha U kirjoitti:^Ootko Maaco 426medium fastcut tahnaa kokeillu ? Nopea hiontatahna, keskikarkea näyttää lukevan pullossa. Tuollaista ois puolen litran avaamaton pullo.
Vaihtokaupassa osamaksuna tuli purkki 487:aa, kokemuksia ajotavasta ja laikka valinnasta mielellään kuulisi.