Sivu 1/1
Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Pe Loka 12, 2012 10:29 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Kysästään nyt etukäteen, mitkä näistä vaatii vesihiontaa ja mihin riittää esim. 101.
HUOM! Mikään näistä ei ole mun jäljiltä, vaan ostaessa jo.
1.
2.
3.
4. Peili, josta on lähtenyt paljon lakkaa. Tietty uudelleen maalaus olisi paras, mutta onnistuuko vesihiomal häivyttää lakkarajat? Voiko 101 ajaa suoraa maalia?

Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Pe Loka 12, 2012 10:41 pm
Kirjoittaja Rauhallinen Erkki
Peilin laittaisin maalaukseen siltikin, kaikki muut naarmukokonaisuudet (pl. kuvan 2. parkkitutkan silmästä klo 8 oleva syvempi kolo) uskoisin, että saa M#101+karvalaikka yhdistelmällä melkolailla huomaamattomaksi. Hiontahommista ei ole kokemusta, joten vastaan nyt näin.

Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Pe Loka 12, 2012 10:55 pm
Kirjoittaja fibolt
Pellep. ajaa sinne mistä hait Foaminkin, niin saat kokeilun kautta kysymyksiisi vastauksia..
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Pe Loka 12, 2012 11:01 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Se kävi jopa vähän aikaa sitten mielessä tuolla aloittelija topicin puolella, kun haastoit aloittelijan tunnin opetteluun.
Voisin melkein tän vkpl aikana tulla kokeilee.
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Pe Loka 12, 2012 11:21 pm
Kirjoittaja fibolt
pellepoliisi kirjoitti:Se kävi jopa vähän aikaa sitten mielessä tuolla aloittelija topicin puolella, kun haastoit aloittelijan tunnin opetteluun.
Voisin melkein tän vkpl aikana tulla kokeilee.
Tervetuloa! Olen kuitenkin tämän vklopun mökillä
Viikolla sitten, soittele/yv..
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Ti Loka 16, 2012 3:07 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Vklp varmaan jo ekat vedot vedän. Saas nähä kuinka pitkälle auton ehtii vetää/jaksaa. Ei malta odottaa.
Millanen puhdistus on tarpeen 105 ja 205 välissä? IPA vai ihan liukkari?
105 vedän karvalaikalla ja sitten 205 hexin mustalla tai sinisellä. Hopeinen auto niin ei varmaan haittaa noin suuri hyppäys? Kommenttaja plz.
Kastelenko laikan ennen ekaa kosketusta? (ei karvaa)
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Ti Loka 16, 2012 3:10 pm
Kirjoittaja Urran
^Huolellinen pyyhintä riittää tossa välissä. Megut pyyhkiytyy helpommin pois tuoreena. Pääasia että pinta on täysin puhdas kun ruvetaan uudella setillä ajamaan, pienet jäännösrasvat ei haittaa.
Älä kastele, mutta ei pesu tee pahaa

Mut sen jälkeen toki kuivaus.
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Ti Loka 16, 2012 5:04 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Mikä on muute yleinen sopiva r/min karvalaikalla työstäessä.
Omassa koneessa seuraavasti 800-1100-1500-2100-2700-3000. Kovat kierrokset ilmeisesti?
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Ti Loka 16, 2012 6:01 pm
Kirjoittaja sonikk
Kokeilemalla selviää mikä toimii milläkin, mutta lähtisin ehkä 1500-2100r/min 105:lle ja 1100 205:lle. Jos alkaa kuivahtamaan niin vähemmän jenkaa.
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Ti Loka 16, 2012 9:18 pm
Kirjoittaja Hynde
Peilistä ei tule hyvää enää kuin uudelleen maalaamalla. Loppujen naarmujen osalta vastaus selviää vain kokeilemalla.
Re: Naarmujen poisto/häivytys
Lähetetty: Ti Loka 16, 2012 9:22 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Joo emmä siihe aatellukkaan enää koskea. Jossain vaiheessa pitää yrittää kysellä paljo maksais maalaus jne.
Alunperin kalastelin info, jonka perusteella lähden viemää hommaa eteenpäin.
Kokeilemallahan se selviää, kyllä se on nyt uskottava,

vaikka kuinka haluaisi tietää juuri sen Yhden metodin, jolla mennään.