Mitä Colliniten alle?
Mitä Colliniten alle?
Moi, Päivitin autokalustoa ja nyt pitäisi saada syvä kiilto mustaan Porscheen, jonka 12 v. maalipinta on täynnä pientä naarmua. Tarkoitus on kokeilla tuolla Schollin S3 Goldilla ja karvalla saada nuo naarmut pois, sitten Lake Countryn mustalla laikalla ja Menzernan 85 RE:llä holot pois. Mutta sitten... mitä suosittelette tuon Colliniten 915 alle tuomaan syvyyttä kiiltoon, vai tarvitseeko se mitään? Vai olisko tuon Colliniten päälle vielä joku aine paikallaan? 
Re: Mitä Colliniten alle?
Ei siihen tarvitse mitään alle eikä päälle laittaa. Vimpan päälle kiillotettu pinta on parhaimmillaan juuri semmoisenaan. Jollain glazella tai pohjusteella vaan todennäköisesti huononnat colliniten kestoa.
Jos kiillotuksen jälkeen kaipaat jotain syvyyttä vielä lisää niin eri vaha vois olla vaihtoehto. Mutta collinite on kyllä erinomaisen hyvä vaha joka kestää. Muitakin on jotka ehkä antavat hitusen parempaa wetlookkia, mutta itse ainakin sanoisin että laita vaan collinite jos sitä sulla jo hyllysä on
Jos kiillotuksen jälkeen kaipaat jotain syvyyttä vielä lisää niin eri vaha vois olla vaihtoehto. Mutta collinite on kyllä erinomaisen hyvä vaha joka kestää. Muitakin on jotka ehkä antavat hitusen parempaa wetlookkia, mutta itse ainakin sanoisin että laita vaan collinite jos sitä sulla jo hyllysä on
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
Kiillotetulle pinnalle laittaisin pelkästään Colliniten. Turha alkaa sotkemaan jotain muuta joukkoon ja heikentää mahdollisesti itse 915:sen kestoa. Joku kyllä saattaa ehdottaa Wet Glazea, mutta itsellä ei siitä ole kokemusta vielä niin en ala arpomaan.
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Ei mitään muuta! Huippuvaha, joka ei tarvitse mitään Wet glazeja sotkemaan lopputulosta..
Kaikki liha tottelee kuria...
Siirsin jutut schollista tänne.