maKe| kirjoitti:Kuinka monella on etusivulasitkin tummennettuna, ja onko ongelmia virkavallan tai katsastuksen kanssa?
Jotenkin tuntuu että näyttää hassulta jos takana on kalvotettu ja edessä kirkkaat.
Aina on autoissa ollu kaikki lasit tummennettu(paitsi tuulilasi), muuten ajan mieluummin ilman ku jos pelkästään takalasit ois tummennettu. Mitä mä nyt sanoisin, 10v aikana kerran pitäny repiä pois. Mutta kalvojen tummentajalla on paljon vaikutusta asiaan...
juha.lehtimaki kirjoitti:Tähän on helppo vastata. Ongelmia on taatusti kummankin kanssa. On sitten tuurista kiinni selviääkö sen leimojen välin ilman että narahtaa poliiseille.
Itse olen yhden vuoden keplotellut ilman sakkoja/poistokäskyä ja toista ei tule. Leiman jälkeen siis pistin ja ennen seuraavaa pois.
Nuorempana sitä jaksoi kikkailla..
Eipä tuo nyt tuurista ole niinkään kiinni, osa poliiseista noita kyttää, osa ei. Koska tuohan ei ole mikään vakava rikos, paitsi joidenkin virkaintoisten mielestä.

Mä oon saanut kymmeniä sakkoja autoilu "urallani", mutta kerran on vaan kalvot pitäny poistaa ja mul on ollu melkein kaikissa autoissa kalvot laseissa. Liian tummat jos laittaa, niillä ei pitkään ajella(ku sil tuurilla), se on varma.