Näitä tuli testailtua viikonloppuna ja pidin kyllä molemmista tuotteista todella paljon. Sisusta ei ollut likainen, joten shampoon tehosta en saanut kovin hyvää kuvaa, mutta kaikki vähätkin lähti mitä oli ja tuote oli äärimmäisen helppo ja miellyttävä käyttää. IGP jätti pinnat todella siisteiksi ilman turhaa kiiltoa ja oli myös helppo käyttää, kunhan annostelusta pääsi jyvälle. Kankaalle en tuota saanut levittymään tasaisesti, kun yhteen kohtaa kokeilin. Pitää koittaa jossain välissä vielä uudelleen. Voin kuitenkin lämpimästi suositella molempia tuotteita. Nämä tulevat olemaan itsellä käytössä jatkossa (jo pelkästään siksi, että molemmat tuotteet vaikuttivat erittäin riittoisilta).Oisko Ultima Interior Shampoo ja Interior Guard + hyvä vaihtoehto ?
Hoitoainetta sisustan muoveille?
Re: Hoitoainetta sisustan muoveille?
Ite oon käyttäny autoglymin vinyl&rubber care tai joku vastaava ja malco/presta e-zee shine. Molemmat kyllä ikävän rasvasia mutta jos vähän jatkaa vedellä niin erittäin päteviä mun mielestä. Tyyli on ollut vähän ehkä erikoinen mutta omasta mielestä toimiva: Oon suihkuttanu joka puolelle muoviosiin ainetta, seuraavaks paineilmapistooli kouraan ja puhallellut ritilät, listojen välit ja kytkimien välit puhtaaks. Lopuks liinalla käyny paikat läpi.
Toimiiko Gtechniq C4 sisustaan? Kokemuksia? Sisusta lähinnä muovista nahkaa. Myös citrus blingiä voisin kokeilla, kun sitä hyllystä löytyy. Mahtaako sopia? Megun quick interior detailer jätti sisustan aivan törkeän laikukkaaksi.
En osaa sanoa tarkkaan tuosta C4 sopivuudesta sisustaan, mutta muoviosilla, olivat ne sitten sisällä tai ulkona, ei liene ongelmia. Muovinahka, jaa-a... Vinyyli? Kuitenkin olen sitä mieltä, että ei tuota kannata tuhlata sisustan isoihin osiin. Alueet ovat niin isoja, että ainetta kuluu ja hinta-laatu suhde ei välttämättä kohtaa. Rasitus sisustan osilla on jotain ihan muuta, kuin ulko osilla. Otat jonkin muun laadukkaan sisustan aineen, kuten Ultima. On kestoa ja näköä... 
Kaikki liha tottelee kuria...
Tarkoittanet tuota Meguiar'sin Ultimate Protectantia?
^Ja ei tasan varmasti tarkoita. Vaan Ultiman Interior Guard Plus -tuotetta. Jälleenmyyjä http://www.projectech.fi eli yksi foorumin apupojista.
Vain YKSI LSP!
pahoittelut huonosta ohjeistuksesta! Onneksi Urran korjasi ystävällisesti...
Kaikki liha tottelee kuria...
Ja pahottelut mun kärkkäästä vastauksesta. Näin vain kauhukuvia muovista, UV valosta ja dimetyyli siloksaanista 
Vain YKSI LSP!
Mites tuo chemical guys new look trim gel ois sisustan muoveille? Kiinnostais kans tuo 303, mutta näyttää olevan joka paikasta loppu. Sais tulla sellainen miedosti kiiltävä lopputulos.
Täältä tilasin itse, eikä hintakaan ollut paha..juzzi77 kirjoitti:Mites tuo chemical guys new look trim gel ois sisustan muoveille? Kiinnostais kans tuo 303, mutta näyttää olevan joka paikasta loppu. Sais tulla sellainen miedosti kiiltävä lopputulos.
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Myös dodoshopilla on 303 tuotteita. Ainakin aiemmin sieltä sai pesukinnas alennuksen.
No lähti sitten NLD testaukseen kun oli kohtuu edullista. Toivottavasti on vaan kunnon tavaraa. 
mä kaipailisin kahta ainetta. a: ainetta kojelauden jne. päälle mikä ei saa kiiltää yhtään mutta kuitenkin antaisi sellaista uuden pinnan fiilistä, ja toista joka peittäisi hankaumia ovipahveista ja kynnyksistä.. (nää on nää käytetyt autot tälläsiä, meikataan sisältä ja hinkataan päältä
)
Ite oon tykännyt todella paljon, 303 on sitten konehuoneessa käytössä.juzzi77 kirjoitti:No lähti sitten NLD testaukseen kun oli kohtuu edullista. Toivottavasti on vaan kunnon tavaraa.
Itse menisin Ultiman Interior Guardilla.maaco kirjoitti:mä kaipailisin kahta ainetta. a: ainetta kojelauden jne. päälle mikä ei saa kiiltää yhtään mutta kuitenkin antaisi sellaista uuden pinnan fiilistä, ja toista joka peittäisi hankaumia ovipahveista ja kynnyksistä.. (nää on nää käytetyt autot tälläsiä, meikataan sisältä ja hinkataan päältä)
Hynden testistä voi kattoa miten "kiiltää" (tai kun ei kiillä): http://pesukinnas.com/viewtopic.php?f=28&t=456. Levitystavasta toki kiinni. MF pyyhintä perään mahd. nopeesti niin ei silminnähtävää eroa pinnan kiiltoon tee. Kestää silti mielestäni tosi hyvin.
Vain YKSI LSP!
Ostin tämmöstä Turtlen tököttiä vähän niinkuin vahingossa, totesin ettei tämä (sisä)aine sovi renkaille, mutta aattelin että jos tästä jotain iloa olisi (vaikka ketjun aloituksessa juurikin vastusteltiin näitä markettisotkuja):
Siis aine ja kohde, eli lisäjarruvalon kuori:

Ja tässä heti suihkutuksen ja kevyen pyyhinnän jälkeen ja aine siis vasemmalla (matta kuten purkissakin sanotaan):

Laitetaan vaikka ens viikonloppuna vielä kuva mahdollisesta kestosta, osahan on melko suojassa kun ei tule suoraa valoa eikä mekaanista kulutusta.
Lisäys: laitoin myös roiskeläppään, se on vedetty n. kaks viikkoa sitten Motherssilla ja nyt vedin sen päälle alaosaan tätä Turtlea... ei voi sanoa että vaikuttaisi hyvältä:

Siis aine ja kohde, eli lisäjarruvalon kuori:

Ja tässä heti suihkutuksen ja kevyen pyyhinnän jälkeen ja aine siis vasemmalla (matta kuten purkissakin sanotaan):

Laitetaan vaikka ens viikonloppuna vielä kuva mahdollisesta kestosta, osahan on melko suojassa kun ei tule suoraa valoa eikä mekaanista kulutusta.
Lisäys: laitoin myös roiskeläppään, se on vedetty n. kaks viikkoa sitten Motherssilla ja nyt vedin sen päälle alaosaan tätä Turtlea... ei voi sanoa että vaikuttaisi hyvältä:

Mä pyyhkäsin sillä kiiltoversiolla renkaat kerran, ja kesti paremmin liuotinpesua kuin hyllystä löytyvät rengas/puskuri-aineet..Tero kirjoitti:Ostin tämmöstä Turtlen tököttiä vähän niinkuin vahingossa, totesin ettei tämä (sisä)aine sovi renkaille
Kiilto oli kyllä tuota noin.. Silikonimainen..
Wolf´s:n Black Out soveltuu oikein kivasti myös sisustan muoveille 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Piti ostaa tota "vastaavan" Korrekin seuraajaksi renkaille, mutta se teki ton roiskeläppäkuvassa näkyvän haalistumisen samantien renkaalle ja siihen tuli semmosia ruskehtavia vaaleita laikkuja. Korrekin ulkonäöstä oon tykännyt (näkyy roiskeläppäkuvassa, laitettu edellispäivänä), mutta kesto on mikä silikonilla on...maaco kirjoitti: Mä pyyhkäsin sillä kiiltoversiolla renkaat kerran, ja kesti paremmin liuotinpesua kuin hyllystä löytyvät rengas/puskuri-aineet..
Kiilto oli kyllä tuota noin.. Silikonimainen..
Itsellä tuli tänään kokeiltua BH:n Auto-QD:tä noille kynnysmuoveille ja yleisesti oikeastaan joka paikkaan, paitsi juurikin kojelautaan. Sen putsaamisesta on niin huonoja kokemuksia etten mielelläni kuin nihkeällä liinalla pyyhi siitä pölyt pois.
Siis testissä kävi tuo QD, ei jättänyt omaan makuuni liikaa kiiltoa, eikä kyllä silikonimaista liukkautta, mutta putsasi kyllä ja juurikin tuohon kovamuoviin oivallinen putsain. Tuoksuhan tuossa on suht neutraali, joten ei sekään pitäisi olla ongelmana. Oli muutama kengän kurapyyhkäisy ja siellä täällä jotain tahmatassu läikkiä (vaimokkeen siskontyttö vieraili meillä pari päivää) niin hyvin nuo ainakin lähtivät.
Kestävyydestä ei vielä tietoa, enkä oikeastaan tiedä edes minkälaista kestävyyttä haette? Ulkonäkö, pinta, tulevat pölyjenpyyhinnät ym?
Siis testissä kävi tuo QD, ei jättänyt omaan makuuni liikaa kiiltoa, eikä kyllä silikonimaista liukkautta, mutta putsasi kyllä ja juurikin tuohon kovamuoviin oivallinen putsain. Tuoksuhan tuossa on suht neutraali, joten ei sekään pitäisi olla ongelmana. Oli muutama kengän kurapyyhkäisy ja siellä täällä jotain tahmatassu läikkiä (vaimokkeen siskontyttö vieraili meillä pari päivää) niin hyvin nuo ainakin lähtivät.
Kestävyydestä ei vielä tietoa, enkä oikeastaan tiedä edes minkälaista kestävyyttä haette? Ulkonäkö, pinta, tulevat pölyjenpyyhinnät ym?
Projekti on hanke, jossa kyvyttömät yrittävät saada haluttomat tekemään mahdottomia
Carpron perliä ei voi kuin kehua.
No jaa... just sen kans läträsin, kojelaudalle yms. ihan jees. Ulkokäyttöön en oo oikeen vakuuttunut. Jotenkin ulkokäyttöön sais olla sellasta ainetta mikä peittäis hiukan naarmujakin kun niitäkin on varsinkin takaluukun reunamuovissa...Buster kirjoitti:Carpron perliä ei voi kuin kehua.
Mä oon hirveen laiska putsailemaan auton sisäpintoja, mutta 303:a olen käyttänyt pintojen viimeistelyyn, kun jotain olen jaksanut pinnoille tehdä.
Tuota 303:a olen käyttänyt enimmäkseen auton ikkunalistoihin, jotka olen teipannut 3M Di-Noc hiilikuitu-look teipillä. Tähän asti olen ollut aineeseen tyytyväinen, mutta viime viikolla pyyhin taas pinnat tuolla ennen reissuun lähtöä...mökin pihassa auto yön ja vesisade, niin oli auton sivuikkunat aivan järkyttävän näköiset, kun yläreunoissa, noin puolen lasin mitalla oli karmeat valumajäljet.
Osansa asialla varmasti on GTechniqin pinnoitteella, mutta vain jäljille, ei sille ettei 303 kestä vettä.
Tuota 303:a olen käyttänyt enimmäkseen auton ikkunalistoihin, jotka olen teipannut 3M Di-Noc hiilikuitu-look teipillä. Tähän asti olen ollut aineeseen tyytyväinen, mutta viime viikolla pyyhin taas pinnat tuolla ennen reissuun lähtöä...mökin pihassa auto yön ja vesisade, niin oli auton sivuikkunat aivan järkyttävän näköiset, kun yläreunoissa, noin puolen lasin mitalla oli karmeat valumajäljet.
Osansa asialla varmasti on GTechniqin pinnoitteella, mutta vain jäljille, ei sille ettei 303 kestä vettä.