Mie olen ruukannu vahata välillä kännykän kosketusnäytön =)
SRP:llä muuten saa naarmutkin piilotettua näytöstä kun muutaman kerroksen levittelee =)

Varmaankin toi emaloitu metallinen, koska ammeen alta näkee puhtaan metallin, mutta päältä perus valkonen. Emmä tiiäUrran kirjoitti:Tärkee kyssäri: Onko amme muovinen vai emaloitu metallinen?
Näköjään 150e DIY setti, kannattaisihan sitä sitten yrittää. Säästyy se ammeen roudaamisen vaivakinUrran kirjoitti: Tosin luulen että uudelleen pinnotus maksaa huomattavasti enemmän kun uus, jos perus ammeesta kyse eikä mistään 1800-luvun korvaamattoman arvokkaasta kultasilla leijonan tassuilla varustellusta
hattiwatti kirjoitti:Näköjään 150e DIY setti, kannattaisihan sitä sitten yrittää. Säästyy se ammeen roudaamisen vaivakin
Ai, enpä ois osannu arvata, että ammeet voi olla noinki halpoja. Tuskimpa sit itsekkään viitsis yrittää, mutta onneks ei ole koko ammetta riesanaUrran kirjoitti:Mä ostin uuden 180cm IFÖ ammeen alle ton hinnan tosta Petikon ylijäämämyymälästä. Ja se isoin eli ei mikään karvalakkimalli. Siis Brand neves pakkauksineen päivineen. Ootko ihan varma että kannattaa yrittää![]()
OVH on kyllä moninkertainen, mutta sattu edullinen kohdallehattiwatti kirjoitti:Ai, enpä ois osannu arvata, että ammeet voi olla noinki halpoja. Tuskimpa sit itsekkään viitsis yrittää, mutta onneks ei ole koko ammetta riesanaUrran kirjoitti:Mä ostin uuden 180cm IFÖ ammeen alle ton hinnan tosta Petikon ylijäämämyymälästä. Ja se isoin eli ei mikään karvalakkimalli. Siis Brand neves pakkauksineen päivineen. Ootko ihan varma että kannattaa yrittää![]()
Lauta pinnoitettu FK1000P:lläBdh kirjoitti:Lautamonojen pesu Pinelinellä ja uuteen lautaan Optit pintaan...

Koitas vaikka jotain myllytystahnaa. Ite sain ainakin auton ikkunoista kalkkitahrat pois Fareclan G3:lla ja vahanlevitystyynylläPeke kirjoitti:Millähän lähtis saunan tummasta lasiovesta kalkkirinkulat, on meinaan tiukassa.
Peke kirjoitti:Millähän lähtis saunan tummasta lasiovesta kalkkirinkulat, on meinaan tiukassa.
Meikäläinen nappas myllyn kouraan ja Sonuksen tahnalla myllytteli huitsin vttuun noi kalkkipisarat, kuten myös suihkukopin lasiovet. Päälle FK1000P.Peke kirjoitti:Millähän lähtis saunan tummasta lasiovesta kalkkirinkulat, on meinaan tiukassa.
Myös glass polish-aineet toimivat kalkkitahrojen poistossa.Dani kirjoitti:Meikäläinen nappas myllyn kouraan ja Sonuksen tahnalla myllytteli huitsin vttuun noi kalkkipisarat, kuten myös suihkukopin lasiovet. Päälle FK1000P.Peke kirjoitti:Millähän lähtis saunan tummasta lasiovesta kalkkirinkulat, on meinaan tiukassa.