Sivu 11/13

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 10:53 am
Kirjoittaja Dani
Integralesta sen verran että varaosat kiven alla ja kallista puuhaa ylläpitää moinen.
Mutta, erittäin räyhä peli, mikroautomainen ajaa eli just semmonen aikuisen pikku lelu. Sit kun laitetaan vähän ekstranuotteja konepellin alle niin toi tommonen laulaa ihan eri sävellajissa 8-)

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 11:18 am
Kirjoittaja Peke
Kime kirjoitti:
Peke kirjoitti:Seuraava autosi, hhmmm...jos ei ois rahasta kiinni, niin pihas ois uuden karhea Porsche. Ehkä viel joskus. Tietysti saishan sitä possun hankittua, jos tinkis vähän vuosimallista.
Onhan audilla ikää ja kilometrejä niin vaihtoon joutais. ;)
Eeeen mä Audista luopuis, siin on kuitenkin viimesen päälle perheauto. ;) Delta ois makee peli ja varmaan ei tollasis hinnat laske, sitä on turha odotella. Päinvastoin nousee.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 11:53 am
Kirjoittaja _nixu_
mlatvala kirjoitti:Aika kallis kottero. Mielummin ottasin jessica alban :LOL:

Minkäs se latvajaakko meinas seuraavaksi kun pöllö-öljy on myynnissä?

Ps. Haluutko pari ilmaista vinkkiä ilmoituksen parantamiseksi vaikka sinne oikealle foorumille ;)

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 11:56 am
Kirjoittaja mlatvala
_nixu_ kirjoitti:
mlatvala kirjoitti:Aika kallis kottero. Mielummin ottasin jessica alban :LOL:

Minkäs se latvajaakko meinas seuraavaksi kun pöllö-öljy on myynnissä?

Ps. Haluutko pari ilmaista vinkkiä ilmoituksen parantamiseksi vaikka sinne oikealle foorumille ;)
Ajan vain renulla ja paan vaimon litomaan. Anna vain vinkkejä?

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 12:04 pm
Kirjoittaja Posambique
Peke kirjoitti:Seuraava autosi, hhmmm...jos ei ois rahasta kiinni, niin pihas ois uuden karhea Porsche. Ehkä viel joskus. Tietysti saishan sitä possun hankittua, jos tinkis vähän vuosimallista.
Eikös ton Audin hinnalla olisi aika pitkälti saanut Boxsterin?
Boxsteristahan julkaistiin juuri uusi versio ;)

P.S. Tosin jos vähän laittaisit rahaa talteen, ja hankkisit kuitenkin Caymanin ihan suoraan.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 12:18 pm
Kirjoittaja _nixu_
mlatvala kirjoitti:Ajan vain renulla ja paan vaimon litomaan. Anna vain vinkkejä?
Onko jessica jo tilattu?

No kuvat vois olla paremmat, sisältä myös. Ja noi maininnat koneremontista poistaisin ilmoituksesta. Kertoo sitten puhelimessa mahdolliset puutteet yms lisätiedot autosta. Veikkaan että aika moni säikähtää tuota että 30k autoa on jouduttu korjailemaan noin paljon.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 12:30 pm
Kirjoittaja mlatvala
_nixu_ kirjoitti:
mlatvala kirjoitti:Ajan vain renulla ja paan vaimon litomaan. Anna vain vinkkejä?
Onko jessica jo tilattu?

No kuvat vois olla paremmat, sisältä myös. Ja noi maininnat koneremontista poistaisin ilmoituksesta. Kertoo sitten puhelimessa mahdolliset puutteet yms lisätiedot autosta. Veikkaan että aika moni säikähtää tuota että 30k autoa on jouduttu korjailemaan noin paljon.
Minä mietinkin sitä, että pamauttaakko pataan suorilta, että remonttia näissä riittää, vai ei.

Mut rehellisenä miehenä kerroin sen heti-alkuun. No, eipä kukaan osta sitä ainakaan, ja jatkan sitten dpf suunnitelmia ja viikonpäästä on sitten treffit seinäjoella sutimis miehen kanssa :yahoo:

Minä etin kuvia. Lisäsin sinne sisäkuvan. Tänkjus tästä.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 12:45 pm
Kirjoittaja Modifier
Mitäs sutimis miehiä täältä löytyy ?

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 12:46 pm
Kirjoittaja Peke
Posambique kirjoitti:
Peke kirjoitti:Seuraava autosi, hhmmm...jos ei ois rahasta kiinni, niin pihas ois uuden karhea Porsche. Ehkä viel joskus. Tietysti saishan sitä possun hankittua, jos tinkis vähän vuosimallista.
Eikös ton Audin hinnalla olisi aika pitkälti saanut Boxsterin?
Boxsteristahan julkaistiin juuri uusi versio ;)

P.S. Tosin jos vähän laittaisit rahaa talteen, ja hankkisit kuitenkin Caymanin ihan suoraan.[/quote

Ei ei, jos mä hankin possun, sen pitää myös kulkea ulkokuoren edellyttävällä tavalla! Esimerkki, Audi on perheauto, mutta suoritusarvot(muistelisin et testeis saivat vakion menee 0-100km/h 4.2s ja 0-200km/h 15.7s, vartti 12.4s) on urheiluauto luokkaa, oikeastaan jo ihan vakionakin. Ois suorastaan häpeä vaihtaa urheiluautoon, mikä häviäis tolle suorituskyvyssä. Mun mielestä ainakin. Sitähän taas ei tiedä, mihin tulevaisuudes on varaa, kiitos erityisesti Suomen idiootti päättäjien. Cayman R painii samas sarjas vakioina, mutta jo pikkuvireillä Audi menee heilahtaen ohi. Enkä mä tol Audin hinnalla sais Suomessa uutena ku Boxsterin tai Boxster PDK:n, seuraava eli S pomppaa jo 95 000€ + varusteet. Cayman mopomalli alkaa 85 000€, R jo vajaa 120 000€. Että ei oikein kannata. ;)
Sit ku sais sellasen Porschen, mikä ois jo mieleen(911 Turbo S) niin saa laittaa jo omakotitalon hinnan verran euroja menee. :megashcok:

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 1:26 pm
Kirjoittaja mlatvala
Modifier kirjoitti:Mitäs sutimis miehiä täältä löytyy ?
Tuskin mitään :good:

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 2:37 pm
Kirjoittaja sonikk
Peke kirjoitti:Ei ei, jos mä hankin possun, sen pitää myös kulkea ulkokuoren edellyttävällä tavalla! Esimerkki, Audi on perheauto, mutta suoritusarvot(muistelisin et testeis saivat vakion menee 0-100km/h 4.2s ja 0-200km/h 15.7s, vartti 12.4s) on urheiluauto luokkaa, oikeastaan jo ihan vakionakin. Ois suorastaan häpeä vaihtaa urheiluautoon, mikä häviäis tolle suorituskyvyssä. Mun mielestä ainakin. Sitähän taas ei tiedä, mihin tulevaisuudes on varaa, kiitos erityisesti Suomen idiootti päättäjien. Cayman R painii samas sarjas vakioina, mutta jo pikkuvireillä Audi menee heilahtaen ohi. Enkä mä tol Audin hinnalla sais Suomessa uutena ku Boxsterin tai Boxster PDK:n, seuraava eli S pomppaa jo 95 000€ + varusteet. Cayman mopomalli alkaa 85 000€, R jo vajaa 120 000€. Että ei oikein kannata. ;)
Sit ku sais sellasen Porschen, mikä ois jo mieleen(911 Turbo S) niin saa laittaa jo omakotitalon hinnan verran euroja menee. :megashcok:
Onhan se niinkin, mutta mun mielestä Boxster ja Cayman on nimenomaan urheiluautoja puhtaimmillaan. Varmaan Panamera Turbo S menee suoralla ohi, mutta olis mahtava päästellä radalla tai mutkapätkällä tuommoisella. :thumb:

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 2:42 pm
Kirjoittaja mlatvala
paljastus: Se sutimis mies viikonperästä sielläpäin oon minä, jos antti saa softan tehtyä siihen malliin, että ottaa suttua :LOL:

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 3:07 pm
Kirjoittaja Osgard
Linglangit alle ni alkaa suttaan.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 3:14 pm
Kirjoittaja Posambique
Joo, jos Peke urheiluauto on sulle 0-100km/h juttu, niin Porsche ei ole sun auto.
Esimerkiksi Corvetessa saa aina samaan rahaan enemmän tehoa.

Urheiluauto ja teho eivät ole synonyymeja mulle, missään nimessä. Sonikk kiteytti asian upeasti.
Boxster ja Cayman ovat tällä hetkellä enemmän urheiluautoja kuin 911 - joka alkaa olla enemmänkin GT.
Audi RS 3 ei todellakaan ole urheiluauto, vaikka todella sporttinen onkin ja autona varmasti aivan huikea.

Nämä on makuasioita - hyvinkin pitkälti.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 3:33 pm
Kirjoittaja Kime
Ei tullut autoa tänäänkään. Kahta kävin katsomassa (ja nainen oli peräti mukana :thumb: ) Toinen oli myyty mutta samanlainen on kuulemma tulossa ensi viikolla liikkeeseen, tosin tämä oli täysin kuli malli.Ensi viikolla palaan asiaan.

Sekä toinen niin siinä pomppas vikavalot mitaristoon koeajonaikana mutta siitäkin palataan ensi viikonaikana kun on käynnyt huollossa niin toivon mukaa löytävät vian.

Kohti uusia pettymyksiä. :D :good:

Onneksi autoja riittää ja kevät tulee niin luulis löytyvän sitten.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 3:38 pm
Kirjoittaja Modifier
marqs kirjoitti:Viime viikonloppuna tuli käytyä katsomassa myytävänä olevaa Audi s4 -03 ja siitä se ajatus sitten lähtikin. Samantien laitoin sen hetkisen auton (a4 2,5tdi q) myyntiin ja se meni samantien kaupaksi. Nyt on sitten haettu hiukan lisää pelimerkkejä pankista ja illalla hakemaan tuo äSsä alle.
Koskas me nähdään kuvia tästä ?

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: La Maalis 10, 2012 5:03 pm
Kirjoittaja Peke
sonikk kirjoitti: Onhan se niinkin, mutta mun mielestä Boxster ja Cayman on nimenomaan urheiluautoja puhtaimmillaan. Varmaan Panamera Turbo S menee suoralla ohi, mutta olis mahtava päästellä radalla tai mutkapätkällä tuommoisella. :thumb:
On varmaan mukavaa, mutta silti urheiluaitoissakin on eroja. Isoja sellaisia. On halpoja, pienitehoisia urheiluautoja ja paljon kalliimpia, tehokkaampia ja nopeampia urheiluautoja. Aivan varmasti 911 Turbo S hakkaa jonku Boxsterin lajissa ku lajissa. Ei sekoiteta maastureita tähän nyt. ;)
Posambique kirjoitti: Joo, jos Peke urheiluauto on sulle 0-100km/h juttu, niin Porsche ei ole sun auto.
Esimerkiksi Corvetessa saa aina samaan rahaan enemmän tehoa.
Nyt taas vääristellään mun sanomaa, missään en ole väittänyt etteikö esim. Boxster olisi urheiluauto. Kyllä niillä ajo-ominaisuuksilla jo saa sen maininnan, mutta ei se silti pärjää tehokkaammille urheiluautoille. Corvette on corvette, erittäin tehokas ja brutaali peli, mutta ei ole (mutka)radalla omimmillaan. Tämän varmaan tollasen ostava tietää. Hakkaahan esimerkiksi Lancer Evo monia "urheiluautoja" eikä sitäkään kutsuta urheiluautoksi. :? Ei sekoitella nyt näitä ns. autoluokkia.
Posambique kirjoitti: Urheiluauto ja teho eivät ole synonyymeja mulle, missään nimessä. Sonikk kiteytti asian upeasti.
Boxster ja Cayman ovat tällä hetkellä enemmän urheiluautoja kuin 911 - joka alkaa olla enemmänkin GT.
Ei olekaan, sitä ei ole taaskaan kukaan väittänytkään, mutta se on sata varmaa että 911 on urheiluauto.
Posambique kirjoitti: Audi RS 3 ei todellakaan ole urheiluauto, vaikka todella sporttinen onkin ja autona varmasti aivan huikea.
Nämä on makuasioita - hyvinkin pitkälti.
No ei ole Audi urheiluauto, vaikka hakkaa monia urheiluautoja niin suoralla kuin radallakin. Juuri samoin ku Evokin tekee, pienen perheauton korissa. Urheiluauto nimitystä näistä ei silti käytetä, koska ulkokuori sotii sitä vastaan, kuin myös sisätilat.
Lyödään vielä vähän faktoja pöytään, niin ei Posa oo kohta jo puolustamassa possua. :D Mulla on just tässä edessä Auto-Motor-Und-Sportin juttu Audi RS3 vs Cayman R vs BMW 1M ja Audi voitti koko kisan. Kiihdytysarvot on Porschen kanssa 0.10 s väleillä(tuossa kun on niin monta mitattuna, Audi voitti osan, Porsche osan), mutta otetaan vaikka kiihdytys 0-200km/h: Audi 15.7s ja Cayman R 15.5s.
Kun taas mutkapätkän voitti Audi. :yahoo: Ajat Audi 65.2s ja possu 67.4s. Että näinkö piti mennä, Audi vähän tehokkaampana hävis vähän suoralla, mutta pisti slalomissa köniin "aidolle urheiluautolle". :) ;)

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 6:14 am
Kirjoittaja maaco
Nyt löyty auto, jos pääsen liikkeen kanssa diiliin muutamien maalivirheiden korjauksesta. Jos en, niin sitten etsintä jatkuu..
Toi kelpais kuulemma emännän käyttöönkin, joten ei tartte farkkua nyt sit ostaakaan kaiketi - on jo se farkku 6..

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 10:14 am
Kirjoittaja Posambique
No kerro, kerro kerro heti kun on pelko persiistä, ettei joku muu ehdi viedä sitä välistä.

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 10:52 am
Kirjoittaja Kime
maaco kirjoitti:Nyt löyty auto, jos pääsen liikkeen kanssa diiliin muutamien maalivirheiden korjauksesta. Jos en, niin sitten etsintä jatkuu..
Toi kelpais kuulemma emännän käyttöönkin, joten ei tartte farkkua nyt sit ostaakaan kaiketi - on jo se farkku 6..
Kyllähän valkkarit kaksi autoa tarvitsee. ;)

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 5:49 pm
Kirjoittaja maaco
Posambique kirjoitti:No kerro, kerro kerro heti kun on pelko persiistä, ettei joku muu ehdi viedä sitä välistä.
Nyt voin kertoa, kun myyjä ei halunnut selkeästi tehdä kauppaa.. Tämä oli meillä kiikarissa kakkosautoksi: http://www.nettiauto.com/mazda/3/4611888" onclick="window.open(this.href);return false;

Myyjä vaan ei tullut euroakaan hinnassa vastaan, olisi hyvittänyt about tonnin vähemmän mun nykyisestä autosta verrattuna muihin liikkeisiin, ja maalivikoja ei olisi edes korjannut mitä yritin tinkiä.. :?

Eli etsintä jatkuu..
Kime kirjoitti:
Kyllähän valkkarit kaksi autoa tarvitsee. ;)
Kyl niille riittää toi yks farkku, mut toinen auto pitäs olla kuulemma emännälle mieluisampi.. Ei tykkää sitten yhtään tosta mun pösöstä :rolf:

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 6:53 pm
Kirjoittaja RTU
^ Oli harvinaisen päättäväinen myyjä jos ei tinkannut vaihtoautosta yhtään.. Eli Mulkku!

Mutta topicciin liittyen seuraava auto on Opel, ja sitä seuraavakin luultavasti on Opel. Ei ole varaa pitää Bemaria eikä Vagia, ja Opel on luultavasti luotettavampi nykyään kuin nuo kaksi saksanveljeä, ennen oli asiat toisin mutta 2002 ja eteenpäin niin paras hinta/laatusuhteen omaava auto on, juuri se. Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli. Kohta tulee kakkia niskaan :lol:

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 7:17 pm
Kirjoittaja Kime
Ei kai siinä mitään eiköhän niissä ole ole ihan ok hinta-laatusuhde. Mitä Opelia oot katellu?

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 7:33 pm
Kirjoittaja RTU
^ Tällä hetkellä ei ole kiikarissa mitään mutta kai se Insignia farmari tulee olemaan se seuraava.. Vectra ehkä.
Kuva

Re: Seuraava autosi?

Lähetetty: Pe Maalis 16, 2012 8:31 pm
Kirjoittaja seatts
Oletko ajanut Insignia farmaria, jos et niin voi mieli muuttua.