Sivu 2/7
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:25 pm
Kirjoittaja kikkius
Hineno muutos ja vaikuttaa toimivalta. Headeriin vielä linkki etusivulle.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:27 pm
Kirjoittaja Petteri
Online tagi on nyt laitettu niin, että käytäjän nimi tulee punaiseksi hänen ollessa online. Tuon värin saa mutettua miksi tahansa.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:31 pm
Kirjoittaja TKe_
Ja jos jollakulla siellä vielä se online kuva näkyy niin selaimessa ctrl + f5 auttaa (windowsissa siis).
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:31 pm
Kirjoittaja Hynde
Täytyykö minun tehdä jotain, että nämä kaikki lennosta tulevat muutokset näkyvät myös itselläni? Olen sammutellut ja käynnistellyt, mutta esim. henkilötiedot ovat oikealla jne jne... Noh ihan sama... Ei tämä muutenkaan tunnu oikein toimivan tällä läppärillä...
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:31 pm
Kirjoittaja Hynde
Kiitos Tke
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:38 pm
Kirjoittaja TKe_
kikkius kirjoitti:Hineno muutos ja vaikuttaa toimivalta. Headeriin vielä linkki etusivulle.
Tämä korjaantuu samalla, kun korjataan toi headerin skaalausongelma, jonka mm. Hynde havaitsi.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:45 pm
Kirjoittaja Korhonen
itse käöytän selaimena google chromea. Minulla ainakin on vielä viestinkirjoittajan tiedot oikeassa reunassa vaikka kunka päivitteleisi sivua

Ja itse olen tykännyt käyttää tuota näytä aktiiviset viestit sivua.. mutta kun nyt se näkyy vain etusivulla.. ei voi viestiketjusta painaa enää nykyisin suoraan sitä vaan pitää kiertää etusivun kautta...

Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:46 pm
Kirjoittaja Tonis
Esukinnas lukee iphonellakin ja koodinpätkää ylhäällä. Yläbannerista olisi hyvä kun pääsisi etusivulle.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:50 pm
Kirjoittaja Urran
Melkein koko foorumillinen luettuna uudella pohjalla ja omat fiilikset:
-Aivan liian hipo. IMO ei mitään slide värejä napeissa, Ei mitään "Windows Vista" tyylisiä kansionkuvia Vanha 2-värinen (jos uusia vistejä niin kolmivärinen) nappiteema sopi huomattavasti paremmin. Etenkin Sticky yms. kansiomerkit on vaan liian hankalia.
-Valkoinen väri harmaiden taustalla ei oikein rokkaa. Jos se olis esim. tummemman harmaa niin olisi selkeempi. Tämä, ja edellinen vaihtoehto on vähän liian kirkkaita. Vanhassa ei häritinnyt yhtä pahasti koska foorumi oli niin kapea. Tää on leveyden suhteen just täydellinen mun läppärin näytölle, tod. näk. vähän pieni duuninäytöille, mut niin on 95% kaikista sivustoista muutenkin
Itse olen sitä kansaa joka vaihtaa Teratermissä taustan mustaksi ja tekstin valkoiseksi = Kuluttaa vähiten läppärin akkua ja on kaikista silmäystävällisin yöllä/pimeässä huoneessa. Mulla on myös käyttiksestä kaikki visuaaliset tehosteet pois käytöstä koska ne on yksinkertaisesti turhia. IMO sama pätee täällä. Silloin kun ulkoasu on minimaalinen ja varsinanen foorumointi on helpointa mahd. niin paras. Function over form.
-Header on aivan loistava vrt. vanha!
-Jos unohdan kaikki tyyleihin yms. liittyvät seikat niin tämä pohja on huomattavasti toimivampi, vielä kun siitä saisi paremmin selvää.
Mielipidekysymyksiä. Tässä omani.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 1:54 pm
Kirjoittaja Jones
Androidin selaimella (Desire HD) myös tulee koodinpätkä sivun ylälaitaan + bannerissa lukee vain UKINNAS.COM.
Eikö vanhan teeman banneria saisi jotenkin siirrettyä tähän uuteen? Ja tosiaan ainakin mulla tuntuu että tämmönen musta teksti harmaalla pohjalla rasittaa jotenkin silmiä enemmän kuin ennen.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 2:12 pm
Kirjoittaja Petteri
Korhonen kirjoitti:itse käöytän selaimena google chromea. Minulla ainakin on vielä viestinkirjoittajan tiedot oikeassa reunassa vaikka kunka päivitteleisi sivua

Ja itse olen tykännyt käyttää tuota näytä aktiiviset viestit sivua.. mutta kun nyt se näkyy vain etusivulla.. ei voi viestiketjusta painaa enää nykyisin suoraan sitä vaan pitää kiertää etusivun kautta...

Kokeile poistaa evästeet. Minun Chromessa toimii juuri niin kuin pitää.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 2:14 pm
Kirjoittaja Korhonen
En tehny mitään ja nyt se alko toimia itsekseen... ihmeelliset on bittien tiet

Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 3:09 pm
Kirjoittaja hattiwatti
Ihan siistiltä vaikuttaa, tosin hieman raskaampi lukea harmaalta pohjalta mustaa tekstiä. Ehkä sille voi tehdä vielä jotain?
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 3:11 pm
Kirjoittaja pasi
Ensivaikutelma hyvä.
Pari pikku juttua mikä näin pikaisella selailulla ottaa silmään on "turhan" leveä sivupalkki kirjoitusten vieressä, eli se missä on kirjoittajan tiedot ja päivämäärämuoto voisi olla vakiona tyyliin "20.08.2011 14:57" eikä tarpeettoman pitkä "jenkki" formaatti... Jos siellä adminissa oli tälle kohta josta voi muuttaa niin sehän menee PHP:ssä d.m.Y H:i (ja :s jos haluaa sekunnit).
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 3:14 pm
Kirjoittaja _paffa
pasi kirjoitti:Ensivaikutelma hyvä.
Pari pikku juttua mikä näin pikaisella selailulla ottaa silmään on "turhan" leveä sivupalkki kirjoitusten vieressä, eli se missä on kirjoittajan tiedot ja päivämäärämuoto voisi olla vakiona tyyliin "20.08.2011 14:57" eikä tarpeettoman pitkä "jenkki" formaatti... Jos siellä adminissa oli tälle kohta josta voi muuttaa niin sehän menee PHP:ssä d.m.Y H:i (ja :s jos haluaa sekunnit).
Joo ton "Liittynyt" tiedon vois piilottaa klikkauksen taakse käyttäjän tietoihin.

Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 3:14 pm
Kirjoittaja pasi
Jones kirjoitti:Androidin selaimella (Desire HD) myös tulee koodinpätkä sivun ylälaitaan + bannerissa lukee vain UKINNAS.COM.
Eikö vanhan teeman banneria saisi jotenkin siirrettyä tähän uuteen? Ja tosiaan ainakin mulla tuntuu että tämmönen musta teksti harmaalla pohjalla rasittaa jotenkin silmiä enemmän kuin ennen.
Jep, iPadissa sama vika.... Lukee "esukinnas.com" ja joku koodinpätkä tosiaan näkyy siellä yläpuolella.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 4:54 pm
Kirjoittaja Petteri
pasi kirjoitti:Ensivaikutelma hyvä.
Pari pikku juttua mikä näin pikaisella selailulla ottaa silmään on "turhan" leveä sivupalkki kirjoitusten vieressä, eli se missä on kirjoittajan tiedot ja päivämäärämuoto voisi olla vakiona tyyliin "20.08.2011 14:57" eikä tarpeettoman pitkä "jenkki" formaatti... Jos siellä adminissa oli tälle kohta josta voi muuttaa niin sehän menee PHP:ssä d.m.Y H:i (ja :s jos haluaa sekunnit).
Päivämäärämuodon voi jokainen muuttaa itse haluamakseen omat asetukset-kansiosta.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 5:21 pm
Kirjoittaja samunoz
Vähän väriä kaipaisin
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 5:43 pm
Kirjoittaja _paffa
Hetken aikaa etsin ohjetta tuohon kellonajan muokkaamiseen ja
tässä yksi sellainen.
Kysymys ylläpidolle: Saako kirjotusikkunaan tuota "URL" painiketta silleen, että saisi yhdellä painalluksellä syötettyä sekä urlin että sanan josta urli aukee? Eli loisi linkin suoraan tuohon muotoon?
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://php.about.com/od/learnphp/ss/php_functions_3.htm]tässä[/url]
EDIT: ei palautetta ilman kehitysehdotusta. Itse näkisin ylhäällä jotain tän tyylistä. Toki sloganin vois tohon soveltaa viel mut esimerkkinä tein tuon. Sopis sävyiltään harmaasävy-teemaan ja kuvaltaan aiheeseen. Törkeesti lainasin jonkun kuvaa märkä pinta-topicista, anteeksi

imo rosoinen ja naarmuinen teksti luo kivan kontrastin tuohon taustalla olevaan smoothiin kuvaan

(emmä mikään taitelija oo mut tuli vaan mieleen

)

Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 7:42 pm
Kirjoittaja patonki
MIT VIT?
JA MIT VIT! Tapatalk jeeeeeeeeee
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 8:10 pm
Kirjoittaja janne320d
tosiaan hieman selvempiä värejä foorumi vielä kaipaisi,teksiä on jotenkin raskas lukea ja tuohon pesukinnas.com palkkiin jotain eloa,ei oikein tuo mustavalkoinen näytä mitenkään houkuttelevalta
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 8:34 pm
Kirjoittaja seatts
Mua häiritsee kun vastaa johonkin keskusteluun, niin että miten siitä on tarkoitus mennä takaisin uusiin viesteihin.
Ennen se "näytä uudet viestit" näkyi koko ajan oikealla ylhäällä ja siitä oli helppo palautua uusiin viesteihin, nyt täytyy mennä aina etusivun kautta ja sieltä valita se "näytä uudet viestit".
Mun mielestä vanha oli paree, itse kun en edes tiedä mikä tapatalk on eikä edes kiinnosta, kännykkä on puhumista varten.

Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 8:47 pm
Kirjoittaja frozzu
Omasta mielestä ei vanhassa ollut mitään vikaa, mutta uudessa on

. Edelleen painotan valkoista väriä harmaan tilalle. Tai sitten jos mahdollista tehdä niin, että jokainen saa vaihtaa itse värin, vaihtoehtoina esim. musta, valkoinen ja harmaa tausta ja sitten sama tietty tekstille. Tapatalkia en kaivannut itsekkään kun ei sitä tule käytettyä. Vanha oli selkeä ja hieno ulkoasu mielestäni. Ei tunnu enää pesukintaalta tämä foorumi nyt. Nyt tää on vaan jokin foorumi.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 8:55 pm
Kirjoittaja TKe_
Katsotaan miten tämä uusi tyyli tulee elämään tässä tulevaisuudessa. Varmasti tulemme säätöä tekemään.
Vanhassa tyylissä oli ongelmia enemmän "pellin alla", joten sen takia vaihto tehtiin. On selvää (sen verran pitkä ura IT alalla takana), että muutos aiheuttaa aina tuntemuksia. Kun aikaa menee niin asioista voi nähdä eri puolia.
Re: Uuden ulkoasun keskustelu ja bugiraportointi
Lähetetty: To Elo 11, 2011 9:01 pm
Kirjoittaja Polo09
TKe_ kirjoitti:Katsotaan miten tämä uusi tyyli tulee elämään tässä tulevaisuudessa. Varmasti tulemme säätöä tekemään.
Vanhassa tyylissä oli ongelmia enemmän "pellin alla", joten sen takia vaihto tehtiin. On selvää (sen verran pitkä ura IT alalla takana), että muutos aiheuttaa aina tuntemuksia. Kun aikaa menee niin asioista voi nähdä eri puolia.
Niin, ottaahan ylläpito huomioon esiin tulleita muutostoiveita. Eli, sivua voidaan vielä "sorvata" ajanmyötä edustuskelpoiseksi.

Meikäläinen on tyytyväinen tähänkin aikaansaannokseen. Siitä prposit ylläpidolle.