BMW 118i M-Sport -09 E88 - Hämärähommia

Käytit siihen aikaa, rahaa, verta, hikeä tai kyyneleitä. Näytä ne muille!!
Urran

Re: BMW 118i M-Sport -09 E88 - Hämärähommia

Viesti Kirjoittaja Urran » To Huhti 19, 2012 9:19 am

Hynde jotain ihan randomia oli jossain. Etupuskurissa, helmoissa ja muutenkin ahtaammissa paikoissa oli enemmänkin. Nixun kaa todettiin ettei sakemannin urakkalaikalla oo mahtunu poistaa niitä :lol:

Ja kuvien käsittely on aika pitkälti -> pystykuvat oikein päin -> infranview batch conversion (leveys 800px) -> FTP:lle -> foorumille :D Ja EN ole tyytyväinen kuvien valkotasapainoon saati muihinkaan spekseihin, mutta lähtökohtaisestikkin näähän kuvattiin pokkarilla dokumentointitarkoituksella. Nikon P300 toimi kamerana. On muuten ihan loistokamera tämmöseen dokumentointiin kun on pieni kenno (eli joudutaan käyttämään laajoja polttovälejä), kuvanvakaaja ja f/1.8 valovoima :thumb:

Dani se teippi oli siin lähinnä varmistukseks ja sen takia ettei karvan kanssa roisku vahingossa tahnaa sinne. Kyl sumarin lasi oli mun mielestä muovia täs.
Vain YKSI LSP!

smu

Viesti Kirjoittaja smu » Su Huhti 22, 2012 10:13 pm

Mä olin tän homman toimeksantaja. Enpä ois uskonu että sieltä noin persiilleen fiksattu maalipinta paljastuu, vahattuna puolipilvisessä säässä auto oli meinaan todella hieno!Toi holovideo on hurjaa katsottavaa, en muista nähneeni aiemmin vastaavaa, hienosti pelastettu :good:

Oli tosi sääli että 'uutta' autoa naarmutettiin heti ja että naarmun fiksauskin epäonnistui. Omistajat ovat kuitenkin olleet erittäin tyytyväisiä tehtyyn työhön, erityisesti nyt kun nähtiin tämä raportti! (hehän eivät autoaan koskaan olleet nähneet ennen kuin Urran sen valmiina luovutti) :thumb: Ja multa voisi tosiaan löytyä uusia projekteja työstettäväksi. Ilmoitelkaa vaan kun teillä on taas aikaa!

powermitsu

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Su Huhti 22, 2012 10:22 pm

smu kirjoitti:Mä olin tän homman toimeksantaja. Enpä ois uskonu että sieltä noin persiilleen fiksattu maalipinta paljastuu, vahattuna puolipilvisessä säässä auto oli meinaan todella hieno!Toi holovideo on hurjaa katsottavaa, en muista nähneeni aiemmin vastaavaa, hienosti pelastettu :good:

Oli tosi sääli että 'uutta' autoa naarmutettiin heti ja että naarmun fiksauskin epäonnistui. Omistajat ovat kuitenkin olleet erittäin tyytyväisiä tehtyyn työhön, erityisesti nyt kun nähtiin tämä raportti! (hehän eivät autoaan koskaan olleet nähneet ennen kuin Urran sen valmiina luovutti) :thumb: Ja multa voisi tosiaan löytyä uusia projekteja työstettäväksi. Ilmoitelkaa vaan kun teillä on taas aikaa!
Koettakaas saada joskus jotain kuvaa mimmosena tämä yksilö säilyy! Meitä se kiinnostaisi kovasti

Vastaa Viestiin