Käyttökokemuksia/arvosteluja vahoista
Re: Käyttökokemuksia/arvosteluja vahoista
Olen kokeillut ei ole mitään tajunnan räjäyttäjää, semmonen perus juttu .
Kestoltaan surkeahko.
Kestoltaan surkeahko.
Mitenkäs toi Insta eroaa CG:n tuotteista?
Kun ei ole samaa puljua?
http://www.shinearama.co.uk/product.php ... BUTTWAX-16" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun ei ole samaa puljua?
http://www.shinearama.co.uk/product.php ... BUTTWAX-16" onclick="window.open(this.href);return false;
Samaa kamaa on.
Minkä väriseen autoon etsit pinnoitetta?
Ja mitä vahoja/sealantteja sulla on tällä hetkellä?
Joskus muistaakseni lukenut DW:stä että eri pulju olisi en nyt mene vannomaan kun en topiccia sieltä löytänyt.hörnä kirjoitti:Samaa kamaa on.
Nyt löyty.
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=202292" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitenkäs toi Zaino z2 Pro toimii ilman ZFX kuivumisen kiihdytintä?
Eli kuinkas työstö onnistuu jos ei ole aikaa kuivatella sitä tuntikausia?
Oletteko muuten huomanneet et zaino kaupassa ei suositella mikrokuituliinoja zainon tuotteiden kanssa mut sitten muulla kehoitetaan käyttämään niitä
Siis carwaxzaino.fi kaupassa.
Mitenköhän mahtaa olla oikeasti, ei kai sillä ole väliä käyttääkö 100% puuvillaliinaa vai mikrokuitua.
Oletteko muuten huomanneet et zaino kaupassa ei suositella mikrokuituliinoja zainon tuotteiden kanssa mut sitten muulla kehoitetaan käyttämään niitä
Mitenköhän mahtaa olla oikeasti, ei kai sillä ole väliä käyttääkö 100% puuvillaliinaa vai mikrokuitua.
Kuivaa normaalina kesäpäivänä 15min nurkilla. Itse en ainakaan ole huomannut suurta eroa vaikka ei ZFX:ää käytäkkään. Lähinnähän tuo on tarkoitettu siihen kerrostamiseen, ilman tuota ei toista kerrosta suositella saman päivän aikana laitettavaksi.samunoz kirjoitti:Mitenkäs toi Zaino z2 Pro toimii ilman ZFX kuivumisen kiihdytintä?
Oletteko muuten huomanneet et zaino kaupassa ei suositella mikrokuituliinoja zainon tuotteiden kanssa mut sitten muulla kehoitetaan käyttämään niitäSiis carwaxzaino.fi kaupassa.
Zainon jenkki sivut suosittelevat myös tuota puuvillapyyhkeen käyttöä, mutta itse olen mennyt ihan perinteisen mikrokuidun kanssa. Sivun lopussa juttua tuosta.
http://www.lazaino.com/application.html
- Posambique
Mä olen ymmärtänyt, että tuo auttaisi myös sen sitoutumiseen siihen maalipinnalle,
joka sitten taas parantaisi kestoa.
Muistaakseni suositellaan käytettäväksi, mikäli alla ei ole Z-AIO:ta (?)
Itse käytin siis: Ipa pyyhintä , 2 x [Z-2 Pro + ZFX] ja Z-6 aina välissä.
Ihan mikrokuituliinalla pyyhin pois. Kestosta en vielä osaa sanoa.
joka sitten taas parantaisi kestoa.
Muistaakseni suositellaan käytettäväksi, mikäli alla ei ole Z-AIO:ta (?)
Itse käytin siis: Ipa pyyhintä , 2 x [Z-2 Pro + ZFX] ja Z-6 aina välissä.
Ihan mikrokuituliinalla pyyhin pois. Kestosta en vielä osaa sanoa.
"Urku auki, pelti kii"
Noin olen itsekkin sitä käyttänyt. Välillä olen laittanut yhden kerroksen lisää ja silloin en ole tuota ZFX_ää käyttänyt ollenkaan. Käynyt koko auton läpi ja sen jälkeen pyyhkinyt pois ja Z6 perään.
Minua hieman tökkii noi Zaino jutut, kun ne mainostaa tuotteitaan:ensin laitetaan Zaino sitä alle sitten Zaino tota päälle sitten Zaino tätä sivulle
Tämä oli tietysti mun mielipiteeni,että ei sitten palkokasvia onteloon
Ihan samanlaista markkinointipaskaa kun Megu ja etenkin AG harrastaa. Jopa Dodo on hurahtanut siihen että huomauttaa ohjeissaan miten voisi käyttää "tätä" niitten tuotetta tässä kohtaa. Mutta niistä ei sentään tuu semmonen fiilis että PITÄÄ käyttää. Varmasti muillakin..hörnä kirjoitti:Minua hieman tökkii noi Zaino jutut, kun ne mainostaa tuotteitaan:ensin laitetaan Zaino sitä alle sitten Zaino tota päälle sitten Zaino tätä sivulle![]()
Vain YKSI LSP!
Eli voi laittaa pelkkää Z2 pro:a?
Esim: NSC+z2
Esim: NSC+z2
- Posambique
Kyllä voi, suosittelisin kuitenkin käyttämään ZFX:n kanssa, jos et laita alle Z-AIO:ta.
Kesto (tuskin ulkonäkö) ei vaan ehkä ole sitten odotettua "Zainoa"
Kerrot sitten meille, että miten meni. Ja jos sattuisi olemaan perseestä niin ostat jälkikäteen ZFX:n
Kesto (tuskin ulkonäkö) ei vaan ehkä ole sitten odotettua "Zainoa"
Kerrot sitten meille, että miten meni. Ja jos sattuisi olemaan perseestä niin ostat jälkikäteen ZFX:n
"Urku auki, pelti kii"
Sikshän täällä jatkuvasti kyselyn kun en halua haaskata rahaa turhiin tuotteisiin.
Näyttäis siltä ettei nää Zainon hommat ehkä ole meikäläistä varten
Näyttäis siltä ettei nää Zainon hommat ehkä ole meikäläistä varten
Nyt oli viikonloppuvahailuissa (siis telkkarin) pakko kokeilla laiminlyödä C915. Siis en oo ikinä saanu sen kaa mitää ongelmii aikaseks mut kun jengi puhuu niistä niin oli pakko kokeilla saako. Siis annoin kuivua varmaan sen 20min sisällä, kuivassa kun rupesin kiillottaa. Voin siis vahvistaa;
Todella suurella huolimattomuudella ja laiminlyönnillä 915 voi olla vaikea kiillottaa pois. Normaalisti paneelista paneeliin ei oo ollu ongelmia ikinä.
Tosin suurimmaks osaks se lähti nytkin pois ihan nätisti Eurowin Double Denseillä mutta johonkin kohtiin jäi enemmän jäämiä, mitkä piti oikeesti hinkata pois.
Todella suurella huolimattomuudella ja laiminlyönnillä 915 voi olla vaikea kiillottaa pois. Normaalisti paneelista paneeliin ei oo ollu ongelmia ikinä.
Tosin suurimmaks osaks se lähti nytkin pois ihan nätisti Eurowin Double Denseillä mutta johonkin kohtiin jäi enemmän jäämiä, mitkä piti oikeesti hinkata pois.
Vain YKSI LSP!
kellään vielä kokemuksia victorian concoursista,muutamat täällä kuitenkin hommannu tuota?paljo dw:ssä ylistetty mutta haluis kokemuksia täältä pohjolan oloista,joku tais verrata tuota samantyyppiseksi kuin colli915
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Ei ole vielä. Varmaan ensi tai viimeistään toukokuussa laitan oman auton pintaan. Pohjille laitan CK "Pink moose glazen". Eli suora apinointi DW:n puolelta.janne320d kirjoitti:kellään vielä kokemuksia victorian concoursista,muutamat täällä kuitenkin hommannu tuota?paljo dw:ssä ylistetty mutta haluis kokemuksia täältä pohjolan oloista,joku tais verrata tuota samantyyppiseksi kuin colli915
Nyt lähti mopo laukkaamaan liiankin kovaa, kelasin että jos kokeilisin jotain kallista fiilistelyvahaa joka kääntää päät
Onko kokemusta tai arvostelua missään näistä vahoista (pitää siis löytyä Elitestä):
- Wolfgang Füzion Estate Wax
- Pinnacle Souveran Carnauba Paste Wax
..pää sekaisin, mutta pakko sitä on kerran elämässä kokeilla, kuten mun elämäni ensimmäinen ja viimeinen benji-hyppy @ 141m, en tee toisten, ei ollut rahanarvoinen suoritus, tässä voi käydä samalla tavalla
Onko kokemusta tai arvostelua missään näistä vahoista (pitää siis löytyä Elitestä):
..pää sekaisin, mutta pakko sitä on kerran elämässä kokeilla, kuten mun elämäni ensimmäinen ja viimeinen benji-hyppy @ 141m, en tee toisten, ei ollut rahanarvoinen suoritus, tässä voi käydä samalla tavalla
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Ainakin Souveran vahaa on kovasti kehuttu.
Tota benji hyppyä ei oikein voi verrata vahan ostoon .
Mulla vaan on semmoinen käsitys, että Benji hypyssä tulis paskat housuun helpommin
Tota benji hyppyä ei oikein voi verrata vahan ostoon .
Mulla vaan on semmoinen käsitys, että Benji hypyssä tulis paskat housuun helpommin
Itekki yrittäny tosta Fuzionista etsiskellä tietoa. Ei hirveesti oo ollu. Pinnaclea jotkut kehunu, mm. Dave KG @ DW (joku vm.2007 post)Dani kirjoitti:Nyt lähti mopo laukkaamaan liiankin kovaa, kelasin että jos kokeilisin jotain kallista fiilistelyvahaa joka kääntää päät![]()
Elitessä kyllä melko kehno valikoima vahoja. Tohon Fuzionin hintaan saa jo; RG55#, SV Onyx/Mirage/Zuffenhausen, Migliore Primo Blend, Zymöl Titanium ja Glasur. Itse menisin joko RG/Onyx tai Glasur tossa hintaluokassa.christian900se @ DW kirjoitti:I like Souveran, but to be honest there are many waxes such as RG55 that cost less, look the same, and last twice as long.
Vain YKSI LSP!
Pinnaclesta kun luin tuolta DW niin eivät kehunneet kestoa kovin hyväksi.
..no täytyy katsoa josko tilais jostain muualta sitten tota übervahaa, ajattelin vaan Eliteä sen takia koska sieltä tulee pädejä, talloja jne. tossa joskus.
..no täytyy katsoa josko tilais jostain muualta sitten tota übervahaa, ajattelin vaan Eliteä sen takia koska sieltä tulee pädejä, talloja jne. tossa joskus.
- Posambique
Olen jotenkin myös ymmärtänyt, että Souveran on "näyttelyvaha", eikä ole kestoa ajateltu.
Jos kestoa mietit, niin ota ehdottomasti RG #55 tai Zymol Glasur.
Swissvaxin Onyx ei ole myöskään kestoltaan kuulemma hyvä.
Noista Zuffenhausenista ja Miragesta on aika ristiriitaisia kommentteja keston suhteen.
Tuosta Onyxista on aivan juupeloisen ihana beading-kuva DW:llä.
Jos kestoa mietit, niin ota ehdottomasti RG #55 tai Zymol Glasur.
Swissvaxin Onyx ei ole myöskään kestoltaan kuulemma hyvä.
Noista Zuffenhausenista ja Miragesta on aika ristiriitaisia kommentteja keston suhteen.
Tuosta Onyxista on aivan juupeloisen ihana beading-kuva DW:llä.
"Urku auki, pelti kii"
Linkkiä vaan kehiin mistä ulmomaalaisesta puljusta noita voi ostella.
Kestoa vaaditaan ja tietysti myös sitä että voi levittää pädillä, ei sormin.
Pakko sitä on kokeilla, hullu mikä hullu.
Kestoa vaaditaan ja tietysti myös sitä että voi levittää pädillä, ei sormin.
Pakko sitä on kokeilla, hullu mikä hullu.

Täytyy tarkastaa tuota luottokortin limittiä tällä vauhdilla...
Jos olis itellä ylimääräistä, niin voisin kyllä itsellekin ottaa fiilistelyvahaa, mutta nyt mennään tuolla Lusso Orolla.
Kaikki liha tottelee kuria...
Pitäähän sitä uhrautua kun kerran tulin siihen tulokseen.
Olet oikeassa, sanoin sulle että hommaan tallan ja pädit, ehkä jotain muutakin
No jos tallan, pädit ja fiilarivahan hommais, siihen saa jäädä
Olet oikeassa, sanoin sulle että hommaan tallan ja pädit, ehkä jotain muutakin
No jos tallan, pädit ja fiilarivahan hommais, siihen saa jäädä
- Posambique
Zymöl Glasur löytyy jenkkien eBaysta, muualta sitä ei tällä hetkellä kannata ostaa.
Briteissä sama lukema hintalapussa kun jenkeissä. Toisessa vaan dollarit ja toisessa punnat.
Ei ole niin kallista jenkeistä toimitus (muista alv 22%)...
RaceGlaze #55 löytyy Polished Blissiltä.
Hinta toimituskuluineen Suomeen: £73.10
RatesFX antaa tämänhetkisen kurssin mukaan arvoksi euroina: 82.72e
Swissvaxeja saa Suomestakin kohtuullisen kilpailukykyiseen hintaan: http://www.swissvax.fi
Onyx: 79,30 €
HEI!!! Meinasin ihan unohtaa!
Kylläpäs Swissvaxiltakin löytyy vaha jota voisin suositella,
vaikka ei kokemusta olekaan. Shield PTFE voisi olla sulle juuri hyvä vaha.
Pitäisi kestää hyvin, hylkii vettä kivasti. Tätä käyttäneet ovat sitä mieltä,
että on täysin aliarvostettu vaha. Ehkä sen takia että toi teflon ei kuulosta uskottavalta?
Swissvax Shield: 125,00 €
Briteissä sama lukema hintalapussa kun jenkeissä. Toisessa vaan dollarit ja toisessa punnat.
Ei ole niin kallista jenkeistä toimitus (muista alv 22%)...
RaceGlaze #55 löytyy Polished Blissiltä.
Hinta toimituskuluineen Suomeen: £73.10
RatesFX antaa tämänhetkisen kurssin mukaan arvoksi euroina: 82.72e
Swissvaxeja saa Suomestakin kohtuullisen kilpailukykyiseen hintaan: http://www.swissvax.fi
Onyx: 79,30 €
HEI!!! Meinasin ihan unohtaa!
Kylläpäs Swissvaxiltakin löytyy vaha jota voisin suositella,
vaikka ei kokemusta olekaan. Shield PTFE voisi olla sulle juuri hyvä vaha.
Pitäisi kestää hyvin, hylkii vettä kivasti. Tätä käyttäneet ovat sitä mieltä,
että on täysin aliarvostettu vaha. Ehkä sen takia että toi teflon ei kuulosta uskottavalta?
Swissvax Shield: 125,00 €
"Urku auki, pelti kii"