Seuraava autosi?
Re: Seuraava autosi?
Itselläni on tässä kiikarissa paluu vag-leiriin, mutta auto ei nyt ole vielä oikein selvillä. A4 farkku on vahva vaihtoehto, mutta sopivan hintaiset ovat niin kaukana että pitää kai odotella että lähempää tulee myyntiin. Haku ei ole ongelma vaikka lapista asti, mutta satojen kilsojen ajo turhaan ei kiinnosta..
Ewottaja kirjoitti:Onkos porukalla mielipiteitä mikä olisi hyvä käyttöauto n. 5000€ hintaluokassa? Itsellä ollut lähinnä japanilaisia parin tonnin käyttispelejä, niin tekisi mieli ostaa joku vähän jämäkämpi peli.
Kriteereitä:
- Hyvä ajettavuus ja alusta vakiona
- Perusluotettava tekniikka ja halvat huollot
- Styling-osaa ja vannetta olisi hyvä löytyä monipuolisesti
Itse olen alustavasti miettinyt joko
- VW Bora (Ulkonäkö miellyttää erityisen paljon)
- VW Golf / Golf Variant MK4 (Farkkumallinen on mielestäni hienompi ja konttiin mahtuu polkupyörä)
Seat Leon 1M
Mulla oli melkein 6vuotta tuollainen, josta saattaa jotkut jo päätellä, että aika tyytyväinen tuohon olin. Halvat osat, palikkaa löytyy niin viritykseen, kuin ulkokuoreenkin.
Perus pikkuvikoja noissa on, mitä löytyy muistakin vaggineista: Juuttuvasiipinen turbo, ovien mikrokytkimet, (kuskin)penkinlämmitin, ilmamassamittari (MAF), ahtopaineensäätöventtiili (N75).
Turbo, MAF ja N75 itselle tuli vaihdettua kertaalleen. Eli ei nyt kuitenkaan mitään jatkuvaa kulutustavaraa ole.
Täytyy ihan rehellisesti sanoa että ranskalaista, italialaista tai jenkkiä ei tule ostettua.. Yhdellä tutulla oli aikoinaan 206 ja kuulin siitä niin paljon kauhutarinoita että ei pysty.maaco kirjoitti:Peugeot 206 gti.. osaa löytyy halvalla, minullakin vaatekaappi täynnäjust oli yksi vähän ajettu (100tkm?) myynnissä liikkeessä 3900€ hintaan.. tuo on kokoisekseen jämäkkä ajaa, ja menohalujakin tehoisekseen ihan kivasti.. huollotkaan ei maksa juuri mitään, ellei satu niin huono tuuri käymään että taka-akseli menee, muuta kallistahan noissa ei ole.
Seattia vastaan minulla ei ole mitään, mutta sen muotoilu ei vaan miellytä tarpeeksi omaa silmää.JUMA kirjoitti:Seat Leon 1M![]()
Mulla oli melkein 6vuotta tuollainen, josta saattaa jotkut jo päätellä, että aika tyytyväinen tuohon olin. Halvat osat, palikkaa löytyy niin viritykseen, kuin ulkokuoreenkin.
Perus pikkuvikoja noissa on, mitä löytyy muistakin vaggineista: Juuttuvasiipinen turbo, ovien mikrokytkimet, (kuskin)penkinlämmitin, ilmamassamittari (MAF), ahtopaineensäätöventtiili (N75). Turbo, MAF ja N75 itselle tuli vaihdettua kertaalleen. Eli ei nyt kuitenkaan mitään jatkuvaa kulutustavaraa ole.
- Posambique
Älä nyt ainakaan Golfia osta, onhan se niin hemmetin tylsä sekä luvalla sanoen sisusta on susiruma ja halvan näköinen.
Peugeot 206 Gti on todella siisti ja järkevä ehdotus.
Citroen Xsara VTS menisi budjettiin kevyesti. Löytyy palikkaa, varaosat on halpoja ja Xsara on todettu luotettavaksi.
BMW E30
Suzuki Swift (halvin "uusikoppainen" on nettiautossa tosin 5900e, vm. 2005 - mutta kuulemma erittäin hyvä alusta ja makea auto)
Saab 9-3 ("tietty" 2.0 Turbo, ei ehkä halvimmat varaosat, mutta jätä vaikka tonni budjetista huoltoihin. Halpa ostaa)
Subaru Legacya saattaisin harkita, sekä ehkä Imprezaa (nelivetona toki molemmat). Imppuun löytyy varmasti enemmän palikkaa.
Renault Clio Sport
Tommosia vaihtoehtoja nyt ainakin tuli ihan jo nopeastikin mieleen. Ehkä Mitsubishi Galant tuohon vielä, tosin siinä ei taida olla kaikkein halvimmat varaosat?
Varmaan muitakin autoja unohdin, mutta onneksi en ole ainoa foorumilainen.
Peugeot 206 Gti on todella siisti ja järkevä ehdotus.
Citroen Xsara VTS menisi budjettiin kevyesti. Löytyy palikkaa, varaosat on halpoja ja Xsara on todettu luotettavaksi.
BMW E30
Suzuki Swift (halvin "uusikoppainen" on nettiautossa tosin 5900e, vm. 2005 - mutta kuulemma erittäin hyvä alusta ja makea auto)
Saab 9-3 ("tietty" 2.0 Turbo, ei ehkä halvimmat varaosat, mutta jätä vaikka tonni budjetista huoltoihin. Halpa ostaa)
Subaru Legacya saattaisin harkita, sekä ehkä Imprezaa (nelivetona toki molemmat). Imppuun löytyy varmasti enemmän palikkaa.
Renault Clio Sport
Tommosia vaihtoehtoja nyt ainakin tuli ihan jo nopeastikin mieleen. Ehkä Mitsubishi Galant tuohon vielä, tosin siinä ei taida olla kaikkein halvimmat varaosat?
Varmaan muitakin autoja unohdin, mutta onneksi en ole ainoa foorumilainen.
"Urku auki, pelti kii"
206 - ei
Xsara - ei
E30 - ei, liian vanha
Swift - hyvä auto ajaa ja ulkonäkökin ok, mutta hinta nousee liian korkeaksi
9-3 - ei, muotoilu ei nappaa ja Saabin mentyä konkurssiin ei tiedä miten hinnat laskee ja millainen on varaosien saatavuus
Legacy - ehkä, mutta ulkomuoto on melko tylsä ja sisusta karmivaa muovia
Clio - hieno auto ajaa, mutta en luota nuiden tekniikkaan. Lisäksi kuljetuskapasiteetti olematon.
Semmosta..
Lisätään nyt sen verran että pitäisi olla alle 200tkm ajettu. Tehoa ei tarvitse olla erityisemmin, kunhan alusta ja ohjaustuntuma on kohdallaan.
Löytyi muutama itseä miellyttävä lisävaihtoehto:
Ford Mondeo - http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/4480287" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat - http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/4580835" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä ois käytännössä täydellinen paketti meikäläisen kriteereille:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/bora/4606537" onclick="window.open(this.href);return false;
Xsara - ei
E30 - ei, liian vanha
Swift - hyvä auto ajaa ja ulkonäkökin ok, mutta hinta nousee liian korkeaksi
9-3 - ei, muotoilu ei nappaa ja Saabin mentyä konkurssiin ei tiedä miten hinnat laskee ja millainen on varaosien saatavuus
Legacy - ehkä, mutta ulkomuoto on melko tylsä ja sisusta karmivaa muovia
Clio - hieno auto ajaa, mutta en luota nuiden tekniikkaan. Lisäksi kuljetuskapasiteetti olematon.
Semmosta..
Löytyi muutama itseä miellyttävä lisävaihtoehto:
Ford Mondeo - http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/4480287" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat - http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/4580835" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässä ois käytännössä täydellinen paketti meikäläisen kriteereille:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/bora/4606537" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut Ewottaja, Ti Helmi 28, 2012 6:39 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jos kumminkin Clio rupeaa kiinnostamaan, niin multa voi tulla sopivaan hintaan hakemaan vm.-02, Metallimusta Dynamique Sport:in. Sporttipenkit, sähköllä liikkuva lasikattoluukku, sähkölasit ja peilit, automaatti-ilmastointi, alkuperäiset xenonit ja ajettu 130tkm 
Kerro nyt Jonas hintakin? 
Jonas: Eikö Clio ollutkaan hyvä kun haluat siitä jo luopua? Vai mylläsitkö muovit paljaaksi karvalla? 
Kunhan houkuttelin ostajiaKime kirjoitti:Kerro nyt Jonas hintakin?
Kaikki on myynnissä jos hinnasta sovitaanRTU kirjoitti:Jonas: Eikö Clio ollutkaan hyvä kun haluat siitä jo luopua? Vai mylläsitkö muovit paljaaksi karvalla?
Olishan mulla muuten tossa toi 207 sport myydä.. 2006 ja 88tkm ajettu. Hintaa tosin vähän enemmän kuin 5000€, mutta mukaan tulee ihan uudet kesärenkaat ja vanteet 
Mä lähtisin noista tinkaa tosta Swiftistä. Kai sä jotain laitat välissäkin/myyt vanhan tjtn niin pystyt ~6k€?
Mut mä en edelleenkään ymmärrä tota ehtoa että varaosien pitää olla halvat. Jos siis puhutaan muistakin osista kun perus huolto-osista.
Mut mä en edelleenkään ymmärrä tota ehtoa että varaosien pitää olla halvat. Jos siis puhutaan muistakin osista kun perus huolto-osista.
Vain YKSI LSP!
Ihan hauska kuulla kun ranskalaiset on huonoja autoja. Mitenkäs sitten saksalaiset? Entäs bmwt?
bemareissa ei varmaan sitten ole mitään vikaa
Mä olen ajanut lagunalla 5 vuotta, jolloin remontteihin on mennyt, (jarrut takaa ja edestä, puolia repullinen ja kuskinpenkin hitsaus, )rahaa noin 300 euroa.
Bmwn kanssa puolivuotta ja korjattu tuota on, autoliike+minä jotain tuhansia yhteensä(6500€)...
bemareissa ei varmaan sitten ole mitään vikaa
Mä olen ajanut lagunalla 5 vuotta, jolloin remontteihin on mennyt, (jarrut takaa ja edestä, puolia repullinen ja kuskinpenkin hitsaus, )rahaa noin 300 euroa.
Bmwn kanssa puolivuotta ja korjattu tuota on, autoliike+minä jotain tuhansia yhteensä(6500€)...
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Mulla oli aikaisemmin Megane, jossa ei ollut mitään vikaa kuluvien osien lisäksi, eikä niitäkään paljoa mennyt. Tämän jälkeen Bora, jossa meni jotain heloja tai vastaavia etupäästä, mutta ei sen kummempia vikoja (jos nyt ei lasketa sitä, että kahden ja puolen vuoden iässä siitä hajos moottori edellisellä omistajalla, koska jakopäänhihnan, tai oikeammin kiristysrulla, petti 60tkm ajon jälkeen). Nykyinen Passat. Paskin auto ikinä mitä mulla on ollut. Mitä ihmeellisempää ja kalliimpaa vikaa siinä tuntus koko ajan olevan. Tämän lisäksi taloudessa on ollut puolisen vuotta toisena autona Clio ja ainakaan toistaiseksi siinä ei ole vikoja näkynyt. Passatin tilalle etsitään korvaajaa ja vaihtoon lähtee jos sopiva yksilö tulee vastaan.
Se pitää vielä sanoa, että noi rellut on kivoja autoja ajaa.
En tykkää renulla ajaa yhtään, se vetelee niinkun muutkin etuvedot huimine sadanhevosvoiman tehojen kanssa. Mut silti ne on luotettavia autoja.TKe_ kirjoitti:Mulla oli aikaisemmin Megane, jossa ei ollut mitään vikaa kuluvien osien lisäksi, eikä niitäkään paljoa mennyt. Tämän jälkeen Bora, jossa meni jotain heloja tai vastaavia etupäästä, mutta ei sen kummempia vikoja (jos nyt ei lasketa sitä, että kahden ja puolen vuoden iässä siitä hajos moottori edellisellä omistajalla, koska jakopäänhihnan, tai oikeammin kiristysrulla, petti 60tkm ajon jälkeen). Nykyinen Passat. Paskin auto ikinä mitä mulla on ollut. Mitä ihmeellisempää ja kalliimpaa vikaa siinä tuntus koko ajan olevan. Tämän lisäksi taloudessa on ollut puolisen vuotta toisena autona Clio ja ainakaan toistaiseksi siinä ei ole vikoja näkynyt. Passatin tilalle etsitään korvaajaa ja vaihtoon lähtee jos sopiva yksilö tulee vastaan.
-unohdin muuten listastani että takalampuille on pitäny vetää yks uus maadotuspiste molemmin puolin kun jartsavalot löi vilkun palamaan himmeästi muuten.
Mun kaikilla kavereilla (joo, ei niitä montaa ole) on noita volkkareita, niissä on yhtä paljon vikoja kun tuossa bemarissa, mut korjaukset maksaa 1/20 osan.
Mut ei kyllä volkkarit ota eteen yhtään. Mitä nyt pesin kaverin passatin, just tuollasen kun ewottajan linkissä viimelauantaina pilkkireissun päätteeks kun niiiin paskanen että ei ilkee edes kyydissä olla
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
-
Rauhallinen Erkki
Mulla hakkaa takaraivossa koko ajan tämä uusikoppainen (B7) Passat farkku. 1.6tdi mielellään, samalla minimoituisi mahdolliset epämiellyttävät muuttujat. Menis nyt äkkiä pari vuotta, niin voisi olla jo enemmän realistinen vaihtoehto meille. Tdi RS Ocu farkku kuumotti myös tovin, mutta tarkastelemani yksilö (2.0tdi+DPF+DSG) voisi pahimmassa tapauksessa ajaa koko perheen veneen alle asumaan, jos huonosti kävis. No pari kolme vuotta pitelen tätä 3C:tä, vielä on kohtuullisilla vioilla selvitty (pian 20tkm takana mulla). Tämä on ehdottomasti paras ajettava niistä autoista mitä mulla on ollut (2 x 406, Passat 3BG Variant, VW Golf Plus) mutta totta on, että potentiaaliset vikakohteet eivät ole niitä edukkaimpia korjata. 
edit. Se täytyy kyllä näistä ranskiksista todeta, että ilahduttavan ruosteettomia ne nykyään on. 406 oli ainakin aivan huippua tuolla saralla, samoin 407 ja so on... Ne otti tosiaan opikseen niistä käsiin happanevista 90 -luvun malleista. Toista on näidän vaggineiden kanssa, korroosion eteneminen on samaa luokkaa mallista toiseen...(poislukien ehkä IV-sukupolven tuotteet ja 3B/3BG, mutta ne olivatkin tällaisia VW:n viimeisiä "kohtuuhinnalla laadukkaita autoja" -ideologian edustajia...)
edit. Se täytyy kyllä näistä ranskiksista todeta, että ilahduttavan ruosteettomia ne nykyään on. 406 oli ainakin aivan huippua tuolla saralla, samoin 407 ja so on... Ne otti tosiaan opikseen niistä käsiin happanevista 90 -luvun malleista. Toista on näidän vaggineiden kanssa, korroosion eteneminen on samaa luokkaa mallista toiseen...(poislukien ehkä IV-sukupolven tuotteet ja 3B/3BG, mutta ne olivatkin tällaisia VW:n viimeisiä "kohtuuhinnalla laadukkaita autoja" -ideologian edustajia...)
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Mulle voisi kelvata tuon nykyisen civicin tilalle vaikkapa legacy
Tarviiko kertoa syitä miksi ?
Kakkosautona olis kiva olla vaikka sitten pykälää vanhempi legacy vaikka gt-b vaikka nyt sitten ovatkin postiautoja. Jos pitäisi tyytyä yhteen autoon niin sitten mentäisiin tämän koppaisella farmarilla: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/2 ... 460x0w.jpg Maski voisi olla ihan siedettävä tuossa jos ei olisi hopeisia kehyksiä ja olisi sensijaan kokomusta. No turha varmaan edes haaveilla kun ei ole civiccicään maksettu vielä edes pois
Kakkosautona olis kiva olla vaikka sitten pykälää vanhempi legacy vaikka gt-b vaikka nyt sitten ovatkin postiautoja. Jos pitäisi tyytyä yhteen autoon niin sitten mentäisiin tämän koppaisella farmarilla: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/2 ... 460x0w.jpg Maski voisi olla ihan siedettävä tuossa jos ei olisi hopeisia kehyksiä ja olisi sensijaan kokomusta. No turha varmaan edes haaveilla kun ei ole civiccicään maksettu vielä edes pois
Siis mä perustan väitteen siitä et patongit on paskoja siihen että niitä kohdellaan kaikista huonoiten. Ja niin tein itsekkin. Ei mullakaan ollu mitään intressejä ropaa mun käyttis-patonkia. Siis hyvä että öljynvaihdot tein.
Varmaan hienoja pelejä kun huolletaan ajallaan, mut ainakaan meidän perheessä se ei aina riittänyt.
Mut tässä vähän kokemuksia:
-Lapsuuden faijan BX 1.9 GTi. Talvella kouluun joko keula, tai perä pystyssä. Toinen pää lanas/auras aina tietä. Tässä oli melkoisen reilusti sähkövikaa (vaikkakin uusi auto olikin). Esim. muistan kun autosta hävis kaikki valot kun sillä kääntyi vasemmalle
-Broidin eka auto, 205 GTi (1.6). Läpimätä, kori katki oviaukon takaosasta (siis halkeema mikä uhkaavasti eteni kohti toista puolta koria
). Tekniikka toimi mitä nyt jotain pientä ongelmaa sillon tällön. Tosin broidi osti tän aika paljon aiemmin ennenkun korttinsa sai joten se oli melko lailla läpikäyty ennenkun ensimmäisiä kilometrejäkään ajettiin. Hieno peli, ei siinä mitään.
-Broidin Rellu 19 1.8-16V. Ihan siisti peli, ei mitään ihmeellistä mutta tekniikka laukesi jossain vaiheessa. Huollot tehty ajallaan mut jossain vaiheessa hihna katkes ja löi venat länään. No siihen sit tilattiin erinäinen kasa varaosia ja tekniikka käytiin melko täydellisesti läpi
-Mun patonki (Xantia 2.0-16V farkku) käyttis. Joka viikko siit hajos jotain. Semmosia korjaamattomia vikoja oli mm. elektroninen nopeusmittari, missä nopeusmittari lähes joka päivä ja kokoajan (sateista, tuulesta, maan asennosta aurinkoon riippumatta) 70km/h. Kierroksista luin nopeudet. Hydrauliikka toimi hienosti, paitsi et sinne meni litra hydraulinestettä per kk ja pohja oli melkos vihreä. Ihan käsittämättömän pienet koneen rotaatiomassat. Stumppas helposti ja vahingossa 1 tai 2. vaihteella polkimeen enemmän koskiessa vedettiin näyttäviä burnoutteja. Niin kierrosherkkä että jopa ärsytti. Tästä hajosi mm. kaikki hydraulipallot paitsi etupallot (eli siis pääpallo ja takapallot). Pakoputki täydellisesti (200tkm ajettu, katkesi katin jälkeen). Penkinlämmittimet hävis. Virtalukon pohja ei toiminut kun kauniina päivinä (eli piti vähän aikaa renkslata että sai valot, myös ajovalot, päälle. Tää piti toistaa monesti myös ajaessa). Mikään ulkoinen lukko ei toiminut paitsi kuskin lukko. Onneks oli keskuslukko mikä ainakin toistaiseksi toimi. Pelko perseessä rasvasin tankinluukun mäntää ja takakontin lukkoa joka viikko kesät talvet. Hauskinta tässä on se että kun vaihdoin tän pois niin autokauppias kertoi myyneensä sen jollekkin jobbarille joka ei ollut päässyt sillä edes Koivuhaasta Hertsikkaan kun se oli keittänyt
Unohdin kait sanoa et ranskikset käy melko lämpinänä (flektin ikuisesta vollotuksesta, lukuisista jäähdytysjärjestelmän putsauksista ja uusista nesteistä huolimatta)? Nou ruuhka-ajoa 
Semmosta. Mulle ei tuu enää yhtään patonkia
Lisäksi tykkään napakasta (lue: kivireki) alustasta ja ajokäytöksestä ja patongit millä oon ajanu on aina ollu enemmän tai vähemmän semmosia että ovenkahvat hipoo maata kun ajaa liikenneympyrässä.
Varmaan hienoja pelejä kun huolletaan ajallaan, mut ainakaan meidän perheessä se ei aina riittänyt.
Mut tässä vähän kokemuksia:
-Lapsuuden faijan BX 1.9 GTi. Talvella kouluun joko keula, tai perä pystyssä. Toinen pää lanas/auras aina tietä. Tässä oli melkoisen reilusti sähkövikaa (vaikkakin uusi auto olikin). Esim. muistan kun autosta hävis kaikki valot kun sillä kääntyi vasemmalle
-Broidin eka auto, 205 GTi (1.6). Läpimätä, kori katki oviaukon takaosasta (siis halkeema mikä uhkaavasti eteni kohti toista puolta koria
-Broidin Rellu 19 1.8-16V. Ihan siisti peli, ei mitään ihmeellistä mutta tekniikka laukesi jossain vaiheessa. Huollot tehty ajallaan mut jossain vaiheessa hihna katkes ja löi venat länään. No siihen sit tilattiin erinäinen kasa varaosia ja tekniikka käytiin melko täydellisesti läpi
-Mun patonki (Xantia 2.0-16V farkku) käyttis. Joka viikko siit hajos jotain. Semmosia korjaamattomia vikoja oli mm. elektroninen nopeusmittari, missä nopeusmittari lähes joka päivä ja kokoajan (sateista, tuulesta, maan asennosta aurinkoon riippumatta) 70km/h. Kierroksista luin nopeudet. Hydrauliikka toimi hienosti, paitsi et sinne meni litra hydraulinestettä per kk ja pohja oli melkos vihreä. Ihan käsittämättömän pienet koneen rotaatiomassat. Stumppas helposti ja vahingossa 1 tai 2. vaihteella polkimeen enemmän koskiessa vedettiin näyttäviä burnoutteja. Niin kierrosherkkä että jopa ärsytti. Tästä hajosi mm. kaikki hydraulipallot paitsi etupallot (eli siis pääpallo ja takapallot). Pakoputki täydellisesti (200tkm ajettu, katkesi katin jälkeen). Penkinlämmittimet hävis. Virtalukon pohja ei toiminut kun kauniina päivinä (eli piti vähän aikaa renkslata että sai valot, myös ajovalot, päälle. Tää piti toistaa monesti myös ajaessa). Mikään ulkoinen lukko ei toiminut paitsi kuskin lukko. Onneks oli keskuslukko mikä ainakin toistaiseksi toimi. Pelko perseessä rasvasin tankinluukun mäntää ja takakontin lukkoa joka viikko kesät talvet. Hauskinta tässä on se että kun vaihdoin tän pois niin autokauppias kertoi myyneensä sen jollekkin jobbarille joka ei ollut päässyt sillä edes Koivuhaasta Hertsikkaan kun se oli keittänyt
Semmosta. Mulle ei tuu enää yhtään patonkia
Lisäksi tykkään napakasta (lue: kivireki) alustasta ja ajokäytöksestä ja patongit millä oon ajanu on aina ollu enemmän tai vähemmän semmosia että ovenkahvat hipoo maata kun ajaa liikenneympyrässä.
Vain YKSI LSP!
Viime viikonloppuna tuli käytyä katsomassa myytävänä olevaa Audi s4 -03 ja siitä se ajatus sitten lähtikin. Samantien laitoin sen hetkisen auton (a4 2,5tdi q) myyntiin ja se meni samantien kaupaksi. Nyt on sitten haettu hiukan lisää pelimerkkejä pankista ja illalla hakemaan tuo äSsä alle.
-
Rauhallinen Erkki
^ Onnittelut! Komea se oli tosin se edellinenkin 
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Hatunnosto ja ei muutako veekasi tulille!
En minäkään renuun paljoa panosta. Ei riitä virta, yks korjattava riittää. Just muistin öljyt vaihtaa 25tkm jälkeen, alkoi pakarista työntää bensa-auto vähän mustaa puskurin alle niin arvelin olevan "aika" .
Terve tenutikut.
Viikon kuluttua lähden Saksaan hakeen autoa Jaguar Xtype Bensa vm.2003 ml.85000km.
Aattelin ostaa autoon uudet vanteet/renkaat.
Oisko tovereilla tietoo ottaako nahkahousut rengasliikkeessä autossa nyt tulevat vanhat kiekot/vanteet ikään kuin vaihdossa . Näin ainakin täällä kotomaassa onnistuu joissakin liikkeissä.
Toki tiedustelen asiaa paikan päällä, kunhan pikku "kuumeessa" kyselen etukäteen
Viikon kuluttua lähden Saksaan hakeen autoa Jaguar Xtype Bensa vm.2003 ml.85000km.
Oisko tovereilla tietoo ottaako nahkahousut rengasliikkeessä autossa nyt tulevat vanhat kiekot/vanteet ikään kuin vaihdossa . Näin ainakin täällä kotomaassa onnistuu joissakin liikkeissä.
Toki tiedustelen asiaa paikan päällä, kunhan pikku "kuumeessa" kyselen etukäteen
hörnä kirjoitti:Terve tenutikut.
Tuotko mulle samalla auton?
Haetko ihan itse vai joku liike/kaveri?
Onko tuttua toihua toi Saksasta auton hakeminen itseä kiinnostaa kanssa kun autojen hinnat on pikkusen toista kun täällä koto Suomessa. Tänäänkin selaillut mobilea.
Terve vain itsellesikinhörnä kirjoitti:Terve tenutikut.