Mä oon kans käyttäny tuota aina ku yks elinikäinen puteli on aikanaan ostettu.masaf2 kirjoitti:Tuota olen aina käyttänyt sen jälkeen kun 1. kerran ostin (4 vuotta sitten, nyt on toinen pullo menossa), on se ainakin paljon parempaa ja vaivattomampaa kuin Autoglymin nahanhoitoaineet (joita aiemmin käytin). Tuntuu sopivan hyvin putsailuun ja säännölliseen käyttöön, värillisissä nahoissa värikin palautuu hyvin (esim. Mersun musta-violetti designo-sisustan ratti, jossa violetit nahat tahtoo muuttua auringonpaahteessa + paskasin käsin mustiksi ja "paahtua") ja pysyy pitkään hyvänä.Seteh kirjoitti:Kaapista löytyy Turtle Wax Leather Cleaner & Conditioner. Onko kellään kokemusta ko. aineesta? Kohteena olisi 2½ vuotta vanhat vaaleanharmaat nahkapenkit (Skodan Royalty Grey), joita olen toistaiseksi vain pessyt kissasaippualla. Uskaltaako tuota turtlea edes kokeilla ja tarvitseeko penkit ylipäätään muuta hoitoa kuin kissasaippuaa, kun mitään vaurioita tms. ei ole?
Joskus laittelin hevos-satulan hoitoainettakin aiempaan autoon. (sellasta jotain sinappia)