Optimum Opti-Coat 2.0
Re: Optimum Opti-Coat 2.0
Nukkaamattomalla juu, itse käytin just semmosta tossa kun pinnoitin testimielessä kakkosvessan lavuaarin.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
mallinip:
En varmasti ole haukkunut tuotteita, ilman omaa kokemusta. Jossain kirjoitinkin, että pitää olla varovainen näiden kestopinnoitteiden mollaamisessa ilman, että omaa mitään kokemusta aineesta!!!
Tämän takia kysyin edellisessä viestissäni, että mitkä ovat kokemuksesi kolmen vuoden ajalta??? Haluaisin todellakin kuulla vähän enemmän faktaa tästä Silverin aineesta, kuin pirun hyvin toimii... Eikö tähän todellakaan jää naarmuja / mikronaarmuja? Tätä voi siis kevyesti myllyttää / ei voi myllyttää? Lähtee nätisti pois tarvittaessa myllyllä / paakkuuntuu ja tukkii laikat välittömästi?
Jotain tuollaista haluaisin kuulla tuosta aineesta, kun sinulla on siitä kolme vuotta jo kokemusta. En epäilisi hetkeäkään kokeilla tuota, jos vähän raottaisit enemmän tämän aineen saloja...
Ja edelleenkin... En pistä näitä mihinkään paremmuusjonoon ilman kokeilemista. Opti, silver, Cquartz jne jne...
Eli, voisitko valottaa tätä ainetta nyt vähän enemmän!!!
En varmasti ole haukkunut tuotteita, ilman omaa kokemusta. Jossain kirjoitinkin, että pitää olla varovainen näiden kestopinnoitteiden mollaamisessa ilman, että omaa mitään kokemusta aineesta!!!
Tämän takia kysyin edellisessä viestissäni, että mitkä ovat kokemuksesi kolmen vuoden ajalta??? Haluaisin todellakin kuulla vähän enemmän faktaa tästä Silverin aineesta, kuin pirun hyvin toimii... Eikö tähän todellakaan jää naarmuja / mikronaarmuja? Tätä voi siis kevyesti myllyttää / ei voi myllyttää? Lähtee nätisti pois tarvittaessa myllyllä / paakkuuntuu ja tukkii laikat välittömästi?
Jotain tuollaista haluaisin kuulla tuosta aineesta, kun sinulla on siitä kolme vuotta jo kokemusta. En epäilisi hetkeäkään kokeilla tuota, jos vähän raottaisit enemmän tämän aineen saloja...
Ja edelleenkin... En pistä näitä mihinkään paremmuusjonoon ilman kokeilemista. Opti, silver, Cquartz jne jne...
Kaikki liha tottelee kuria...
-
powermitsu

Kylläpäs sataa!
Ei kyllä oo kivannäkösiä tommoset lautat mitä toi tekee, vai onko normaalia beadingia? Reunoiltaan nuo vesilautat on semmosia pyöreitä eli se kerää korkeemman kasan vettä siihen mikä toki viittais ihan hyvään hylkimiseen. FKP ei tee ihan yhtä isoja lauttoja. Toisaalta jos noita esim puhaltaa pois niin alta tulee täysin kuiva pinta....Älkää sitte vittuilko naarmuista joita jääny kattoon, ei se vedetty ku viimeistelylaikalla eli tehtiin pelkkä glossaus
-
powermitsu
Tälle pitäis saada selkee ohjeistus SUOMEN oloihin, ettei käy niinku mulle. Eli kuivumisaika varmuuden päälle, meen huomenna koittaa seuraavaa autoa ja epäilisin että annetaan sen olla yön yli tallissa jossa vedetään lämpö aika täysille. Muistutan että mainostetaan että "extreme heat" kovettaa tän. Sitä extreme heattia me saadaan valitettavasti aivan liian vähän (itse tykkäisin asua jossain tosi lämpimässä paikassa). Mites olis pinnan töhötys jollain kuumailmalla?
Lisäksi levitysmenetelmistä: okei jotkut hieroo ton aluksi pyörien pintaan, se voikin olla parempi kuin ruiskun ohje että yks yhdensuuntanen veto levittää. Sitten ihan selkeet standardit paljo kamaa pitäis mennä. Voitais porukalla vaikka kerätä joku ohjeistus tähän.
Lisäksi levitysmenetelmistä: okei jotkut hieroo ton aluksi pyörien pintaan, se voikin olla parempi kuin ruiskun ohje että yks yhdensuuntanen veto levittää. Sitten ihan selkeet standardit paljo kamaa pitäis mennä. Voitais porukalla vaikka kerätä joku ohjeistus tähän.
Käytettiin tallin ilmastointisysteemiä sen olevan n. 20'C ja sisätilalämppärit ympärille tohottamaan, vasta sitten se Opti-Coat näytti nopeasti paranevan ja tällähetkellä beading on sellaista erittäin pientä pisaraa ja vähän isompaakin (myös muoviosissa), eli se on levittynyt kohtalaisen mukavasti.powermitsu kirjoitti:Tälle pitäis saada selkee ohjeistus SUOMEN oloihin, ettei käy niinku mulle. Eli kuivumisaika varmuuden päälle, meen huomenna koittaa seuraavaa autoa ja epäilisin että annetaan sen olla yön yli tallissa jossa vedetään lämpö aika täysille. Muistutan että mainostetaan että "extreme heat" kovettaa tän. Sitä extreme heattia me saadaan valitettavasti aivan liian vähän (itse tykkäisin asua jossain tosi lämpimässä paikassa). Mites olis pinnan töhötys jollain kuumailmalla?
Minusta jos et saa lämmössä tätä tehtyä niin älä tee vahingossakaan ulkona tms.
-
powermitsu
Ulkona tekeminen onnistuu varmasti kesällä hyvin jos on viimekesien tapaista mahtavaa ilmaa.malinmip kirjoitti:Käytettiin tallin ilmastointisysteemiä sen olevan n. 20'C ja sisätilalämppärit ympärille tohottamaan, vasta sitten se Opti-Coat näytti nopeasti paranevan ja tällähetkellä beading on sellaista erittäin pientä pisaraa ja vähän isompaakin (myös muoviosissa), eli se on levittynyt kohtalaisen mukavasti.powermitsu kirjoitti:Tälle pitäis saada selkee ohjeistus SUOMEN oloihin, ettei käy niinku mulle. Eli kuivumisaika varmuuden päälle, meen huomenna koittaa seuraavaa autoa ja epäilisin että annetaan sen olla yön yli tallissa jossa vedetään lämpö aika täysille. Muistutan että mainostetaan että "extreme heat" kovettaa tän. Sitä extreme heattia me saadaan valitettavasti aivan liian vähän (itse tykkäisin asua jossain tosi lämpimässä paikassa). Mites olis pinnan töhötys jollain kuumailmalla?
Minusta jos et saa lämmössä tätä tehtyä niin älä tee vahingossakaan ulkona tms.
Duunissa tais olla joku 21-22ºC ja hyvin onnistu sieläkin, tosin autohan oli 3-4vuorokautta sisätiloissa kuivumassa.
Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin Projectech tulee lisäämään myymiinsä tuotteisiin ohjeistuksen, jota sovelletaan täällä pohjolassa.
Mulla tuli Opti-Coat 2.0:n mukana Suomenkieliset ohjeet, kuten Interior Guard Plus:aan. Pisteet siitäTKe_ kirjoitti:Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin Projectech tulee lisäämään myymiinsä tuotteisiin ohjeistuksen, jota sovelletaan täällä pohjolassa.
Kyllä mulle Janne laittoi sähköpostiin hyvät ohjeet mutta minä olin tehnyt jo homman, ennen ohjeiden lukemista.
Itselläni oli ilma sopiva(kesän viimeinen lämmin päivä) hommaa tehdessä ja auringossa sai auto olla koko päivän sen jälkeen. Kyllä minusta tuon mitsun kuvan perusteella homma näyttäisi onnistuneen. Ei mullakaan pinta mikään liukas ole(eikä se ole mikään vika) mutta vesi sateen jälkeen, kun lähtee ajamaan niin vesi lähtee iloisesti pois pinnalta. Ja mikä parasta auto on niin saakelin kiiltävä, että hyvällä mielellä sitä katsoo. 
Mitä vaan tekee auton pinnalle niin on olemassa "optimi" olosuhteet ja silloin kun laittaa jonkun kesto pinnoitteen Kannattaa olla huolellinen se juttu on kuin Danikin aikaisemmin heitti "se on sitten siellä"Tarkoitti pohjien tekoa
Tällä Foorumilla on hyviä neuvoja .Pikkusen vaivaa niin löytyy
Tällä Foorumilla on hyviä neuvoja .Pikkusen vaivaa niin löytyy
- Posambique
Ampukaa alas jos olen väärässä, mutta tuli mieleen tällainen hypoteesi:
"Opti-Coatin ominaisuudet ovat järkyttävän riippuvaiset siitä, millaiset pohjatyöt on tehty"
Tuli vain mieleen, sillä kyllähän esim. likaiselle pinnalle ja todella hyvin viimeistellylle pinnalle levitetyn vahan päällä vesi käyttäytyy hieman eri tavalla.
Jotenkin tuli mieleen, että ero saattaisi olla tällaisen pinnoitteen kanssa vielä dramaattisempi. Voisiko olla näin?
Siis, että Opti-Coat ei paranna helmeilyä yhtään, mutta jos pinta jolle levitetään helmeilee hienosti (kuten myllytyksen jälkeen) jo ennen Opti-Coatia, niin myös jälkeen.
Kertokaa ihmeessä te, jotka olette tämän kanssa puuhastelleet.
"Opti-Coatin ominaisuudet ovat järkyttävän riippuvaiset siitä, millaiset pohjatyöt on tehty"
Tuli vain mieleen, sillä kyllähän esim. likaiselle pinnalle ja todella hyvin viimeistellylle pinnalle levitetyn vahan päällä vesi käyttäytyy hieman eri tavalla.
Jotenkin tuli mieleen, että ero saattaisi olla tällaisen pinnoitteen kanssa vielä dramaattisempi. Voisiko olla näin?
Siis, että Opti-Coat ei paranna helmeilyä yhtään, mutta jos pinta jolle levitetään helmeilee hienosti (kuten myllytyksen jälkeen) jo ennen Opti-Coatia, niin myös jälkeen.
Kertokaa ihmeessä te, jotka olette tämän kanssa puuhastelleet.
"Urku auki, pelti kii"
-
powermitsu
Huomenna meen tekeen yhtä perusvalkosta evoa ja omistaja oli silleen että "ei sillä oo niin väliä miltä se näyttää" KOitin korostaa että tämä ei tartu jossei ne pohjat oo hyvät. Mun tapauksessa kyse tuskin on ollut varsinaisesti huonoista pohjista, tai siis okei voihan olla että sitä myllytyskamaa on jämähtäny kiinni sinne alle. On sekin mahdollisuus.
Esim kyllä toi pinta hylki ipa pyyhinnänkin jälkeen ja erityisesti myllytyksen jälkeen. Yleensä kun oon näitä tehny oon tehny jonkun rajumman liuotinpesun myllytyksen jälkeen -> pinta hylkii heikommin. Siis tuohan on joo fakta että IHAN tasainen pinta hylkii. Nyt pitäisi tosiaan mennä ihan makro/mikro/mikälie maailmaan kattomaan sitä lakkapintaa että mimmonen siitä tulee. Eli jos teet vain viimeistelyn sulla on isoja tasaisia alueita mutta hirveitä monttuja. Jos taat ajat rankalla aineella muttet viimeistele sulla ei on vähemmän niitä isoja monttuja mutta kokonaisuutena pinta ei oo niin tasainen, eikös niin? Mä toisaalta uskon että tää tarttuu epätasaisempaankin pintaan kunhan pinta on viimeisen päälle puhdas ja olosuhteet otolliset.
Esim kyllä toi pinta hylki ipa pyyhinnänkin jälkeen ja erityisesti myllytyksen jälkeen. Yleensä kun oon näitä tehny oon tehny jonkun rajumman liuotinpesun myllytyksen jälkeen -> pinta hylkii heikommin. Siis tuohan on joo fakta että IHAN tasainen pinta hylkii. Nyt pitäisi tosiaan mennä ihan makro/mikro/mikälie maailmaan kattomaan sitä lakkapintaa että mimmonen siitä tulee. Eli jos teet vain viimeistelyn sulla on isoja tasaisia alueita mutta hirveitä monttuja. Jos taat ajat rankalla aineella muttet viimeistele sulla ei on vähemmän niitä isoja monttuja mutta kokonaisuutena pinta ei oo niin tasainen, eikös niin? Mä toisaalta uskon että tää tarttuu epätasaisempaankin pintaan kunhan pinta on viimeisen päälle puhdas ja olosuhteet otolliset.
Edelleen odottelen pitkäaikaisen kokemuksen pohjalta kommentteja?Hynde kirjoitti:mallinip:
Jotain tuollaista haluaisin kuulla tuosta aineesta, kun sinulla on siitä kolme vuotta jo kokemusta. En epäilisi hetkeäkään kokeilla tuota, jos vähän raottaisit enemmän tämän aineen saloja...![]()
Kaikki liha tottelee kuria...
Kovasti tuntuu olevan tärkeää kuinka vesi helmeilee. Eikös ole niin mitä paremmin helmeilee sitä helpommin jättää niitä veden merkkejä.
Minä tykkään pinnasta joka kiiltää, suojaa ja on helppo puhdistaa/pestä.
Kaikkien vahojen, sealanttien ja pinnoitteiden ominaisuudet ovat järkyttävän riippuvaisia pohja työstä (myllytyksestä) siis jos ominaisuuksilla tarkoitetaan ulkonäköö, kestoa ja hoidettavuutta
Ja kerran vielä kestopinnoitteiden kohdalla pohja töiden merkitys korostuu vielä enemmän, sehän oli se vanha viisaus "se on sitten siellä"
PS. Kovin tyytyväiseltä Juhakin vaikuttaa aineen ominaisuuksiin eikä ole hiiskunutkaan pisaroista
Minä tykkään pinnasta joka kiiltää, suojaa ja on helppo puhdistaa/pestä.
Kaikkien vahojen, sealanttien ja pinnoitteiden ominaisuudet ovat järkyttävän riippuvaisia pohja työstä (myllytyksestä) siis jos ominaisuuksilla tarkoitetaan ulkonäköö, kestoa ja hoidettavuutta
Ja kerran vielä kestopinnoitteiden kohdalla pohja töiden merkitys korostuu vielä enemmän, sehän oli se vanha viisaus "se on sitten siellä"
PS. Kovin tyytyväiseltä Juhakin vaikuttaa aineen ominaisuuksiin eikä ole hiiskunutkaan pisaroista
Viimeksi muokannut hörnä, Pe Loka 21, 2011 1:20 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kauheesti tekis mieli sanoo: Hyvä Hynde, mutta tällä kertaa pidän pääni kiinni 
Ne on varmaan nämä pinnoitteet vielä niin uusi asia, että kun ei löydy vahoista tuttua beadingia niin epäillään, että menikö kaikki oikein ja ehkä jopa petytään tuotteeseen hieman.
DW:n puolella oli Body Wrapista myös melkoiset epäilyt ja moittimiset, kun ei sitä hienoa helmeilyä löytynyt parissa tapauksessa, mitä sillä voi parhaimmillaan saada. Jesse joutui moneen kertaan selittää, että vaikka pinta ei helmeile on pinta silti suojassa.
DW:n puolella oli Body Wrapista myös melkoiset epäilyt ja moittimiset, kun ei sitä hienoa helmeilyä löytynyt parissa tapauksessa, mitä sillä voi parhaimmillaan saada. Jesse joutui moneen kertaan selittää, että vaikka pinta ei helmeile on pinta silti suojassa.
Sanotaan vielä kerran ettei tällä Opti-Coat 2.0:lla saa samanlaista veden helmeilyä aikaseksi kun vahoilla, turha toivoa.
Tämä pinnoite ei siis käyttäydy vesisateen jälkeen samalla tavalla ku vahat/sealantit.
Tämä pinnoite ei siis käyttäydy vesisateen jälkeen samalla tavalla ku vahat/sealantit.
Nyt voisi olla jo aika, että tämän aiheen käsittely päättyy. Olkaa yhteydessä tuotteen maahantuojaan ja kysykää salaisuudet heiltä. En/emme tai muukaan halua samanlaista "suu vaahdossa" tapahtuvaa sissimarkkinointia tai antaa edes semmoista mielikuvaa SS Nano 2K -tuotteesta, kuten optin osalta on saattanut käydä.Hynde kirjoitti:Edelleen odottelen pitkäaikaisen kokemuksen pohjalta kommentteja?Hynde kirjoitti:mallinip:
Jotain tuollaista haluaisin kuulla tuosta aineesta, kun sinulla on siitä kolme vuotta jo kokemusta. En epäilisi hetkeäkään kokeilla tuota, jos vähän raottaisit enemmän tämän aineen saloja...![]()
http://www.routec.fi
ModeEdit: Käytetään linkeissä niitä URL tageja!
Viimeksi muokannut TKe_, Pe Loka 21, 2011 10:23 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: URL tagin lisääminen linkkiin.
Syy: URL tagin lisääminen linkkiin.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Lieneekö tuo sitten "piikittelyä" taas toiseen suuntaan, mistä ylläpito jo huuteli toisessa langassa.. Huoh ja haukotus..hörnä kirjoitti:Kauheesti tekis mieli sanoo: Hyvä Hynde, mutta tällä kertaa pidän pääni kiinni
Euroopassa ei ole montaa firmaa joka myy opti coattia , suomessa ainoastaan Janne.
Näillä sivuilla Janne on ainoastaan antanut tietoa/neuvoja aineesta , ei ole kehunut vaan antanut sen homman käyttäjien tehtäväksi.(jos aihetta)
Muutenkin foorumin .apupojat (ammattilaiset) ovat menetelleet samoin.
Se siittä mainonnasta. Meillä käyttäjillä ei ole latiakaan kiinni Jannen ja kumppaneiden myynnissä
Kun sanoit/sanoitte omaavanne usean vuoden kokemuksen jostain aineesta,Hynde aivan aiheellisesti jäi kaipaamaan meidän muidenkin tavoin tarkempia tietoja aineen ominaisuuksista . Senpä vuoksi pidin Hynden postausta aivan loistavana /aiheellisena
Näillä sivuilla Janne on ainoastaan antanut tietoa/neuvoja aineesta , ei ole kehunut vaan antanut sen homman käyttäjien tehtäväksi.(jos aihetta)
Muutenkin foorumin .apupojat (ammattilaiset) ovat menetelleet samoin.
Se siittä mainonnasta. Meillä käyttäjillä ei ole latiakaan kiinni Jannen ja kumppaneiden myynnissä
Kun sanoit/sanoitte omaavanne usean vuoden kokemuksen jostain aineesta,Hynde aivan aiheellisesti jäi kaipaamaan meidän muidenkin tavoin tarkempia tietoja aineen ominaisuuksista . Senpä vuoksi pidin Hynden postausta aivan loistavana /aiheellisena
Hörnä, mulla ei ole hampaankolossa mitään tässä asiassa, eikä tule - se vaan tiedoksi! 
Pohjiltahan tämä case on lähtenyt väittelystä, jossa löpistiin tuotteiden kestosta ym. Kuitenkin on viisaampaa, että haette jatkossa kysymyksiinne vastauksia maahantuojalta. Optin edustajille ja myyjille toivon vain ja ainoastaan menestystä, koska suosin henkeen ja vereen yrittäjyyttä! Kun olen lukenut foorumin tekstejä, niin olen tullut sihen käsitykseen, että Opti on "vain ja ainoa" toimiva tuote maailmassa. Tuotteesta liiallinen vouhottaminen ja puhuminen (eli mainostaminen) voi huonommassa tapauksessa alkaa vaikuttamaan päin vastaisesti, jolloin tuotteesta syntyvät mielikuvat alkavat heikentymään.
Mitä enemmän tästä aletaan vänkäämään, sitä enemmän tulee sammakoista suusta. Annetaan siis tämän jäädä tähän.
Edelleenkään, en dissaa yhdenkään tuotteen ominaisuuksia, vaan annan tsempit Jannelle ja muille yrittäjille!
Pohjiltahan tämä case on lähtenyt väittelystä, jossa löpistiin tuotteiden kestosta ym. Kuitenkin on viisaampaa, että haette jatkossa kysymyksiinne vastauksia maahantuojalta. Optin edustajille ja myyjille toivon vain ja ainoastaan menestystä, koska suosin henkeen ja vereen yrittäjyyttä! Kun olen lukenut foorumin tekstejä, niin olen tullut sihen käsitykseen, että Opti on "vain ja ainoa" toimiva tuote maailmassa. Tuotteesta liiallinen vouhottaminen ja puhuminen (eli mainostaminen) voi huonommassa tapauksessa alkaa vaikuttamaan päin vastaisesti, jolloin tuotteesta syntyvät mielikuvat alkavat heikentymään.
Mitä enemmän tästä aletaan vänkäämään, sitä enemmän tulee sammakoista suusta. Annetaan siis tämän jäädä tähän.
Edelleenkään, en dissaa yhdenkään tuotteen ominaisuuksia, vaan annan tsempit Jannelle ja muille yrittäjille!
- Projectech
- Apupoika
- Viesti:
Olen seurannut tätä hiukan villiintynyttä keskustelua/väittelyä/hypetystä/dissausta/mainostusta (yliviivaa tarpeeton) taka-alalta, koska minulla ei siihen ole juuri mitään annettavaa. Vaikka ketjun otsikko sisältää maahantuomamme tuotteen nimen, en tietenkään voi vastata kaikesta, mitä ko. otsikon alla kirjoitetaan. Välillä se on asiaa, välillä ei. Markkinointini ei ole milloinkaan perustunut muiden tuotteiden mollaamiseen, eikä minulla ole kaupallista kytkentää keneenkään keskusteluun osallistuneeseen. Palataan asialinjalle ja perustettakoon muille kestopinnoitteille tarpeen mukaan omia viestiketjujaan, kiitos 
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
-
powermitsu
Joo-o. Tänään tehtiin yksi perusvalkoinen evo, tällä kertaa varsin hyvissä olosuhteissa. Opticoat käyttäytyi hieman erilailla tänään, ei flashannut selkeästi pois ( tai sitten teki sen heti oikeastaan). Todella hankala tehdä valkoista autoa, varmaan helmiäisvalkoinen olisi helpompi kuin perus ?? Ja hieman oli ongelmaa sen kanssa että meinasi jämähtää pintaan isommat jäämät, käytin siis reilummalla kädellä ainetta. 5 min varoaikaa ei voinut käyttää siinä ajassa veti pintaan kiinni jo ne alueet missä oli "liikaa ainetta". Empiiriset kokemukset näyttää nyt semmosta että noin 5 ml menis autoon.
Etulokari meni oikeastaan ihan pieleen kun jäi tosi järeet jäljet, ei reagoinut kemikaaleihin ne jäljetkään. Myllyllä lähti sitten ja ei muuta kun homma uusiksi. Testailin sen verran että hylkiminen saatiin aikaan kun ekat kohdat oli kuivunu 2h. Auto jäi talliin seisomaan ja pyysin omistajaa kastelemaan sitä huomenna videokameran kera (eri asia suostuuko
)
Tosiaan omasta autosta: Kyllähän se nyt näyttäisi suihkua hylkivän kun tänään huuhtasin sen siinä pihassa pelkällä kärsserin lelumallilla (Offtopic kyllä 200e nilfiski lyö turpiin 200e kärsseriä ) Tosiaan vaan mitä niitä jotain youtubevideoita katsellut niin niissä on ollut vielä rajumpaa se hylkiminen, siihen perustan havaintoni. Mutta ei huono..... Ja on se auto sopivassa valaistuksessa oikein hieno.
Kyllä pojat vois tosta 2k pinnotteesta vähän kertoilla kokemuksia kun kerrran suun avasivat, mä kuulin toiselta vähän pientä huhua että 3 vuotta olis pysyny täysin ongelmitta pinnassa. Samaten olen kuullut jostain "timanttipinnoitteesta" toiselta ammattilaiskaverilta joka on varsin toimiva. Voi olla että maahantuoja ei ole halukas jakelemaan tietoa, ei ne myy noita aineita varmaan yksityisille, vai???
Etulokari meni oikeastaan ihan pieleen kun jäi tosi järeet jäljet, ei reagoinut kemikaaleihin ne jäljetkään. Myllyllä lähti sitten ja ei muuta kun homma uusiksi. Testailin sen verran että hylkiminen saatiin aikaan kun ekat kohdat oli kuivunu 2h. Auto jäi talliin seisomaan ja pyysin omistajaa kastelemaan sitä huomenna videokameran kera (eri asia suostuuko
Tosiaan omasta autosta: Kyllähän se nyt näyttäisi suihkua hylkivän kun tänään huuhtasin sen siinä pihassa pelkällä kärsserin lelumallilla (Offtopic kyllä 200e nilfiski lyö turpiin 200e kärsseriä ) Tosiaan vaan mitä niitä jotain youtubevideoita katsellut niin niissä on ollut vielä rajumpaa se hylkiminen, siihen perustan havaintoni. Mutta ei huono..... Ja on se auto sopivassa valaistuksessa oikein hieno.
Kyllä pojat vois tosta 2k pinnotteesta vähän kertoilla kokemuksia kun kerrran suun avasivat, mä kuulin toiselta vähän pientä huhua että 3 vuotta olis pysyny täysin ongelmitta pinnassa. Samaten olen kuullut jostain "timanttipinnoitteesta" toiselta ammattilaiskaverilta joka on varsin toimiva. Voi olla että maahantuoja ei ole halukas jakelemaan tietoa, ei ne myy noita aineita varmaan yksityisille, vai???