Lasien myllytys
Re: Lasien myllytys
KL-varaosista saa myös tuota Sonaxin tahnaa..
Kaivakaa joku linkki verkkokauppaan, ei suostu tällä kännykällä toimimaan...
Kaivakaa joku linkki verkkokauppaan, ei suostu tällä kännykällä toimimaan...
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Kyllähän se hankkia pitää jossain vaihees...mä kun kuvittelin et sulta on kone jo "varattu" siihen A6 Allroad projektiin, ku nakitit sen mulle.fibolt kirjoitti:^Totta. Kaha myy vain jälleenmyyjien kautta tavarat. Saatavuus ei onneksi ole ongelma..
Ootkos koneen hankkinut?Peke kirjoitti:Tartteeko tohon muuta ku kone on tämä Flex XC 3401 VRG -epäkeskokiillotuskone?
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Jaa siihen. Juu, toki. Käyttäkää nyt sentään rotskua noissa lasihommissa. Ikävä on laittaa 70mm felttilaikka epäkeskoon!
Mä haen teille Sonaxit.
Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Joo, niin ois varmaan parasta.fibolt kirjoitti:Jaa siihen. Juu, toki. Käyttäkää nyt sentään rotskua noissa lasihommissa.
Tää ois hyvä!fibolt kirjoitti: Mä haen teille Sonaxit.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^Iltapäivällä löytyy Sonaxin tahnaa ja pädejä tallilta. Popkornit esille ja sohva alle, kun herrat työstää!
No, näkeepähän miten kombo toimii. Tarve tuolle on itselläkin, joten tarpeeseen tulee.
Jos viitsitte pienen jutun tehdä ja kuvia ottaa niin meikäläistä kyllä kiinnostais kovasti.
Hienoa!fibolt kirjoitti:^Iltapäivällä löytyy Sonaxin tahnaa ja pädejä tallilta.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Juu ei kiirettä. Kiinnostaa tuo lasien myllytys siinä mielessä, että meilläkin ois noita naarmulasia autoja ja traktori johon vois ens kesänä koittaa mahtaako noille mitään.
Tommottis. 2x127 mm pädiä paketissa.
Sitten kokeilemaan!

Sitten kokeilemaan!

Tuohon Venton tuulilasiin tarjoilin tuota Sonaxin tahnan ja Eliten feltin yhdistelmää. Lasi siis oli (ja on) oikeasti huonossa kunnossa, sellaista pientä kiveniskemää täynnä (kuin hiekkapuhallettu). Taisin 4 vetoa mennä, mutta ei siinä suuria parannuksia tapahtunut. Kai tuolla voi järkevässä ajassa jotain pieniä pyyhkijän rajoja tasoitella, mutta ihmeitä ei kannata odottaa ns. naarmunpoiston suhteen.. Ihan vaan infoksi, jos joku siis vastaavaan tarkoitukseen varta vasten aineen ostoa oli suunnitellut...
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
HuGo se isoin ero tulee laikassa. Eliten Feltit on ihan sysipaskoja vs. Sonaxin laikat. Tästä on puhuttu myös aiemmin. Sama kun vertais Hexin punasta Avengeriin leikkauvuudeltaan.
Toki eihän noi kiveniskut edes vois parantua mutta itse oon kyllä tehnyt >200tkm ajetun OEM tuulilasin täysin naarmuttomaksi Sonaxin vehkeillä.
Toki eihän noi kiveniskut edes vois parantua mutta itse oon kyllä tehnyt >200tkm ajetun OEM tuulilasin täysin naarmuttomaksi Sonaxin vehkeillä.
Vain YKSI LSP!
Pitihän tuota itsekkin tilata Sonaxin vehkeet.. Mahtaakohan volsussa olla kovempi lasikin vrt. esim jaappanilaiset
Kyllä kai tuota comboa voi surutta töötätä myös takalasille? Naarmunlisääjä on poistettu, mutta tummennetussa lasissa on aika näyttävän näkösiä nuo jurmut..
Kyllä kai tuota comboa voi surutta töötätä myös takalasille? Naarmunlisääjä on poistettu, mutta tummennetussa lasissa on aika näyttävän näkösiä nuo jurmut..
Pitää napata Sonaxin laikka jostain matkaan kun tulee vastaan, jospa homma sillä sitten rokkaisi 
Miksei vois? Kyl mä oon ainakin Geriglassilla hionu kaikkia laseja.Hartiza- kirjoitti: Kyllä kai tuota comboa voi surutta töötätä myös takalasille?
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^Kun mainostetaan nimenomaan etu- ja sivulasien kiillotukseen 
Takalasia en lähtis sisäpinnasta kiillottamaan 
Saattaisin jopa harkita julkisia siinä vaiheessa, jos ylipäätään sisäpinnat kaipaa myllytystä 
No helevatti, täytyy jättää sit se steppi väliin
Säästyypähän lämppärilangat ja kalvo ehjänä 
Sonaxin oma laikka ja tahna toimii!
Kokeilin kuskin näkökenttään kohdistuvalle teipatulle alueelle ainetta. Työstin aineen kolmeen kertaan rundien ollessa tuhannen (+-200 rpm) molemmin puolin. Vimeisellä vedolla annoin enemmän painetta. Kohteen lasi oli huonossa kunnossa. Aurinkoa kohden ajettaessa ei ollut iloitsemisen aihetta näkemästään (toivottavasti nyt on). Suttuisuus hävisi ensimmäisen vedon aikana. Toisen ja kolmannen kohdalla alkoivat naarmutkin häviämään kunnolla. Syvimmät jäljet jäivät, mutta alueesta tuli kirkas ja ainakin 80 prosenttia parempi lähtötilanteen verrattuna. Roiskeet lähtivät lasinpesuaineella pyyhkimällä helposti pois.
Iso ja toimiva pädi +
Tahna +
Loppuosa lasista pääsee työnalle myöhemmin..
Kokeilin kuskin näkökenttään kohdistuvalle teipatulle alueelle ainetta. Työstin aineen kolmeen kertaan rundien ollessa tuhannen (+-200 rpm) molemmin puolin. Vimeisellä vedolla annoin enemmän painetta. Kohteen lasi oli huonossa kunnossa. Aurinkoa kohden ajettaessa ei ollut iloitsemisen aihetta näkemästään (toivottavasti nyt on). Suttuisuus hävisi ensimmäisen vedon aikana. Toisen ja kolmannen kohdalla alkoivat naarmutkin häviämään kunnolla. Syvimmät jäljet jäivät, mutta alueesta tuli kirkas ja ainakin 80 prosenttia parempi lähtötilanteen verrattuna. Roiskeet lähtivät lasinpesuaineella pyyhkimällä helposti pois.
Iso ja toimiva pädi +
Tahna +
Loppuosa lasista pääsee työnalle myöhemmin..
Kuinkas kauan tuota tahnaa sopii ajella? Alkaako pölyämään kun hommat on aika laittaa seis?
^Kiiltäväksi ajoin tahnan lasilla (mittasin lasin lämpöjä välillä). En mä ainakaan suurempaa pölyämistä havainnut. Senku painat menemään vaan, ei ainakaan maalipinta pala puhki! 
-
toni.laine
Mulla olis demo tuulilasi jos joku haluaa pientä korvausta vasten tehä..
(Turku-pks)
Re: RE: Lasien myllytys
Lämpöjen kanssa varovasti, se lasien välissä oleva kalvo vetää mataks jos saa liikaa lämpöä
Mut muuten voi antaa palaa, niin etu kun takalasitkin. Siinä mielessä turvallisempi sitä takalasia on vetää..
Vain YKSI LSP!
Phew, kuulostaa helpolta, mahtaa vaan olla suht hidasta touhua..? Nooo kunhan 8h riittää tuulilasiin niin hyvä o 
Saako tuota Sonaxin tahnaa ja laikkoja ihan kivijalkamyymälöistä?