Urran kirjoitti:Mä en koskaan muiden (mitään) vehkeitä pese sopimatta. Omani vaahdotan vähän väliä muun auton kanssa ja kunnon pesujakin sen ihmeempiä ongelmia. Joissain nelisylkyissä on tarvinnu aina tulppakaivot puhaltaa kuiviks pesun jälkee.
Italialaisia tai ranskalaisia en pese konehuoneesta ilman vastuuvapaussopimusta

Urrani kirjoitti samalla munkin mielipiteen.
Ennenkaikkea ranskikset jostain -90-luvun puolivälistä eteenpäin.
En ole latureita suojannut muistaakseni koskaan. Meinasin kirjoittaa, että ikinä ei ole ollut ongelmia, mutta omassa seatissa tuli käyntihäiriöitä ekan konehuoneen pesun jälkeen. Vikaa en löytänyt, vaan seuraavana päivänä pätkiminen loppui. Tän jälkeen olen pessyt konehuonetta seatista ~5 kertaa, eikä ongelmia ole ollut.
Pikapesu konehuoneelle: foamit konepeltiin (sisäpuolelle) ja konehuoneeseen, brushilla muovien kolot yms ja painepesuria perään, jerjen kanssa. Painehuuhtelukoneella äänieriste kuivaksi konepellistä, paineilmaa sähköliittimiin ja vähän muuallekkin ja kone käyntiin.