Juuri tuota tarkoitin, mutta en sen takii ostanut vaan ihan tuulilasin toimivuuden takia ja tylsyyttäniUrran kirjoitti:pellepoliisi jos nimenomaan tarkoitat tätä syksyistä aamun kosteutta niin ei ratkaise tuota ongelmaa. Tosin ajoon lähdettyä se karkaa kylläkin nopeammin pois, jos takalasi altistuu edes jonkinmoiselle pyörteilylle. Mutta mielestäni ei sen takia kannata tuota ostaa.
Gtechniq G1/G3/G5 kokemukset
- pellepoliisi
Re: Gtechniq G1/G3/G5 kokemukset
Kun taas täällä varmaan 99% etsii hyvää ainetta TUULILASILLE ja siinä 5sateesta ei pitkään pysy. Itse olen kokeillut näin äkkiä muisteltuna 5sateesta, kahta ammattipuolen tuotetta(en muista nimeä), V1 Diamond(ammattipuolen myös ja paras kaikista tähän mennessä), Gtechniq G1, Wolf's ja eri vahoja. Sivulaseissa nyt pysyy normivahatkin aika hyvin.Henripit kirjoitti:5sateesta on parasta ainetta mitä koskaan olen kokeillut. Pysyy vuoden pinnassa (tuulilasissa en käytä), helppo käyttää, halpaa ja helposti saatavissa. Sheating ja beading parempaa kuin mitä olen millään vahalla saanut aikaiseksi. Suosittelen kokeilemaan!
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Mä en tiedä mikä Peken laittamassa on ollut vikana, mutta itelläni on pysynyt puolta vuotta tuulilasissa helposti 
No on noita kaveritkin kokeillu ja huonoa on kesto ollu niilläkin.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Mulla taas jokasessa johon oon laittanu ni kestäny huonoimmillaan neljä kuukautta
omaan nissaniin laitettu kesäkuun alkupuolella ja yhä vaan jaksaa.
Sitä en tiedä vaikuttaako lasin tyyppi mitään. Indelle kun yritettiin millon mitäkin laittaa pakkauuteen tuulilasiin niin mikään ei pysynyt. Ja tietysti ne pohjat vaikuttaa mutta eikai kukaan edes tuota yrittäisi laittaa kuin täysin puhtaalle lasille.
Sitä en tiedä vaikuttaako lasin tyyppi mitään. Indelle kun yritettiin millon mitäkin laittaa pakkauuteen tuulilasiin niin mikään ei pysynyt. Ja tietysti ne pohjat vaikuttaa mutta eikai kukaan edes tuota yrittäisi laittaa kuin täysin puhtaalle lasille.
Itsekin joutuu kehumaan Turtlen 5 sateesta! Ainakin mulla kestäny kaikissa autoissa todella pitkään
Wolfielle taisinkin joku viikko sitten pesun yhteydessä sanoa, että en enää rahojani laita näihin ns. parempiin pinnoitteisii kun ei ne tunnu sen paremmin toimivan eikä kesto ole merkittävästi pidempi omien kokemuksien perusteella. 5sateesta on niin naurettavan helppo ja halpa tuote käyttää että sen vetää tuulilasiin vaikka kerran kuukaudessa!
Nyt puhuin siis vain omista kokemuksista ja VAIN tuulilasista. Sivu- ja takalaseissa mulla on G5 ja se on kyllä kestänyt aivan äyttömän pitkään ja pesun jälkeen lasit jää käytännössä kuiviksi
Ei mulla muuta 
Nyt puhuin siis vain omista kokemuksista ja VAIN tuulilasista. Sivu- ja takalaseissa mulla on G5 ja se on kyllä kestänyt aivan äyttömän pitkään ja pesun jälkeen lasit jää käytännössä kuiviksi
Voiskohan niissä olla alunperin jotain, nimittäin yhdessä Golf Plussassa mitä olen peseskellyt silloin tällöin, vesi helmeilee kuin olisi joku pinnoite, mutta sanoisin 97% varmana ettei siihen mitään ole laitettu jälki käteen ainakaan omistajan toimesta. Auto on -10 tai -11.Wolfie kirjoitti: Sitä en tiedä vaikuttaako lasin tyyppi mitään. Indelle kun yritettiin millon mitäkin laittaa pakkauuteen tuulilasiin niin mikään ei pysynyt.
Nyt meni loput G1:set Astran tuulilasiin.
Edellisen satsin laitoin noin vuosi sitten syksyllä. Silloin pinta oli pesty hyvin ja IPA-putsattu. Kesti noin 6kk hyvänä ja tämän jälkeen (n, 2kk) alkoi hiipumaan sulkien kohdalta. Jaksoi puskea enää satkun vauhdissa vedet pois. Pyyhkijän jäljet alko paistaa ikävästi valoa vasten harmaannuttaen lasin ja oli aika ryhtyä uudestaan tuumasta toimeen.
Nyt pesin, myllytin (Sonus SFX-1, keltanen) jollain Einszettin Glass polishilla koko lasin ja testiks apparin puolen vielä Menzernan FG500:lla. Tän jälkeen liukkari, ONR ja IPA-kohtelu. Kuskin puolelle ainetta riitti 3 kerrosta ja apparin puolelle 2. Katotaan onko kesto parempi kun pohjat tehty paremmin.
Edellisen satsin laitoin noin vuosi sitten syksyllä. Silloin pinta oli pesty hyvin ja IPA-putsattu. Kesti noin 6kk hyvänä ja tämän jälkeen (n, 2kk) alkoi hiipumaan sulkien kohdalta. Jaksoi puskea enää satkun vauhdissa vedet pois. Pyyhkijän jäljet alko paistaa ikävästi valoa vasten harmaannuttaen lasin ja oli aika ryhtyä uudestaan tuumasta toimeen.
Nyt pesin, myllytin (Sonus SFX-1, keltanen) jollain Einszettin Glass polishilla koko lasin ja testiks apparin puolen vielä Menzernan FG500:lla. Tän jälkeen liukkari, ONR ja IPA-kohtelu. Kuskin puolelle ainetta riitti 3 kerrosta ja apparin puolelle 2. Katotaan onko kesto parempi kun pohjat tehty paremmin.
Kerrotaanpas nyt taas välikokemuksia tuosta G5:sta. Eli aine on ollut heinäkuun alusta asti tuulilasissa ja vajaan 2kk ajan myös sivulaseissa ja takalasissa. Vielä ei ole aineen teho hävinyt mihinkään tuulilasissa saatika sitten sivu/takalaseista myöskään. Laitoin tuota ainesta takalaseihin (kaksiosainen tuossa civicissä) ihan vain sen taki, kun ei ole pyyhkijää takalasissa ja ylempi lasi tuppaa keräämään likaa itseensä reippaanlaisesti. Muta kuinkas ollakaan näkyvyys taakse on ollut aineen laiton jälkeen oikein mainio. Auttaa siis aika hyvin pitämään takalasit puhtaana ajon aikana. Ihan positiivinen yllätys on ollut tuo toimivuuskin nyt, kun on pukannut viileämpiä ja kosteita kelejä. Ainut miinus tähän mennessä on ollut pyyhkijöitä käytettäessä esiintyvä hetkellinen harmaus joka sekin on pitkälti poistunut käytön mukana. Niin ja tietysti tuntuu vetävän näillä viileillä keleillä kummallisen huurun pintaan välillä, mutta äkkiäpä se häviää lasista puhaltimen avulla.
G1:stä jotain negatiivista. Pienen pientä pyyhkijöiden pomppimista on havaittu nyt munkin kotterossa, ja lisäks vielä kuivatessa lasiin jää nukkaa.
Ei tehnyt V1 tota...
Ei tehnyt V1 tota...
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^Joo se on tavallaan vähän "kitkanen" se pinta, mikä on sinällään outoa.
Sain eräältä tutulta kommentit G1 kestosta (minkä siis laitoin hänelle). Kesto oli n.15tkm ja ~5kk (tämä sateinen kevät). Autona 1-sarjalainen Coupe. Oli sitä mieltä että nyt pitää ajaa jo niin paljon yli satasta ettei tarttisi pyyhkijöitä, että uus kerros olisi kiva. Ei sillä, ettei se vielä olisi siinä, mutta ei suoriudu omista tehtävistään enää niin hyvin. Tällä ei IKINÄ yhtään sulan pompottamista ja oli erittäin tyytyväinen pinnotteeseen. Myös erittäin ihmeissään siitä, miten hyvin se kuitenkin kesti.
Itsellä on G1 ollut muistaakseni lähelle ½ vuotta myös, ja mulla on nyt tullu eka alue mikä antaa mitään viitteitä antautumisesta. Siinä kohtaa missä apparin puolen sulka käy kääntymässä. Mä oon ajanu sen aikana kans ehkä jotain 15tkm tai ainakin reilusti yli 10tkm. Mutta eilen kun verrattiin mun tuulilasia sonikin tuulilasiin (missä siis joku no-name pinnoite) niin kyllähän toi vielä aika kiitettävästi toimii (seistiin toki kaatosateessa, pimeessä, kännykän valossa näitä tiiraten, kuten normaalit ihmiset yleensä sadekelillä tekee?).
Kyllä mä ehkä edelleen valkkaisin G1:sen sivulaseihin ja muualle. Voi olla kuitenkin, että tilaan ens kerralla G5:sta etulasiin, jos se olisi "liukkaampi". Kuitenkin sen kinkkitestin mukaan en uskaltaudu mihinkään muuhun pinnoitevalmistajaan.
Sain eräältä tutulta kommentit G1 kestosta (minkä siis laitoin hänelle). Kesto oli n.15tkm ja ~5kk (tämä sateinen kevät). Autona 1-sarjalainen Coupe. Oli sitä mieltä että nyt pitää ajaa jo niin paljon yli satasta ettei tarttisi pyyhkijöitä, että uus kerros olisi kiva. Ei sillä, ettei se vielä olisi siinä, mutta ei suoriudu omista tehtävistään enää niin hyvin. Tällä ei IKINÄ yhtään sulan pompottamista ja oli erittäin tyytyväinen pinnotteeseen. Myös erittäin ihmeissään siitä, miten hyvin se kuitenkin kesti.
Itsellä on G1 ollut muistaakseni lähelle ½ vuotta myös, ja mulla on nyt tullu eka alue mikä antaa mitään viitteitä antautumisesta. Siinä kohtaa missä apparin puolen sulka käy kääntymässä. Mä oon ajanu sen aikana kans ehkä jotain 15tkm tai ainakin reilusti yli 10tkm. Mutta eilen kun verrattiin mun tuulilasia sonikin tuulilasiin (missä siis joku no-name pinnoite) niin kyllähän toi vielä aika kiitettävästi toimii (seistiin toki kaatosateessa, pimeessä, kännykän valossa näitä tiiraten, kuten normaalit ihmiset yleensä sadekelillä tekee?).
Kyllä mä ehkä edelleen valkkaisin G1:sen sivulaseihin ja muualle. Voi olla kuitenkin, että tilaan ens kerralla G5:sta etulasiin, jos se olisi "liukkaampi". Kuitenkin sen kinkkitestin mukaan en uskaltaudu mihinkään muuhun pinnoitevalmistajaan.
Vain YKSI LSP!
Onkos sul kokemusta V1:stä?
Mä ku vertaan sitä ja G1:stä, niin ei kyl ole epäselvää kumpi on voittaja.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Saiko tätä V1:stä jostain vai ei?
Noup. Routecin hankinta hinta yhdelle ostajalle on melko karvas joten ei oo sikäli kauheesti intressejä kokeiluun. Kyllä mä tiedän, että moneen asiaan parempia aineita varmasti on, mutta ne on joskus niin ison rahakimpun takana ettei intressit riitä..Peke kirjoitti:Onkos sul kokemusta V1:stä?Mä ku vertaan sitä ja G1:stä, niin ei kyl ole epäselvää kumpi on voittaja.
^sonikk Routecilta.
Vain YKSI LSP!
No joo, Gtechniq maksaa jonku verran sekin ja pullo on todella pieni. V1:nen maksaa 100€ ja ne pullot(2kpl 0.5l jos en ihan väärin muista) riittää varmaan vuosiksi, tai sit ottaa puoliksi jonku kanssa. Tai vaikka laittaa kavereiden autoon pikku maksua vastaan.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
- pellepoliisi
Omat kokemukset 1,5kk ajalta.
- Ei yhtään pomppimista.
- Pysyy erittäin hyvin puhtaana kaikki lasit, sateen jäljiltä ei tule kuivumisjälkiä. Muutenkin pesun jälkeen helppo kuivata. Tätä oon voinut verrata kaverin 05 golfiin, jossa ei ole mitään pinnoitetta. Siihen tahtoo aina jäädä jonkinlaiset kuivumisjäljet.
- Sama tyytyväisyys takalasiin kuin tombballa, ite laitoin samat 3-kerrosta kuin tuulilasiin.
Audi TT vähä lasipinta-alaa. Jäi vielä tyylii kolmannes purkista jäljelle.
- Pyyhkijöitä käyttäessä tulee pieni kalvo, mutta ei haittaa kummemmin.
- Huurtuutuminen on kyllä aika suurta mulla. Se kyllä ärsyttää. Pitää varmaan kokeilla fairyä tai jääkiekkovisiiriin tarkoitettu huurtuuntumisestoa.
Varmaan käytän kyllä loput G1 uuteen tuulilasikertaan. Jos olisi nyt loppu, niin G5 seuraavalla kerralla tuulilasiin.
- Ei yhtään pomppimista.
- Pysyy erittäin hyvin puhtaana kaikki lasit, sateen jäljiltä ei tule kuivumisjälkiä. Muutenkin pesun jälkeen helppo kuivata. Tätä oon voinut verrata kaverin 05 golfiin, jossa ei ole mitään pinnoitetta. Siihen tahtoo aina jäädä jonkinlaiset kuivumisjäljet.
- Sama tyytyväisyys takalasiin kuin tombballa, ite laitoin samat 3-kerrosta kuin tuulilasiin.
- Pyyhkijöitä käyttäessä tulee pieni kalvo, mutta ei haittaa kummemmin.
- Huurtuutuminen on kyllä aika suurta mulla. Se kyllä ärsyttää. Pitää varmaan kokeilla fairyä tai jääkiekkovisiiriin tarkoitettu huurtuuntumisestoa.
Varmaan käytän kyllä loput G1 uuteen tuulilasikertaan. Jos olisi nyt loppu, niin G5 seuraavalla kerralla tuulilasiin.
Kauan noitten pitää kuivua ennen "kiillottamista"? Onko miten ronkeli aine levittää kostealle pinnalle esim pesun jälkeen?
Sivu/takalasin vois pinnoittaa, mut jotenkin tuntuu että WG2.0 ajaa saman asian noissa laseissa siis joihin ei kohdistu mitään mekaanista väkivaltaa
Sivu/takalasin vois pinnoittaa, mut jotenkin tuntuu että WG2.0 ajaa saman asian noissa laseissa siis joihin ei kohdistu mitään mekaanista väkivaltaa
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
- pellepoliisi
Pitää antaa kuivua 10-15 minuuttia ennen kiillottamista G2 aineella ja sama 10 minuuttia eri kerrosten välissä. Ilman G2 sitä saat kyllä hinkkaa kaiken mitä lähtee. Led-lampulla on hyvä tarkistaa, että on kiillottanu kaikki pois. Jos nyt ymmärsin oikein kostealle pinnalle kysymyksen, niin siihe vastaus, että lasit pitää olla täysin kuivat ja mahd. puhtaat.
http://www.youtube.com/watch?v=zsSX_kaetgw" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=zsSX_kaetgw" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
G5 ollut pari viikkoa golfin lasissa ja ollut mulle jonkin asteinen pettymys. Joko tämä pitää laittaa viimeisenpäälle puhdistetulle ja hinkatulle pinnalle, tai sitte se ei vaan toimi omaan silmään yhtä hyvin kuin 5-sateesta tökötti. Tuota 5-sateesta myrkkyä on tullut tungettua enemmän ja vähemmän puhtaalle lasille, ja aina se on suht ok toiminut.. Ennen G5:n laittoa pesin lasin shampoolla ja pyyhin IPA:lla, ehkä se ei vaan ollut tässä tapauksessa tarpeeksi. Laitoin tosin vain yhden kerroksen..
Nyt tarvitsee huomattavsti enemmän nopeutta, jotta vesipisarat lähtee liikkeelle ja lasiin jää enemmän sellaista "sumun" tapaista pientä pisaraa. Tekee vähän väliä mieli pyyhkäistä nuo pyyhkijöillä pois. Pyyhkijät eivät ole tämän kanssa hyppineet, ainakaan vielä. Kestoon en voi ottaa tässä vaiheessa kantaa..
Nyt tarvitsee huomattavsti enemmän nopeutta, jotta vesipisarat lähtee liikkeelle ja lasiin jää enemmän sellaista "sumun" tapaista pientä pisaraa. Tekee vähän väliä mieli pyyhkäistä nuo pyyhkijöillä pois. Pyyhkijät eivät ole tämän kanssa hyppineet, ainakaan vielä. Kestoon en voi ottaa tässä vaiheessa kantaa..
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
- pellepoliisi
^ Ite pesin silloin Surfex HD - Shampoo - IPA - G4 (puhdistusaine) - IPA. Sitten G1 3-kerrosta.
Varmaa toi 1-kerros vaikuttaa, mutta ei nyt ole tietoa pitääkö sitäkin laittaa 3-kerrosta kuten G1
Varmaa toi 1-kerros vaikuttaa, mutta ei nyt ole tietoa pitääkö sitäkin laittaa 3-kerrosta kuten G1
Peke, siksi viittasin hankintahintaan. Se pointti onkin et hankintahinta on niin kova ettei mitään intressejä hankkia. Ja uus puteli GTechniqqiä, vaikkei sillä saakkaan kun parin auton levitykset, maksaa ~10 puntaa, kun on G4:sta jo omasta takaa (se ei ihan parin putelin aikana pääse loppumaan). Jos tosta tehtäs joku kimppa niin et toi 100e pullo jaettas esim. viiteen osaan niin voisin ollakkin kiinnostunut, ehkä.
Ja mun laskukaavalla 1 putelilla G1:stä pärjää yhden auton ylläpidossa vähintään 2 vuotta, vaikka puolen vuoden välein uusiskin tuulilasin. Niin "sijoita tulevaisuuteen" ja osta V1 20 vuodeksi
Jo pelkästään sen takia että sen aikana kun kulutat sitä tuotetta, tulee jotain parempia tuotteita, ei kannata kovin isoja pakkauksia ostaa, mitään.
Dani tosiaan toi 10min joka kerroksen välissä ja myöskin ennen loppukiillotusta. G2 on sitten 100% IPA:a eli ei kannata siihen sijoittaa, ja se oma IPA putelikin on melko paljon helpompikäyttöinen kun tommoinen s**tanan minipullo
Itsellä oli kaks puuvillaliinaa mihin toiseen sumutin IPA:n, pyyhin pinnan yli -> kuivalla kiillottamaan
Toimaa.
Mä kuivasin lasin ihan perus kuivausliinalla niin että puhaltelin paineilmalla reunat ja ritilät kuivaks myös. Lopuks pyyhin pinnan IPA:lla ennen levitystä minkä jälkeen loput flashanneet IPA:t kiillotin kuivalla MF:llä. Lopputuloksena 100% kuiva tuulilasi. Ja mä levitin G1:sen muuten pihalla, just ennen sadetta (pääs heti tositestiin). Silti kesto on aika älytön.
Dani kyllähän se WG ajaa saman asian, mutta tää lienee vähän sama vertailu kun esim. C4 vs. Ultiman Trim & Tire Guard. UTT kestää pinnassa jopa useita kuukausia, mut C4 kestäs pari vuotta? Ei tarvii nähdä sitä vaivaa. Uskallan veikata että G1 esim. kestäisi sivuikkunoissa varmaan vuosia.
Ja mun laskukaavalla 1 putelilla G1:stä pärjää yhden auton ylläpidossa vähintään 2 vuotta, vaikka puolen vuoden välein uusiskin tuulilasin. Niin "sijoita tulevaisuuteen" ja osta V1 20 vuodeksi
Dani tosiaan toi 10min joka kerroksen välissä ja myöskin ennen loppukiillotusta. G2 on sitten 100% IPA:a eli ei kannata siihen sijoittaa, ja se oma IPA putelikin on melko paljon helpompikäyttöinen kun tommoinen s**tanan minipullo
Mä kuivasin lasin ihan perus kuivausliinalla niin että puhaltelin paineilmalla reunat ja ritilät kuivaks myös. Lopuks pyyhin pinnan IPA:lla ennen levitystä minkä jälkeen loput flashanneet IPA:t kiillotin kuivalla MF:llä. Lopputuloksena 100% kuiva tuulilasi. Ja mä levitin G1:sen muuten pihalla, just ennen sadetta (pääs heti tositestiin). Silti kesto on aika älytön.
Dani kyllähän se WG ajaa saman asian, mutta tää lienee vähän sama vertailu kun esim. C4 vs. Ultiman Trim & Tire Guard. UTT kestää pinnassa jopa useita kuukausia, mut C4 kestäs pari vuotta? Ei tarvii nähdä sitä vaivaa. Uskallan veikata että G1 esim. kestäisi sivuikkunoissa varmaan vuosia.
Vain YKSI LSP!
Hmm, voisin hommata G1:stä. Jos joku haluu päästä eroon G1 niin privaa tulemaan, tahtoo kokeilla.
Mun autoon tein viime kevät-kesä-syksyllä niin että myllytin lasit, pyyhintä ja vielä niin että ruikkasin IPA:aa puhtaalle pädille ja myllytin sillä lasit. Tulipahan ns. syväputsi tehtyä. Sit WG monet kerrokset ja hyvin kesti pitkälti yli talven. Nyt tein taas saman homman ja aina kiitettävästi vedet valahtaa pois, paremmin ku lasikattoluukun päältä jossa W's HB, en edes tiedä miten hyvin tuo nyt lasiin sitoo itsensä, kuhan testimielessä testailen
Mun autoon tein viime kevät-kesä-syksyllä niin että myllytin lasit, pyyhintä ja vielä niin että ruikkasin IPA:aa puhtaalle pädille ja myllytin sillä lasit. Tulipahan ns. syväputsi tehtyä. Sit WG monet kerrokset ja hyvin kesti pitkälti yli talven. Nyt tein taas saman homman ja aina kiitettävästi vedet valahtaa pois, paremmin ku lasikattoluukun päältä jossa W's HB, en edes tiedä miten hyvin tuo nyt lasiin sitoo itsensä, kuhan testimielessä testailen
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
- pellepoliisi
Tähän kyllä sanon, että turha sijoitus ei ole. Ainakaan, jos ostat G1 autonhoito.comista, kun saat samalla G2.Urran kirjoitti: G2 on sitten 100% IPA:a eli ei kannata siihen sijoittaa, ja se oma IPA putelikin on melko paljon helpompikäyttöinen kun tommoinen s**tanan minipullo![]()
Tosin en tiennyt, että se on 100% IPA.
Ite käytin G1 pois pyyhintään autohoito.comista ostettu vohvelimikrokuituliina.
Urran, mä ajattelenkin asian taas näin: ostaa kerralla enemmän ni ei tartte vaivata itseään jatkuvasti, säästää posteissa ja pullosta riittää munkin tapauksessa kahden auton kaikkiin laseihin. Ja jos tekee sen joka kevät+syksy ja sillon tällön jonku tutun auton, ei toi nyt niin pitkään kestä. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
^No mä oon nyt tehny 15ml pullosta oman auton ja kaks muiden tuulilasia. Vielä on jäljellä. En tiiä miten kauan saisin 500ml pullon kestämään 
Ainakin niin kauan että siinä vaiheessa lennettäs autoilla ja tuulilasipinnoitteet olis hypänny jo melkoisesti eteenpäin
Kyllähän toiset hamstras 40W hehkulamppujakin kun nyt kerta vielä saa
Ainakin niin kauan että siinä vaiheessa lennettäs autoilla ja tuulilasipinnoitteet olis hypänny jo melkoisesti eteenpäin
Kyllähän toiset hamstras 40W hehkulamppujakin kun nyt kerta vielä saa
Vain YKSI LSP!