On komea, melko vauhdikas, hienot metelit ja kaverini mukaan kiva ajaa.
En osaa edes selittää miksi itse pidän siitä mutta jotenkin tykkään. Ei vaan ole niin paljon rahaa käyttikseen.


Sekä Evon että HALDEX pelin omistaneena, voin sanoa että ei Evo ei mene karkuun normaali talvekelis tuolla liikentees. Ehkä joissain todella vaativis olois tai mutkaisella radalla. Hauskempi se kyl on, ainakin ku vertaa tollaseen "vakio" Haldexiin. Mutta pitää katsoa, miten tuonkin käytöstä saa muutettua.Urran kirjoitti: Eevassa ei tarvii jäädä kattelee kun Quattrot menee edelleEikä varmaan Impussakaan. Ei oo Haldexia ei.
.
Juu on. Noin kuukausi takaperin kävi appiukko sinne kotikaupunkiisi hakemassa Espoosta 67tkm ajetun -08 moisen 2,7 V6 Hdi Tiptronic yksilön. Täytyy sanoa, että 20 tuhannella eurolla on vaikea löytää tuollaisilla varusteilla (nahkaiset sähköpenkit muistilla, värinäytöllinen navi, joku hyvä äänentoistojärjestelmä, 18"+17" orkkisalut, alustassa säädettävät asetukset) ja kilsoilla tuonikäistä edustusluokan autoa. Erinomainen (ja järkyttävän hiljainen) ajettava. Yllätyin, täytyy myöntää.Korhonen kirjoitti:Kellään kokemuksia Peugeotin 607:sta? eilen kävin yhtä todella hyvin pidettyä bensa yksilöä koeajamassa. Oli sisällä hyvin tilaa, mutta tuon 2.2 pieni tehon puute jäi vaivamaan... Pitäis isommalla koneella olevaa päästä testaamaan..
-JP- kirjoitti:Multivaneja on katseltu autoscoutista ja mobilesta, mutta kyllä kai me silti yritetään mahtua Octaviaan kolmen jakkaran kanssa.
Onneksi on kesään asti aikaa metsästää kapeita korokkeita ja turvakaukaloa.

niin... Valtaosa osista samoja, mutta kuluvia osia varmaan on erilailla ja eri hinnat. Esim. jarrut, puhallin, kardaani ja tehot. Nämä kun autossa muuttuu, niin muuttuu aikalailla ne vaihdettavat kilkkeetkin ja niiden hinnat.Urran kirjoitti:Ei mitään käryä mitä rellun ylläpito maksaa mut melko halvalla tää oma lanccu menny. Ja mulla siis valtaosa varaosista samoja eevan kanssa.
Tämä evo ei varmaan ollut se huoltamaton pirssi. Päinvastoin. Ja äänieristettä tuhlattu enemmän, kuin tarpeeksi.Urran kirjoitti: Ja tosta kitinästä pakko kommentoida et ne kulutusosat kannattaa joskus vaihtaakkin, vai minkälaisesta kitinästä oli kyse?