Jo -12 kesällä työkaveri kysyi kiillotusta autolleen mutta se jäi silloin tekemättä. Tänä kesänä, kun menin loman jälkeen töihin hän ottikin asian uudelleen esille. Kun olin taas kunnossa ja jaksaisin homman tehdä.
Keskiviikkona aamukahvilla asia nousi taas esille ja nyt päätettiin homma tehdä pois, ennenkuin talvi tulee.
Pomolta sain pekkasen perjantaille. Työkaveri tuli perjantai aamuna meille ja hyppäsin häneen kyytiin ja ajeltiin työmaalle. Hän meni töihin ja minä huristelin crosserilla kotiin. Olipa kiva ajokokemus.
Kasilta aloittelin Pesuilla ja putsauksilla ja se perinteinen 3 tuntia siihen meni. Oli kylmä aamu ja kumihanskat oli tarpeen pestessä, sillä ilma oli kylmä. Komea päivähän siitä tuli, kun aurinko nousi ylemmäs ja lämmitti.
-Esipesu Motox painepullosta pintaan ja lisäkierros vielä lancella. Alkuun pari ennen kuvaa.

-Kinnaspesu Motoxilla(joka loppui)
-Pienpoisto Malco bodysol
-Raudanpoisto Wolf"s De iron degon gel. Myös vanteet
-Savestus Zaino clay+ Dj born slippy ja nyt ei jäänyt jälkiä pintaan.
-Vanteet Auto+ vannepesulla ja brushilla.
Sitten tutkimaan pintaa ja naarmuja no niitä nyt oli

Tämä on jo toinen auto tänä syksynä mikä on saanut paljon osumia viereisen auton ovesta

Koska tiedossa oli ettei pinta ole saksalaisen kova niin päätin etten karvaan koske.
Otin ekaks Oranssin CG Hexin ja Scholl 3G. Hetken päästä vaihdoin tahnaksi #101 joka toimi mielestäni paremmin vaahtomuovin kanssa. Ajoin kuskin oven ja kyllä naarmua poistuikin mutta sen verran sitä oli, että useampia vetoja tarvittiin ennenkuin kelpasi mulle.

Parit 50/50 # 101 ajon jälkeen.

Ajelin kakkossteppinä #205 ja sinisellä CG Hexillä koko kyljen ja hyvältä näytti auringossa

Ajattelin vielä viimeistellä auton Pakotetullaepäkeskolla ja Menzerna FF 3000 med CG musta Hex maksimaalisen kiillon aikaansaamiseksi.

Tahnojen pesu tehtiin AS teho 4 pesuaineella samanlainen tuttu haju siinä on kun Motoxissa.
Pintaan tuli Tuttu ja turvallinen FK 1000P. Loppukuvat on ilman aurinkoa, kun kerkes jo mennä yöunille mokoma

Työkaveri haki iltasella auton pois ja totesi ai tuon näköinenkö se onkin ja kyllä se pinta kivasti muuttui, kun kiilto tuli esiin naarmujen alta.