Autonhoitotuotteiden erikoisemmat käyttökohteet
Re: Autonhoitotuotteiden erikoisemmat käyttökohteet
Äkkiä se FK1000P kuluu pois hanoista ja tiskialtaasta, ainakin meillä.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Pinnoita altaat, pöydät ja hanat vaikka C5:lla. Tulee tosin aika hintavaksi jos isoja aloja pitää pinnoittaa, pelkkiin hanoihin tosin ei paljon kulu.
Tiskiaineet on kuitenkin aika vahvoja, joten syövät hyvänkin vahan varmaan melko nopeasti pois. En ole itse kyllä kokeillut altaisiin
Mie vahaan vessan lavuaarin aina ennekuin alan tekemään autoremppaa, meinaan sitten kun pesee käsistä öljyjä sun muita mömmöjä pois niin ei jää allas mustaksi.
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Tuota noin, oli tekemisen puutetta

Autetaan Jania...

SPOILERSPOILER_SHOW

Kiitokset paffalle.
SPOILERSPOILER_SHOW
Juu, tuo minun kuvalinkki ei näemmä toimi enään... Facebuukin toiminta kun on mitä sattuu niin se voi joskus toimia ja joskus ei...
Välillä taas:

No, kaikkea tarvii koittaa paitsi anoppia, eli tuli tänään pestyä ja putsattua kattoikkuna ja samalla välähti, että siinähän on mainio testipaikka. Eikun sitten tallista liuotinaine ja ipapullo. Putsin jälkeen FK1000P. Saa nähdä miten kestää. Tuli sitten mieleen, kun olin saanut vahattua, että olisi ollut myös Collanitea 467 tallissa. Josko syksyllä kokeeksi 50/50 noita aineita.
Tehtiin ukon kanssa äänenvaimennin niin pitihän sitä sitten vähän jynssätä

Noh, tehtiin toinenkin mikä jäi kiillottamatta vielä mutta josko sen ensi viikolla ehtisi...

Noh, tehtiin toinenkin mikä jäi kiillottamatta vielä mutta josko sen ensi viikolla ehtisi...
- Posambique
Kissasaippualla vähän putsailin ikivanhoja lenkkareita.
Kissasaippuaa hieroin kosteaan harjaan, hieroin kenkään.
Sen jälkeen muutaman kerran harjaa putsaten pesuainejäämät pois.
Tuli paremmat, paljon paremmat. Kuvassa 50:50 - oikea pesty, vasenta ei.

Kuva otettu kännykkällä pesuhuoneessa, joten pahoitteluni laadusta.
Kissasaippuaa hieroin kosteaan harjaan, hieroin kenkään.
Sen jälkeen muutaman kerran harjaa putsaten pesuainejäämät pois.
Tuli paremmat, paljon paremmat. Kuvassa 50:50 - oikea pesty, vasenta ei.

Kuva otettu kännykkällä pesuhuoneessa, joten pahoitteluni laadusta.
SPOILERSPOILER_SHOW
Toki vähän kyseenalaista laittaa tähän topicciin kun kyseessä ei oikeastaan ole autonhoitotuote, eikä Marseille-saippualle mikään erikoinen käyttökohde, mutta...
"Urku auki, pelti kii"
Eikä nuo ole edes ikivanhat. Nuo vaihdettavat tapit oli kova sana, kun mä olin ala-asteikäinen...eli aivan järkyttävän kauan aikaa sitten 
Edit: mutta hieno muutos kenkiin. Tuolla itsekin usein palauttanut Superstarien loiston.
Edit: mutta hieno muutos kenkiin. Tuolla itsekin usein palauttanut Superstarien loiston.
Erikoisuudesta niin tiedä...

-
hattiwatti
Fillaria siistin näin sadepäivän ratoksi tuossa autokatoksessa/tallissa.
Ketjut ja rattaat pesin Surfexilla, muun pyörän kintaalla BH autowashilla. Mikrokuidulla tallissa kuivailu ja runkoon laitoin Priman Epicin. Sarviin ja satulaan Ultiman IGP ja vanteille (ja siinä samalla pyyhkäisy pinnoillekkin
) Ultiman PGP. Hiton kätevä tuollaisiin paikkoihoin mitä ei kuitenkaan jaksa palata kiilloittelemaan, mutta haluaa jotain suojaa. Lopuksi vielä kumien kylkiin black outtia ja voitelua tarvitsevien paikkojen voitelut.
Sellainen kermakakku
Kiiltää paremmin kun ostettaessa 
Ketjut ja rattaat pesin Surfexilla, muun pyörän kintaalla BH autowashilla. Mikrokuidulla tallissa kuivailu ja runkoon laitoin Priman Epicin. Sarviin ja satulaan Ultiman IGP ja vanteille (ja siinä samalla pyyhkäisy pinnoillekkin
Sellainen kermakakku
Elikkä eikoinen kohde autohoito tuteella olisi Sako 85 308Win
mustille muoviosat AG muviosille tarouitettu aine harmaille kumiläpysköille vain pesua ja metalli (rosteri osat) ase öljy putsaus.

mustille muoviosat AG muviosille tarouitettu aine harmaille kumiläpysköille vain pesua ja metalli (rosteri osat) ase öljy putsaus.
Onko vinkkejä rosteristen kodinkoneiden puhtaanapitoon?
Wannabe-OCD
Rosteripinnoille on tarkoitettu omat puhdistusaineensa. Sisällöstä ei hajua (ei jaksa hakea purkkia), mutta toimii hiton hyvin! Eikä maksa edes maltaita.Tonis kirjoitti:Onko vinkkejä rosteristen kodinkoneiden puhtaanapitoon?
.:R32
- Kylli-täti
Tais unohtua se aine postauksestas?Markku M. kirjoitti:Rosteripinnoille on tarkoitettu omat puhdistusaineensa. Sisällöstä ei hajua (ei jaksa hakea purkkia), mutta toimii hiton hyvin! Eikä maksa edes maltaita.Tonis kirjoitti:Onko vinkkejä rosteristen kodinkoneiden puhtaanapitoon?
Induktiolieden pinta tulee viimeisteltyä lasinpesunesteellä.Hevonen kirjoitti:Tais unohtua se aine postauksestas?Markku M. kirjoitti:Rosteripinnoille on tarkoitettu omat puhdistusaineensa. Sisällöstä ei hajua (ei jaksa hakea purkkia), mutta toimii hiton hyvin! Eikä maksa edes maltaita.Tonis kirjoitti:Onko vinkkejä rosteristen kodinkoneiden puhtaanapitoon?Lasinpesuaineella lähtee ainakin omat rosteriosat ja samaten kromi puhtaaks
Raa'alla ja 1:3 Surfexilla tuli tehtyä ihmeitä kylppärissä. Vai saiko sitä raakana edes käyttää 
Ajelin tänään nurmee, kärpäset, paarmat, hyttyset kiusas niin vidusti.
Suihkuttelin Megun ikkunanpesuainetta päähän, sukkiin, rintakarvoihin(tuuheisiin ja pitkiin).
Sai käsittelyn jälkeen aivan rauhassa työstää.
Suihkuttelin Megun ikkunanpesuainetta päähän, sukkiin, rintakarvoihin(tuuheisiin ja pitkiin).
Ei helvata! Toi on kyl parasta mitä oon kuullu vähään aikaan. Oliko leijona pullo mukana?harrik kirjoitti:Ajelin tänään nurmee, kärpäset, paarmat, hyttyset kiusas niin vidusti.
Ei vielä päivällä.
Kävin hakemassa yhen pullon kys. ainetta ja nuukana miehenä lantrasin sen raanaveteen, no tytär tuli Bulkariasta lomilta itku kurkussa kertoi, notta ihastui kulkukissaan .
Kissa jäisinne kun ei huolittu koneeseen , no minä leijona päissäni lupasin hakea sen katin sieltä ja olin sen verran hyvissä, notta lupasin ottaa vielä mamman mukaan.
ei se leijona niin halvaks tullutkaan vaikka raanaveteen sekotin TÄ
Kävin hakemassa yhen pullon kys. ainetta ja nuukana miehenä lantrasin sen raanaveteen, no tytär tuli Bulkariasta lomilta itku kurkussa kertoi, notta ihastui kulkukissaan .
Kissa jäisinne kun ei huolittu koneeseen , no minä leijona päissäni lupasin hakea sen katin sieltä ja olin sen verran hyvissä, notta lupasin ottaa vielä mamman mukaan.
ei se leijona niin halvaks tullutkaan vaikka raanaveteen sekotin TÄ
Itse keksin tällä viikolla käyttöä eräälle 5 vuotta sitten hankitulle Prewash esipesuaineelle. Sellainen geelimäinen aine joka ei tule pullosta ulos sumuttamalla on ollut hyllyssä käyttämättömänä. Hiton hyvin sillä lähti eilen Traktorin jäteölljy käsistä ja käsivarsita pois, kun öljynvaihdon jälkeen ne pesin.Empäs heitäkään menemään, niinkuin aiemmin ajattelin vaan pesen rempan jälkeen käsiä tuolla.