janne320d kirjoitti:olen nyt kahteen autoon testannut tuota deironizeriä ja olen alkanut epäilemään onko aine pilaantunut tai jotain koska tuntuu että rautaan ei tehoa juuri lainkaan,sama kumnmankin auton kanssa,ironx rokkaa mutaa deironizer ei juuri lainkaan!
tein pikku testin josta muutama huono kännykkäkuva alla,aineita sumutettu pinnoille reilusti ja ennen kuvien ottoa ovat vaikuttaneet reilu 5 minuuttia,ironx:llä tapahtuu reilusti mutta deironizerillä ei juuri mitään,mikä mättää?onko jannella ideoita?
Vertasin toissa kesänä Iron-X:n ja Deironizerin (V2, sinulla on V3) ristiin laittamalla samassa autossa olleisiin etuvanteisiin Iron-X:ää ja Deironizeria. Reaktio oli Iron-X:llä selkeästi räikeämpi bleedauksen osalta, mutta eri kohtiin toistuvia käsittelyjä tekemällä päädyin seuraavaan:
- kertaalleen Iron-X:llä käsitellyltä pinnalta löytyi vielä toisen Iron-X käsittelyn yhteydessä bleedausta (yksittäisiä hentoja valumia)
- kertaalleen Deironizerilla käsitellyltä pinnalta löytyi Iron-X:llä myös bleedausta, mutta vähäisempänä kuin yllä olevassa tapauksessa
- kun pinnat oli käsitelty kahteen kertaan kummalla tahansa aineella, ei kumpikaan enää bleedannut kolmannella käsittelyllä mistään kohtaa ollenkaan
Ravistelu on kaikkien tuotteiden kohdalla hyvä ottaa tavaksi, mutta DI ei pitäisi olla mitenkään selkeästi erottuva tuote.
Jos epäilet Deironizerin olevan viallista, niin testaa sopiva kohde Deironizerilla (anna vaikuttaa 10 minuuttia, varsinkin jos lämpötila näin talvella on reilusti alle 20 astetta) puoleen alueesta ja Iron-X toiseen puolikkaaseen. Helpoimmin testi on tehtävissä varmuudella rautapölyisellä vanteella. Huuhtele ja sumuta sen jälkeen Iron-X koko alueelle. Jos bleedausta on toisella kierroksella enemmän ensin Deironizerilla käsitellyllä puolella, niin ota yhteyttä sähköpostilla, jotta voidaan tehdä tarvittavat jatkotoimenpiteet. Samaa erää on mennyt lukuisille asiakkaille viime kuukausina, eikä vastaavaa ongelmaa ole minulle raportoitu.