No täällähän on kilpailutilanne siitä kiva että ainoa kilpailija on ST1:sen harjapesu joka maksaa kuulemma 17 euroa joten ihan hyvin voi kunnollisesta hanskapesusta ottaa 20-25 euroa...Juha U kirjoitti:Kuulostaa 25 € pelkästä pesusta vähän arvokkaalta. En tosin tiedä teidän alueen hintatasoa mutta Mikkelisä saa käsinpesun 15 € (jolleivat tänä talvena ole nostanneet hintoja)käsinpesufirmoissa ja konepesut alkaa 9-10 € .
Kylällä on yksi joppari joka ei ollut kiinnostunut, naapurikunnissa on jokunen ihan liikekkin joilta en ole vielä saanut vastauksia.Juha U kirjoitti:Onko sielläpäin missä Jani meinaa hommaa aloitaa vaihtoautoliikkeitä, joista saisi mahdollisesti asiakkaita. Noilla Vaihtoautojen fiksauksilla saisi niitä varmoja asiakkaita ja varmemman toimeen tulon ja olisi vähemmän niitä hiljaisia päiviä niinkuin Mikko tuossa sanoi.
Sesonkiaikoina varmasti saanee tehdä ympäripyöreitä päiviä ja 8 päivästä työviikkoa mutta tietenkin tulee hiljaisiakin aikoja ettei viikkoon käy yhtään asiakasta niin sillä tuo keskimäärin 5 per päivä on melko realistinen tavoite.mlatvala kirjoitti:Tosiasiassa päivä eivät vain ole veljiä keskenään. Jos lasket asiat niin että sulla joka päivä on se 5 autoa tehtävänä, niin voinpa luvata, että tulee niitäkin päiviä, kun asiakkaita olisi enemmän (toivottavasti) ja vähemmän, tai ei lainkaan.
Minä olen yrittäjyyttä nähnyt aika läheltä oman elämäni ajan ja kyllähän siinä voi onnistua, tai ei. Siinäpä ne vaihtoehdot.
Kiva on sekin jos laitat rattaat pyörimään, ota kuitenkin se asenne, että voi tulla myös turpaan ja jos tulee, käännä poskea ja niele se kuin mies.
Onnea yrittämiselle.
Sillälailla mie olen ajatellu että velkaa ottamatta pitää pärjätä ja starttirahaa saa maksimissaan 18 kuukautta mutta minun mielestä homman kannattavuuden näkee jo puolessa vuodessakin että jos puolen vuoden jälkeen homma pyörii jo omillaan niin sitten kannattaa mutta jos tarvii starttirahasummaan kajota niin sitten ei lyö leiville...