Scholl Concept
Scholl Concept
Tuo ja polished blissin taulukon mukaan on myös eroa muutama napsu.
- Projectech
- Apupoika
- Viesti:
Re: Scholl Concept
Haluta aina saa, mutten sentään liikesalaisuuksia huutele interwebin pienissä piireissä. Kiitos kuitenkin mielenkiinnostasipellepoliisi kirjoitti:Haluun/vaadin Jannelta virallisen lausunnon Scholl tuotteiden ottamisesta valikoimiin.
Palveleva autonhoitotuotteiden erikoisliike
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Laatutuotteita pieniin ja suuriin autonhoitotarpeisiin, ohjeet ja vinkit kaupan päälle. Ota rohkeasti yhteyttä! autonhoitokauppa.fi
Erkki totta tuokin. Mutta S17+ ei toimi kovin kivasti tahmeella pinnalla eli S20 ja S40 ois aika kiva kombo jonkun pehmeen japanialaisen detailiin 
Vain YKSI LSP!
- Posambique
Hmmjaaa....
Mä olenkin jo pidemmän aikaa miettinyt, että puuttuu (RD 3.02 on hiki jäljellä) sellainen 1-step polish.
A15+ ei ehkä ihan vakuuttanut itseäni (sillä sen luvattu suoja vaikuttaa heikolta, tämä tosin vaatii vielä lisää kokeiluja).
Luulen, että tässä taisi tulla vastaus pyyntöihini.
Ainoa vaan, että tässä talvella lienee melko hiljaista kiillottelujen suhteen, ja keväällä Saksaan, joten...
No, ainakin on sitten jo paljon kokemuksia jaossa tästä tuotteesta, kun tilaaminen on mulle ajankohtaista.
Mä olenkin jo pidemmän aikaa miettinyt, että puuttuu (RD 3.02 on hiki jäljellä) sellainen 1-step polish.
A15+ ei ehkä ihan vakuuttanut itseäni (sillä sen luvattu suoja vaikuttaa heikolta, tämä tosin vaatii vielä lisää kokeiluja).
Luulen, että tässä taisi tulla vastaus pyyntöihini.
Ainoa vaan, että tässä talvella lienee melko hiljaista kiillottelujen suhteen, ja keväällä Saksaan, joten...
No, ainakin on sitten jo paljon kokemuksia jaossa tästä tuotteesta, kun tilaaminen on mulle ajankohtaista.
"Urku auki, pelti kii"
Jos ostan S17+ niin tarviinko vielä s40 vai jättääkö toi itsessään tarpeeksi hienon pinnan. Pehmeillä/keskikovilla pinnoilla?
Jos tarviin s40 niin auttaako viimeistelyyn jos lisää s17+ joukkoon muutaman tipan s40 kun ajaa one-steppinä?
Fixeriä ei tunnu saavan mistään järkevästi joten voisin tilata Schollia seuraavaksi kun tulee vuoden lopulla shinearaman alennusmyynnit.
Jos tarviin s40 niin auttaako viimeistelyyn jos lisää s17+ joukkoon muutaman tipan s40 kun ajaa one-steppinä?
Fixeriä ei tunnu saavan mistään järkevästi joten voisin tilata Schollia seuraavaksi kun tulee vuoden lopulla shinearaman alennusmyynnit.
Kyllä mä molemmat ottaisin, tai siis oon ottanutkin. Jos tarvii molemmat, niin siitä tulee "tuu steppi" sitten 
Ei ainakaan Mitsussa ollut 1-stepiksi riittävä tuo S17+.
Spekulaatio:
Spekulaatio:
Koodi: Valitse kaikki
Ja epäilen myös ettäkö 1-steppinä toimisi, jos siihen lisäisi pykälän hienompaa mukaan. Lähinnä sen takia että ne karkeemmat partikkelit kuitenkin tekee holoa siitä S17+:sta. Ne kun ei "hajoa" SMAT aineissa.Vain YKSI LSP!
Siihen ei olis haluja.Modifier kirjoitti:Kyllä mä molemmat ottaisin, tai siis oon ottanutkin. Jos tarvii molemmat, niin siitä tulee "tuu steppi" sitten
SPOILERSPOILER_SHOW
Ehkä täytyy siirtyä eliten käyttäjäksi jos sieltä sais kaikki kamat kerralla. Onkos muuten elitellä ollut näitä joulun ajan alennusmyyntejä niinkuin Shinearamalla?
Tai sitten teet pioneeri työtä ja kokeilet piisaisko tuo uus S20 noille pehmeille pinnoille.samunoz kirjoitti:Siihen ei olis haluja.Modifier kirjoitti:Kyllä mä molemmat ottaisin, tai siis oon ottanutkin. Jos tarvii molemmat, niin siitä tulee "tuu steppi" sittenSPOILERSPOILER_SHOWEhkä täytyy siirtyä eliten käyttäjäksi jos sieltä sais kaikki kamat kerralla. Onkos muuten elitellä ollut näitä joulun ajan alennusmyyntejä niinkuin Shinearamalla?
Siinä olis 2 pykälää vähemmän leikkaavuutta, kuin tuossa S17, mutta vastaavasti pikkuisen parempi kiilto.
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... -blue.html
Ensimmäiset tyypit otettu s17+ ja s40 laikkoina vihreä ja musta FP hexit.
tykkään, paljon! Nopeita oli tosiaan aineet. Varsinkin tuon s17+ rasvaisuus olisi houkuttanut ajamaan pitempään.
ei noi mun mielestä maskannut minkään vertaa.
Litran pulloista annostelu on tosiaan tarkkuutta vaativaa
Ensi viikolla sitten koko auto näillä aineilla työn alle
tykkään, paljon! Nopeita oli tosiaan aineet. Varsinkin tuon s17+ rasvaisuus olisi houkuttanut ajamaan pitempään.
ei noi mun mielestä maskannut minkään vertaa.
Litran pulloista annostelu on tosiaan tarkkuutta vaativaa
Ensi viikolla sitten koko auto näillä aineilla työn alle
-
Rauhallinen Erkki
^Et tarttenukkaan niitä sämplejä, vaan vakuutuit muutenkin? Hyvä kun tykkäät, noi on kyllä toimivia aineita. 
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Ite tykkäsin S3 goldista ja Oranssista Flexi-Hexistä, kun sillä toissa pyhänä kiillottelin erästä Hyundain cittaria. Naarmut lähti kivasti ja pinta näytti hienolta eka ajon jälkeen. Olin todella iloisesti yllättynyt miten hyvä aine oli. Ainoa miinus tuosta reiän koosta mutta opin senkin käytön myötä. 
otin härkää sarvista ja tilasin s3 gold, s17+, s40 litran pullona ja s0 250ml pullon kun ajattelin että se paneelin verran jää ehkä harmittamaan jos/kun niihin tykästyy ja ainahan ne saa myytyä jos niistä ei olisi tykännyt...Rauhallinen Erkki kirjoitti:^Et tarttenukkaan niitä sämplejä, vaan vakuutuit muutenkin? Hyvä kun tykkäät, noi on kyllä toimivia aineita.
kiitos kun tarjosit näytteitä, meni vaan ne kulkemiset siellä suunnalla vähän sellaseksi etten viitsinyt soitella ja "häiritä".
en kehdannut alkaa noin karkealla kokeilemaan tuohon uuteen lakkaan.Juha U kirjoitti:Ite tykkäsin S3 goldista ja Oranssista Flexi-Hexistä, kun sillä toissa pyhänä kiillottelin erästä Hyundain cittaria. Naarmut lähti kivasti ja pinta näytti hienolta eka ajon jälkeen. Olin todella iloisesti yllättynyt miten hyvä aine oli. Ainoa miinus tuosta reiän koosta mutta opin senkin käytön myötä.
mutta samanlaiset fiilikset itselläkin noista scholleista.
Joo tuo Hyundai oli pilattu jo heti uutena harjakoneessa. Niin kauheassa kunnossa oli konepelti, että oli niinkuin hiekkapaperilla hiottu. Autolla vasta 70 tkm mittarissa
Noh omistaja sanoi kiillotuksen jälkeen,että tätä autoa ei enää harjakoneeseen ajeta vaan hän itse pesee sen käsin(kintaalla) Hyvä tila hänellä kyllä oli ja kateellisena haaveilin itsekkin samanlaisesta. 
IMO S3 Gold ei oo mitenkään erityisen leikkaava. About samassa luokassa kun GTechniq P1 / Megun 105 jne.
Näiden aineiden jälkeen oikeesti kannattaa pinnat huuhtasta liukkarilla pinnan tarkisteluks. Tosi vaikee uskoa että ton S3 Gold + Oranssi setin jälki olis ollut holovapaata (vaikka Scholl ite laskee ton aineen 1-step aineeks), vai viimeistelikö Juha jollain muulla aineella vielä? Jos oli niin olis aika mielenkiintonen uutinen
Näiden aineiden jälkeen oikeesti kannattaa pinnat huuhtasta liukkarilla pinnan tarkisteluks. Tosi vaikee uskoa että ton S3 Gold + Oranssi setin jälki olis ollut holovapaata (vaikka Scholl ite laskee ton aineen 1-step aineeks), vai viimeistelikö Juha jollain muulla aineella vielä? Jos oli niin olis aika mielenkiintonen uutinen
Vain YKSI LSP!
Joo kyllä viimeistelin. kakkosena tein Megun 205 ja sininen Flexi hexi ja loppu viimeistelyn Shinemate epäkeskolla ja sen omalla valkoisella laikalla(joka on sellainen kennomainen) aineena Menzernan FF3000. Kyllä tuli tuolla setillä kaunis pinta Holoja tutkin Ledlenserin P7 ja en löytänyt mitään. Vieläkin harmittaa se, että kamera unohtui kotiin, sillä tuosta olis saanut oikein kivan näyttämötopicin. Nyt on Lumia puhelimena niin sillä otan kuvia, jos vastaava virhe joskus käy tulevaisuudessa.
Jos Juha on työstänyt pintaa kakkosena Megun 205/Hex sinisellä ja vielä viimoseksi Menzernan FF/viimeistelylaikalla
niin pinnasta on tullut saletisti vähintäin loistava.
Ja tällä kertaa en puhu paskaa!
niin pinnasta on tullut saletisti vähintäin loistava.
Ja tällä kertaa en puhu paskaa!
Joo et puhu sillä pinta oli nätti. Tuo scholl on saman oloinen Mitä Urrankin sanoi Megun 105/101 ja g-tecnigin P1. nämä itseltäni myös löytyy
Kyllä tuo S3 gold leikkaa mielestäni huomattavasti tiukemmin ja nopeammin, kuin P1. Molempia olen käyttänyt paljon ja P1 leikkaavuus ei saavuta lähellekään goldin tasoa. Tämän huomaa hyvin, kun viimeistelee maalattuja pintoja ja jättää tuon kuivahionta ja vesihiontavaiheen vähän karkeammaksi.
Kaikki liha tottelee kuria...
Joo tästä voi olla samaa mieltä S3+Gold leikkaavuus huimattavasti tiukempi kuin P1. Molempia löytyy kaapista, ei siinä kumpikin aineista hyviä mutta leikkaavuus eri.Hynde kirjoitti:Kyllä tuo S3 gold leikkaa mielestäni huomattavasti tiukemmin ja nopeammin, kuin P1. Molempia olen käyttänyt paljon ja P1 leikkaavuus ei saavuta lähellekään goldin tasoa. Tämän huomaa hyvin, kun viimeistelee maalattuja pintoja ja jättää tuon kuivahionta ja vesihiontavaiheen vähän karkeammaksi.
^Se on kun ite ei oo tullut moisessa testattua
Monesti tarvinnut vaan jompaa kumpaa mistä sitten muodostunut mielipidekkin. Toki oon samalla pellilläkin testannu mut jos molemmat on vieny naarmut niin ei siinä paljon arvottavaa jää.
Vain YKSI LSP!
Hynde ja Kime ovat ihan oikeassa
En nyt muista mitä autoa kesällä myllytin P1 mutta kokeilun jälkeen hain #101 ja paremmin lähti naarmut sillä pois. Tuo pitää joskus testata itsekkin, miten nuo toimii samalla pinnalla. P1 ei tunnu sormissa niin karkealta kuin S3 gold. Joka tuntuu melko karkealta käsin tunnusteltuna.
Miten porukka on kokenut kombon S3/S17 + karva toimivaksi?
Itse sitä kokeillut mutta koen vähän hankalaksi tuon kun aine kuivuu/haihtuu/häviää/tai jotain äkkiä ja kun vedellä ei voi jatkaa niin luonnollisesti ainetta kuluu paljon.
Vai onko tämä vain mun omaa kuvitelmaa??
Itse sitä kokeillut mutta koen vähän hankalaksi tuon kun aine kuivuu/haihtuu/häviää/tai jotain äkkiä ja kun vedellä ei voi jatkaa niin luonnollisesti ainetta kuluu paljon.
Vai onko tämä vain mun omaa kuvitelmaa??
Siis se ainehan toimii huomattavasti nopeammin kun mikään muu joten ei se ennen aikojaan kuivahda
Ainetta palaa mutta hommansa hoitaa sika hyvin. Ei muutakun lisää kamaa ja jengat tappiin 
Vain YKSI LSP!
Näin mä vähän veikkasinkin että käyttäjän korvien välissä se "vika" on.
Pitää perjantaina kyllästää karva paremmin S17:lla antaa soida...
Pitää perjantaina kyllästää karva paremmin S17:lla antaa soida...