Hynde kirjoitti:Ihmiset ovat arkoja luomaan uusia ketjuja, koska suurimmalla osalla foorumeista alkaa se vitun aikainen itkeminen välittömästi. Käytä kvg!!! Onhan täällä jo sopivia ketjuja!!! Lukkoo!!! Banniiiiiiii....
Tuo on ihan täysin totta. Itse olen ainakin tottunut tuollaiseen foorumikäyttäytymiseen. Toisaalta on tullut mietittyä, että kun joka päivä tännekin eksyy porukkaa, osa jopa rekkaa itsensä sisään niin niitä topiceja alkaa tulee aika pirusti. Hakua unohdetaan käyttää niin kohta on about neljäsataa "mitä mun kannattais tehdä/ostaa" ym vastaavia. Toisaalta ois pirun kätevää, kun kaiken "perustiedon" tästä touhusta saisi kiteytettyä yhteen aiheeseen, se stickyksi. Sehän nyt ei vaan ole mahdollista, kun mieltymyksiä ja auton pintoja on niin pirusti, että jokainen on oikeassa tai väärässä, miten sen haluaa ottaa.
Sekin on kyllä totta, että noista massiiviketjuista on vaikea löytää sitä yhtä ainoaa tietoa jonka haluaa. Onko modet samoilla linjoilla, että jos joku päättää avata uuden aiheen "tämä vs. tämä tuote" ja saa vaikka muutaman vastauksen, joista selviää asia, niin ainakin lukkoon ja hetkisen kuluttua poisto? Turha kai noita aiheita on keräännyttää miljoonaa sivua tuonne? Tämä vain oma mielipide..
Kaiken kaikkiaan minusta tämä on silti varmasti tähän mennessä paras henkisin/aktiivisin foorumi missä olen majaillut.

Niin ja apua ja näkökulmia ainakin tarjotaan vrt moneen muuhun foorumiin.