VW Golf Variant -05, Black Magic
Re: VW Golf Variant -05, Black Magic
Aikamoisen palveluksen tein liikkeen fiksareille. Tuohon ei tarvitse laittaa kun hintalappu ja myyntijonoon. Voi olla ettei kauan jonossa seiso....
Toivottavasti sait hyvän hinnan...
Toivottavasti sait hyvän hinnan...
Kyllä siinä ei tarvii ku myydä auto pois, sillä tuo on niin siisti ja vielä suosittu,että tuskin kauan liikkeessä vanhenee. Hienoa työtä 
VW Golf Variant -05, Black Magic
Kyllä kelpaa liikkeen nyt lykkiä suoraan myyntiin. Ja on vähän erilailla tehty kuin perus myyntifixi.
Mitä liike tuumasi, kun saivat tuollaisen helmen?
Mitä tilalle?
Mitä liike tuumasi, kun saivat tuollaisen helmen?
Mitä tilalle?
Hatunnoston paikka!
Itse en olisi pessyt autoa enää uuden tilauslapun allekirjoituksen jälkeen ja auton olisin työntämällä vienyt tontille tankki tyhjänä
...ja vaatinut uuden tankki täynnä
Itse en olisi pessyt autoa enää uuden tilauslapun allekirjoituksen jälkeen ja auton olisin työntämällä vienyt tontille tankki tyhjänä
...ja vaatinut uuden tankki täynnä
Ne on nää kinnaslaiset(jotkut) tunnollista sakkia 
Juha U kirjoitti:Ne on nää kinnaslaiset(JOTKUT) tunnollista sakkia
- pellepoliisi
Erittäin hienoa. Varmaan myyjä myöhäillyt niin tyytyväisenä, ku sai noin hyväs kunnos auton sinne.
Kerro ihmees, mikä on uuden auton malli.
Kerro ihmees, mikä on uuden auton malli.
Kiitti kommenteista. Kyllä itse uskon, että hyväkuntoisesta vaihdokista saa liikkeeseenkin annettuna keskimääräistä paremman hyvityksen. Ainakin tämä jälleenmyyjä, jonka kanssa kaupat tehtiin, erikseen mainitsi Volkkarin hyvästä kunnosta sitä ensimmäistä kertaa arvioidessaan. Hyvityskin oli muihin saamiimme tarjouksiin nähden reilu.
Volkkaria sitten vietäessä sain vielä kertaalleen hyvää palautetta, mikä tietysti lämmitti mieltä. Kuulemma ihan parhaimmankuntoisia vaihtoautoja, mitä heille on tullut
. Eikä se sitten netissä myynnissäkään viihtynyt näköjään kuin kaksi päivää.
Uusi auto voi mennä tämän ketjun alla vähän off-topiciksi, mutta kun nyt kysyttiin, niin tilalle tuli BMW 1-sarjan (F20) 120 dA M-sport, alpine white
.
Volkkaria sitten vietäessä sain vielä kertaalleen hyvää palautetta, mikä tietysti lämmitti mieltä. Kuulemma ihan parhaimmankuntoisia vaihtoautoja, mitä heille on tullut
Uusi auto voi mennä tämän ketjun alla vähän off-topiciksi, mutta kun nyt kysyttiin, niin tilalle tuli BMW 1-sarjan (F20) 120 dA M-sport, alpine white
Oikeinhan mä sit arvelin