Audi A4 B7

Käytit siihen aikaa, rahaa, verta, hikeä tai kyyneleitä. Näytä ne muille!!
Ka11e
Viesti:

Audi A4 B7

Viesti Kirjoittaja Ka11e » To Syys 27, 2012 9:24 am

MakeH kirjoitti:Mulle herää tässä nyt kysymys, että minkä takia auto annettiin pestä hiekkaisella sienellä? Kyllä minä olisin temponut sienen kädestä ja lopettanut hommat siihen.

Ja esim yleisönosastokirjoitus reilusti omalla nimellä Itä-Savoon olisi nyt paikallaan!
Ikävä kyllä en ollut itse paikalla. Enkä myöskään olettanut kun auton sinne laitoin,että näin kukaan tekisi :)

TKe_
Site Admin

Re: Audi A4 B7

Viesti Kirjoittaja TKe_ » To Syys 27, 2012 9:25 am

Jos tuosta järjestetään jotkut talkoot niin mä tulen mukaan jos vain suinkin aikataulut sen sallii. Miehen, joka ei hoppuile kanssa oli puhetta, että viimeistään ensi kesänä pidetään eSavo miitti, jonne lupauduin jo paikalle.

Hardbone

Viesti Kirjoittaja Hardbone » To Syys 27, 2012 9:41 am

MakeH kirjoitti:Mulle herää tässä nyt kysymys, että minkä takia auto annettiin pestä hiekkaisella sienellä? Kyllä minä olisin temponut sienen kädestä ja lopettanut hommat siihen.
Tätä kysymystä itsekkin mietin mutta en kahdannut heti kysyä :oops:
Live for Speed

dosetti

Viesti Kirjoittaja dosetti » To Syys 27, 2012 10:07 am

Todella vastuutonta käytöstä tuolta firmalta. Uskomatonta, miten yritys voi ja saa tehdä asiakkaalle pahaa, mutta ei joudu siitä vastuuseen. Laitetaan yrityksen nimi mieleen täälläkin. Uskomattomia selityksiä ja vastuun pakoilua.
Juha teki hienoa työtä kyllä, amatööri tulee ja peittoaa ammattilaiset sata-nolla :D Siinä saattaa hetken ne ammattilaiset miettiä, ovatko edes oikealla alalla kun noin käy.

_nixu_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » To Syys 27, 2012 10:15 am

Ka11e kirjoitti:

Ja esim yleisönosastokirjoitus reilusti omalla nimellä Itä-Savoon olisi nyt paikallaan!
Ikävä kyllä en ollut itse paikalla. Enkä myöskään olettanut kun auton sinne laitoin,että näin kukaan tekisi :)
No niin, niin..

Varmaan tehty ihan tarkoituksella. Nyt kun firman mielestä "asiakas on mulkku" niin pinta on sotkettu eikä enää pysty jälkeä esittelemään tavanrantarkastajalle tms.
Naarmuista voisi tietysti jättää rikosilmoituksen ilkivallasta ;)

On kyllä aika epic koko keissi.. Voimia sinne ja jos joskus sopivassa paikassa on talkoot niin mukana!
E53 X5 3.0D

mlatvala

Viesti Kirjoittaja mlatvala » To Syys 27, 2012 10:18 am

Mä oon nostanu nykysen veneeni tosta rampilta, sillan alta, oikealta, missä on ainakin joku kuva otettu audista :thumb:

Ajattelin vain että halusitte tietää ;)
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa :mrgreen:
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.

harrik

Viesti Kirjoittaja harrik » To Syys 27, 2012 11:26 am

Noita Juhan (itäsuomen Tave Kingi) postauksia lukeneena käsitys äijästä on selkeä: Helvetin mukava hyväntahtoinen ja ahkera.
Harmittaa Juhan ja Ka11en puolesta, kun ovat joutuneet tommoisien mulkkujen kanssa tekemisiin. :(

_paffa

Viesti Kirjoittaja _paffa » To Syys 27, 2012 2:26 pm

Olisiko syynä ollut veli, joka auton vei sinne näytille. Ei varmaan osannut alkaa estämään tekemästä tuota.

Ka11e
Viesti:

Audi A4 B7

Viesti Kirjoittaja Ka11e » To Syys 27, 2012 2:33 pm

_paffa kirjoitti:

Olisiko syynä ollut veli, joka auton vei sinne näytille. Ei varmaan osannut alkaa estämään tekemästä tuota.
Turha sitä tässä syyttää. Ehkä hän ajatellut,että kyllä neljä ammattilaista tietää paremmin. Ja luulis ettei tämmöistä tapahdu kun elokuvissa.

Tuolla tapaa pääsi hyvin irti korvauksesta,kun naarmuja rupesikin löytymään.
Kyselin tuttavalta tästä asiasta,niin tuo menis suoraan vahingontekona,ja seurauksena sakkoa.
Mikäli hän sakoista tekis valituksen,niin sitten automaattisesti käräjille,ja sitä kautta sais sitten ne omatkin rahat takaisin :)

Wuoma

Viesti Kirjoittaja Wuoma » To Syys 27, 2012 3:10 pm

Asiaahan en tätä ketjua enempää tunne, joten kysymykset voivat olla tyhmiä:

Oliko joku erityinen syy, miksi tätä hommaa EI viedä eteenpäin? Asianahan tämän ketjun kertomuksen mukaan olisi minimissään yrityksen veronkierto, ala-arvoisesti suoritettu työ, tahallinen vahingonteko jälkikäteen asiakkaan autolle ja ehkä jotain muutakin?

Tämänkin aihepiirin foorumeita kuitenkin lukee lähinnä vain asianharrastajat, perus-pena ei siis tästäkään tapauksesta viisastu, jos näitä ei viedä viranomaisteitä eteenpäin.
BMW M6

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » To Syys 27, 2012 3:20 pm

Musta vähän tuntuu että Eeva röhnöttää viiksiensä takana kun asialle ei tehdä mitään :wall:
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Buster

Viesti Kirjoittaja Buster » To Syys 27, 2012 4:19 pm

Oikeasti tuli ihan oksettava olo kun tämän topikiin luki...

Tero

Viesti Kirjoittaja Tero » To Syys 27, 2012 7:09 pm

powermitsu kirjoitti:Siinä ei sitten kauaa mee kun alkaa tommosiakin kavereita ilmestymään paikalle :)
Eihän siihen tarvita enään ku alkuperäinen fiksari jonon jatkoksi ihmettelemään :LOL:

powermitsu

Viesti Kirjoittaja powermitsu » To Syys 27, 2012 7:40 pm

Tero kirjoitti:
powermitsu kirjoitti:Siinä ei sitten kauaa mee kun alkaa tommosiakin kavereita ilmestymään paikalle :)
Eihän siihen tarvita enään ku alkuperäinen fiksari jonon jatkoksi ihmettelemään :LOL:

Olis kyllä hienoo saada kys henkilö paikalle seuraamaan..... onneks tässä ei ole tehty mitään laitonta sillä faktahan on se että noita pintoja nähneenä foorumilaiset pystyvät sanomaan mikä on hyvin, mikä huonosti tehtyä. Myös jos kerrotaan että autoglymillä on tehty niin metsäänhän siinä mennään. Saisvat edes kunnon aineet eikä tuota museokamaa nuo ammattilaiset käyttöön. Suomessa on vaan vissiin ag:lla ja prestalla se kova edustus joka paikassa.

hiusnaarmu

Viesti Kirjoittaja hiusnaarmu » To Syys 27, 2012 7:50 pm

Onhan täällä kuvia todisteena ;)
En minäkään tajuaisi sanoa ammattilaisille, kuinka pestä auto.
Tahallaan on tehnyt jäljet sanon minä!

GrapL

Viesti Kirjoittaja GrapL » To Syys 27, 2012 7:53 pm

Kunpa tämä audi olisi ainut kaltoin kohdeltu.. täällä ilmoittautuu yksi golf jonka maalipinta "myllytettiin".

Tilannehan tämän auton kohdalla meni niin, että isoveljeni kerkesi auton hommaamaan keväällä niinkin nopeasti ettei autoliike kerennyt "fiksata" sitä ja kun kerran auto käytiin hakemassa kauempaa tarjosi liike EKS-puhdistuksen palveluita savonlinnasta. Kaikkihan tietysti meni autoliikkeen laskuun. (Sisustapesut, imuroinnit, myllytys, konepesu..)

Homma hoitui ekalla kerralla yhdessä päivässä ja jälki oli nopeasti katsottua mainiota. Mutta kuinka ollakkaan kun viikon päästä auringon säteet kohtasivat käsitellyt pinnat oli se jotain niin järkyttävää. Holoa pitkin kylkiä ja saman kaltaisia pyörre jälkiä oli myös kuin tässä Audissa.. nekin jopa tasaisilla pinnoilla. Auto vietiin heti näytettäväksi liikkeeseen ja myönsivät virheen. Auto käsiteltiin uudelleen ja siitä tuli "välttävä". Ei lähellekkään tuota juhan tekemän työn tasoa.

Asia jätettiin siihen, todettiin että auton päivien seisottaminen, varsinkin kun se oli "uusiauto" oli kallista veljelle ja kaikenlisäksi hankalaa kun asuu itse Lappeenrannassa. Kauhistuttaakin ajatus siitä, että autolla olisi käyty ajelemassa pitkin kyliä, tästä kun ei ole minkäänlaista varmuutta. Luetin veljelle tämän topikin myös, oli kanssa samaa mieltä ettei suosittele kenellekkään kyseisen firman palveluita.

Itse savonlinnassa asuneena, olen pistänyt huomioon sen että kyseisen firman piha on aina täynnä autoja 10-15kpl.. oiskohan pikkusen liikaa hommia otettu ajoittain. Työntekijöitä / tilaa tuskin 4autolle enemmälle on hallin sisällä..

Tämän topikin luettuani tulin siihen tulokseen, etten enää ikinä kusekkaan kyseistä firmaa kohti.

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » To Syys 27, 2012 8:23 pm

On kiva, että miten te olette jaksaneet osallistua keskusteluun ja miten paljon on postauksia tullut.
Iltasella Ka11en kanssa puhelimessa alustavasti juteltiin ja suunniteltiin jatkoa. Hän selvittelee tulevaisuuden aikataulut perheensä kanssa. Itse olen innoissani Lahteen lähdössä :D Kyllähän tuolla porukalla auto tulisi niin hienoon kuntoon, että ei tosikaan. :D
taas on niin paljon hyvää palautetta tullut, että tahdon jälleen kerran kiittää teitä kaikkia ja toivotaan, että tämä tästä vielä iloksi muuttuu :)

Posambique

Viesti Kirjoittaja Posambique » To Syys 27, 2012 8:30 pm

Ja jos sieltä vielä kehdataan väittää, että naarmut olivat autossa, eikä tule naarmuja noilla pesumenetelmillä,
niin kyllä me vaikka raastupaan tehdään paneeli näytille, joka kiillotetaan ja sitten todistajien läsnäollessa naarmutetaan samanlaisilla pesumenetelmillä.
Nyt kaveri vaan henkisesti hirteen - täällä on kyllä todistajia ja auttajia hommaan jos on tarve.
"Urku auki, pelti kii"

pellepoliisi

Viesti Kirjoittaja pellepoliisi » To Syys 27, 2012 8:41 pm

Posambique kirjoitti: niin kyllä me vaikka raastupaan tehdään paneeli näytille, joka kiillotetaan ja sitten todistajien läsnäollessa naarmutetaan samanlaisilla pesumenetelmillä.
Tätä eilen illal mielikuvittelin.
Käräjäoikeudessa:
Otetaan pelti, joka on naarmuinen. Sitten sen joku kinnaslainen myllyttää ja näytetään tuomarille. Sen jälkeen oltais pesty puolet pellistä tolla sienellä ja sitten toinen puoli oikeilla metodeilla. :D :D
Ja pyydetään audilta lausunto, että puskurin saa myllyttää. Joku meguairsin "insinööriltä" lausunto, että myllytykseesä ei tuu tuollaisi suoria naarmuja, millään. jne. jne.
Onks lakimiehen ajattelua? :)

Ka11e
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ka11e » To Syys 27, 2012 8:56 pm

En ole siis ainut "uhri". Se on ikävää. Löytyyköhän meitä miten paljon??

Tosiaan itellä ei ole aikaa/kiinnostusta lähteä minnekkään käräjöimään tätä juttua.

Kerran fiksari haluaa muutamien satasien takia huijarin maineen,niin siitä vaan.
Useampikin tuttava kattoi sillon tuota autoa,ja kysyi paljonko sain korvauksia???? Mietin tuota itsekkin,ja yrittäjän asemassa olisin kai yrittänyt rahallisesti korvata tuota,koska taidot eivät riittäneet.

Mulla oli kuulemma liian kovat odotukset pinnan suhteen,eikä ole mahdollista toteuttaa sellaisia. Kieltämättä ne olikin,koska lueskelin tätä foorumia jonkun aikaa ennen myllytystä.

Juha kuitenkin teki siitä mahdottomasta mahdollisen :good:

Viba

Viesti Kirjoittaja Viba » To Syys 27, 2012 9:58 pm

Pistää oikein vihaksi lukea tätä threadia. Mielestäni tuon firman pitäisi ehdottomasti saada vastuuseen tekosistaan.
Ensin pyydetään ylihintaa paskasta jäljestä, ajetaan ilman lupaa autolla eikä siinä vielä kaikki, kun pinta on korjattu ja tip top kunnossa se mennään paskomaan uudestaan :censored:

Ja jos nyt jo muutama henkilö samanlaisin kokemuksin on löytänyt tämän keskustelun kuinkahan moni muu on joutunut kyseisen firman "uhriksi".

Tsemppiä ja eiköhän audi kiillä piakkoin taas :good:

Antto-

Viesti Kirjoittaja Antto- » To Syys 27, 2012 10:40 pm

Törkeetä, niin törkeetä touhuu ku olla ja voi. Onneks Juha U pelasti. :thumb:

Mercedes

Viesti Kirjoittaja Mercedes » To Syys 27, 2012 10:57 pm

mikä juttu tämä oli että autolla oli ajeltu? Luin koko keskustelun eikä millää sattunu silmiin :roll:

Peke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peke » Pe Syys 28, 2012 2:30 am

Kyl mä veikkaan, että yritys maksaisi Ka11e:lle muutaman satasen korvauksia helposti siinä vaiheessa kun haaste tulis. Meinaan on pikkasen riskialtista lähtee käräjille, jos on pienikin epäilys voittajasta. Se nimittäin maksaa nykyään ja paljon. ;) Käy siellä jutuilla, kertoo tilanteen suoraan(et lähdetään sit käräjille jos et korvaa aiheuttamaasi vahinkoa) ja katsoo mitä tapahtuu. Sit asia eteenpäin, jos mies ei tajua maksaa pikkusummaa(vrt käräjien kautta tulevaa) tekemästään mokailusta.
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing

hattiwatti

Viesti Kirjoittaja hattiwatti » Pe Syys 28, 2012 8:37 am

^ Juuri näin. Peke puhuu asiaa!! Pahinta on antaa asian vaan olla, silloin tuo mulkero ns. voittaa jälleen :wall:

Vastaa Viestiin