Opti-coat 2.0 käsittelemättömälle alumiinille

Käytit siihen aikaa, rahaa, verta, hikeä tai kyyneleitä. Näytä ne muille!!
TeroK

Re: Opti-coat 2.0 käsittelemättömälle alumiinille

Viesti Kirjoittaja TeroK » La Kesä 02, 2012 9:40 pm

Kiitokset palautteesta! Pidän 2-3 viikon päivitystahtia yllä myös jatkossa.

Saa nähdä miten tämän kanssa käy. Kun tuo Opti 2.0 ei ole heti alkuviikkoina lopettanut toimimasta, voisin kuvitella että vanteiden käsittelyvaiheessa ei tullut ainakaan suuria virheitä. Olen nyt jo vähän toiveekkaampi aineen keston suhteen paljaalla pinnalla kuin alussa, jolloin halusin vain kokeilla jotain uutta parempien vaihtoehtojen puutteessa. Luotettavuusfunktiot taitaa toimia usein niin, että jos ei heti alussa feilaa jonkunlaisen käsittelyvirheen tms. selkeän mokan seurauksena, niin silloin voi olla että kestää pitkäänkin (nimimerkillä toivo elää :D ).

TeroK

Viesti Kirjoittaja TeroK » Ti Kesä 26, 2012 8:23 pm

3. päivitys
Vanteet olleet alla noin 8 viikkoa. Auto edelleen ulkosäilytyksessä, ollut aika vähän ajoa. Pesty käsin/pesurilla 1-2 viikon välein ilman liuottimia. Hapettumista ei edelleenkään ole havaittavissa. Kiilto noiden reunojen osalta on ehkä hieman himmennyt, vai kuvittelenko vain? Olen toistaiseksi tyytyväinen käsittelyyn, saa nähdä jatkuuko testi näin hyvissä merkeissä.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Tässä alla vielä maistiksi kaksi vanhaa kuvaa vuodelta 2009, jotka onnistuin löytämään koneelta. Tuon näköiseksi samat vanteet meni ennen parissa viikossa vahaamisesta ja 1-2 viikon välein tehtävästä käsinpesusta huolimatta, kesäkeleillä. Tähän verrattuna olen Optiin tosi tyytyväinen.
Kuva
Kuva

Testi jatkuu.
-Tero

TeroK

Viesti Kirjoittaja TeroK » Su Elo 05, 2012 6:42 pm

Vanteet on edelleen hyvässä kunnossa. Ei ole muuttuneet 26. kesäkuun päivityksestä ja kuvista. Opti siis toimii toistaiseksi hyvin. Päivitän tilanteen jos hapettumia alkaa ilmaantua.

Vastaa Viestiin