Cleanstore kokemus, eikä niin hyvä sellainen

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Folkke

Viesti Kirjoittaja Folkke » Ke Touko 30, 2012 7:25 am

Kerronpa kokemukset Cleanstore.co.uk tilauksesta myös täällä, jotta menee julkiseen tietoon surkea tapaukseni.

Tilasin Numatic Georgen 23.4.2012 ko. paikasta. Meni 2 viikkoa, eikä kuulunut muuta kuin tieto "Tilauksesi on vastaanotettu" samoin rahat Visalta. No, kuukauden kuluttua aloin kyselemään että koskas se paketti pitäisi saapua. Tuli ilmoitus, että odotamme yhtä shamppoota paketista, luvattiin lähettää kahdan päivän kuluttua.

No, viikon päästä tästä kyselin, että olisko jotain tracking codea, että voisin hiukan tsekkailla missä menee. Vastaus oli: "Ei muuten lähetettykkään vielä, koska oli vähän ongelmia, mutta huomenna lähtee ja tässä koodit seurantaan". Tämä siis n. 2 viikkoa sitten. Kyseisillä koodeilla löytyi kyllä lähetys, ja olin siitä jo osittain onnellinen.

En ole enää. Tänään aamulla tarkistin, että missä helvetissä se loota oikein on, kun ei vieläkään kuulunut, niin seuranta palautti iloisen viestin: "Delivered". Mutta eipä minulle! :D Joku ponteva "Dauvis M" oli paketit kuitannut Parcelforcen seurannan kautta selviteltyä.
:good:

Tänään lähti siis sellainen viesti cleanstoreen, että jos ei vastaus tule melkein heti, laitan Visalle tästä tiedon. Jos tapauksia on useita, menee kieltolistalle :censored: Tämä Prosessi siis tännekkin tiedoksi, koska ainakin itse tilasin ko. paikasta juuri tämän foorumin innoittamana.

Ilmoitan kyllä myös täällä, jos tämä paremmaksi muuttuu, mutta tämän hetken tilanne on tämä.

Tonis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tonis » Ke Touko 30, 2012 8:00 am

Kuriirihan tuon on varmaan hukannut. Itselläkin kesti kyllä lähes kuukauden tulla, mutta tuli kumminkin...
Wannabe-OCD

Folkke

Re: Cleanstore kokemus, eikä niin hyvä sellainen

Viesti Kirjoittaja Folkke » Ke Touko 30, 2012 8:17 am

Tonis kirjoitti:Kuriirihan tuon on varmaan hukannut. Itselläkin kesti kyllä lähes kuukauden tulla, mutta tuli kumminkin...

Varastosta lähetysaika 1 kk kuitenkin on mielestäni sietämätön. Varsinkin kun missään ei lukenut tilausta tehdessä että "backorder"...

Ja muutenkin ko. firmassa on muuten ärsyttävän nimetöntä vastailu. N. 6 viestin aikana en ole yhtään nimeä saanut kenen kanssa asioin, vaan kuitataan aina Cleanstoren nimissä. Ärsyttävää :D

Tiedän, olen nyt liekeissä, mutta antaa mennä samaan konkurssiin :thumb:

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Touko 30, 2012 9:36 am

Mä en olisi tosta vielä kovin vimmastunut. Kiinasta kun jotain tilaa niin rahat kyllä häviää mut parhaimmillaan oon odottanu kamoja 4kk :D
Vain YKSI LSP!

Folkke

Viesti Kirjoittaja Folkke » Ke Touko 30, 2012 9:49 am

Kiina on kiina, sieltä mäkin olen odotellut kuukausikaupalla. Se kuuluu siellä asiaan :) Euroopassa olen "tottunut" viikon kahden toimituksiin korkeintaan. Enkä ajatellut kyllä uudestaan totuttaa itseani 6 viikon odotuksiin (+ mitä vielä tulee...)

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Touko 30, 2012 9:53 am

No joo. Kyllä mä olen ainakin todennut että tuo saarivaltion porukka on joskus hieman laiskanpulskeaa ja monesti oikesti painivat toimitusvaikeuksien kanssa. Näin myös suomalaiset toimittajat jotka jälleenmyyvät näitä. Esim. GTechniq ja Chemical Guys on tällä foorumilla tullut ilmi, että lähes joka toimittajalla on enemmän tai vähemmän ongelmia niiden toimitusten kanssa koska itse valmistaja on todella huono pitämään kiinni aikatauluista.
Vain YKSI LSP!

mlatvala

Viesti Kirjoittaja mlatvala » Ke Touko 30, 2012 10:32 am

Kuvitelkaapa itsenne tuohon kauppiaan kenkään?

Sä asut suomessa, ja laittelet itellalla menemään kamaa .co.uk maahan, kun joku pätterssön tilaa sulta autoshampoita 1x4 erilaista putelia joista nyt yksi sattuu olemaan vielä loppu sun hyllyköstä.

Laitteletko sitten postin elikkä itellan kautta parit paketit pätterssönille hintaan á 35 €? kun tilaus on tyyliin alle sata euroa sun firmaan?

Vai odotteletko sen viimesen putelin ja laitat sillä yhdellä 35€ postimaksulla koko paketin matkaan sitten aikanaan kun kaikki on valmiina lähetystä varten?

Ainut etu tuossa, mikä auttaa yritystä saamaan sen viimesen loppuneen shampoon hyllyynsä, on se, että olet maksanut visalla tavaran etukäteen, jolloin yritys voi mahdollisesti jo erääntyneen laskun maksaa sinne viimeiseen x paikkaan maahantuojalleen.

Tai sitten on vielä olemassa sekin vaikeus että kuluva kuluu, kuten syöpyvä syöpyy, niin tavara loppuu jossain vaiheessa maalimasta kun tehdas painaa niitä x määrän ja tuputtaa ne erinäisiin varastoihin xxx määrän siitä edes, niin toisaalla varastot yleensä turpoaa ja toisaalta hupenee, eiks je?

tehtaat vain pyörivät joka päivä ja shampoota tulee liukuhihnalta aamusta iltaan kokoajan, nonstoppina, siihen asti kun menekki ei kohtaa valmistusta ja lomautetaan gyntherit huilaamaan.

Asioilla on aina kaksi puolta. Tavaraa saa helpomminkin kotimaan nettikaupoista ja kivijalka liikkeistä. Vielä, kun niitä on..
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa :mrgreen:
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.

jallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jallu » Ke Touko 30, 2012 10:42 am

Vielä kun kehitys etenee ja laatutuotteita saa oikeasti kivijalkaliikkeistä. Poristakin pitää ajaa Laitilaan tai Nokialle ennen kun näkyy laatua...
Ja tuo Itellan hinnoittelu :censored:

Mutta jos verkkokauppaa pitää ja tavaraa myydään kannattaa pitää huoli palvelustaan, ei se niin vaikeata ole, työlästä vain. Jos ei kiinnosta, kannattaa vaihtaa alaa. Onneksi omat brittitilaukset on sujuneet hyvin. Ja siitä syystä voin tilata samasta paikasta lisää kun palvelu pelaa. Se muutaman kympin asiakaskin voi myöhemmin tilata kalliimmankin erän.
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.

Folkke

Viesti Kirjoittaja Folkke » Ke Touko 30, 2012 11:50 am

jallu kirjoitti: Mutta jos verkkokauppaa pitää ja tavaraa myydään kannattaa pitää huoli palvelustaan, ei se niin vaikeata ole, työlästä vain. Jos ei kiinnosta, kannattaa vaihtaa alaa. Onneksi omat brittitilaukset on sujuneet hyvin. Ja siitä syystä voin tilata samasta paikasta lisää kun palvelu pelaa. Se muutaman kympin asiakaskin voi myöhemmin tilata kalliimmankin erän.
Juurikin näin. Ja meikäläinen olisi ollut ihan tyytyväinen, jos mua olisi pidetty ajantasalla, tai edes päivitetty tilaustietoa webbisivulle. Se, että odotellaan vaan eikä mihinkään suuntaan ilmoitella mitään, on paskaa palvelua, asui sitten UK:ssa tai Suomessa. Näin se nyt vaan on, katsoi sitä kummalta puolelta tahansa.

Tosta muutaman kympin asiakas jutusta, mulla on joskus ollut tapana "koeajaa" firma ennen isompaa tilausta juuri em. tavalla. Varsinkin kiinafirmoissa se tuntuu olevan kannattavaa...

mlatvala

Viesti Kirjoittaja mlatvala » Ke Touko 30, 2012 12:40 pm

Kiinasta on niin evukasta laittaa noita kirjattuja kirjeitä että postittavat mielellään nollakuluilla vaikka pariinkin otteeseen yhtä tilausta.

Tosin kerran lähetin itellalla taskulampun takaisinkin päin eikä tuo muistaaksein yli 6 euroa maksanut. Joten joskus itellakin osaa kirjattuja kirjeitä toimittaa kohtuu taksalla.

Juu, verkkokaupassa kun asiakas on aina siellä toisen ruudun päässä niin sehän se nyt on unohtunut kertoa, että on tavara loppu eikä haluta toimittaa osatoimitusta kulujen ja katteen vuoksi.

Toisaalta olisit varmaan riehaantunut tilauksen poistamista, jos siellä olisi rehellisesti kerrottu vähän väliä ettei sen puuttuvan tuotteen toimitusajankohtaa osata varmistaa, jota tilaus edelleen odottaa?
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa :mrgreen:

Folkke

Viesti Kirjoittaja Folkke » Ke Touko 30, 2012 12:46 pm

mlatvala kirjoitti: Toisaalta olisit varmaan riehaantunut tilauksen poistamista, jos siellä olisi rehellisesti kerrottu vähän väliä ettei sen puuttuvan tuotteen toimitusajankohtaa osata varmistaa, jota tilaus edelleen odottaa?
En olisi riemastunut, vaan olisin ymmärtänyt asian. Nyt kuitenkin minulle kerrottiin että "joo, katos ku me lähetellään se huomenna". Sit ku ei kuulu, niin vastaus on: "Joo, katos ku ei ollutkaan yhtä sitä ja tätä, lähetetään huomenna", ja kun taas ei kuulu "joo, katos ku kävi niin että oli lähetyksessä ongelma, laitetaan huomenna uusiks"

Yeah right. Toistaiseksi pysyn kannassani: Paska firma, surkea asiakaspalvelu. Melkoisesti saavat minut yllättää jotta tämä mieli muuttuu :D

mlatvala

Viesti Kirjoittaja mlatvala » Ke Touko 30, 2012 12:54 pm

Me suomalaiset ostetaan tuosta firmasta varmaan miltei yhtä paljon ku tuon yrityksen omat varastomiehet varastaa vuoteen :rolf:

Tokkopa noita meidän rahat kiihota, jos eivät paljon jaksa suomalaisia potilaitakaan palvella :kippis:

TKe_
Site Admin

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Touko 30, 2012 1:44 pm

Latvala edustaa näkemyksillään selvästi kauppiasta, mutta ne näkemykset eivät mielestäni nyt tähän brittiläiseen puljuun liity millään muotoa, joten niistä voinet jatkaa keskustelua muualla.

Folkke päivittää varmasti tähän miten homma etenee niin foorumin lukijat saavat itse päättää haluaako käyttää kys. paikkaa.

Folkke

Viesti Kirjoittaja Folkke » Pe Kesä 01, 2012 12:12 pm

Väliaikatietoa:

Kahteen viimeiseen viestiin ei enää vastattu, viimeiseen kirjoitin takarajaksi ensi maanantain. Soittelin Luottokuntaan jo, ja sieltä mukava täti ilmoitti että saan olla rauhallisin mielin, rahat palautuu kyllä. Hieno keksintö tuo Visa muuten tämän osalta...

Eli kohta pitänee alkaa etsimään ko. tuote jostain muualta, ehdotuksia Cleanstoren tilalle?

sevk

Viesti Kirjoittaja sevk » Ma Heinä 16, 2012 10:02 pm

Folkke kirjoitti:Väliaikatietoa:

Kahteen viimeiseen viestiin ei enää vastattu, viimeiseen kirjoitin takarajaksi ensi maanantain. Soittelin Luottokuntaan jo, ja sieltä mukava täti ilmoitti että saan olla rauhallisin mielin, rahat palautuu kyllä. Hieno keksintö tuo Visa muuten tämän osalta...

Eli kohta pitänee alkaa etsimään ko. tuote jostain muualta, ehdotuksia Cleanstoren tilalle?
Tuliko imuri perille?

Folkke

Viesti Kirjoittaja Folkke » Ti Heinä 17, 2012 6:49 am

Takarajan jälkeen laitoin vielä viestiä, että mikäs nyt on meininki, niin kertoivat lähettäneensä. 2 viikkoa odotusta tästä, niin loota tuli. Väärillä kemikaaleilla varustettuna, mutta laittteet oli ne mitä piti.

Vertailun vuoksi, tilasin hitaaksi jo useasti todistetusta kiinalaisesta Deal Extremestä tavaraa samaan aikaan kun tuo em. Määräaika umpeutui, niin loota oli silti nopeammin täällä, kuin tuolta cleanstoresta.

Laite toimii hyvin, ja on tehokas. Vertailukohteitakin minulla on muutamia, joten uskallan näin sanoa.

Kuitenkin, tuo kyseinen firma oli sellainen palvelultaan että varmuudella en sitä koskaan tule käyttämään. Myös ilman ostajan aktiivisuutta en koskaan laitetta olisi saanut; kuitenkin siis heidän järjestelmissään oli "tieto", että laite oli jo toimitettu n. 3 vk tilauksesta. Tosin siis väärään maahan, väärälle henkilölle.

Folkke

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 18, 2012 10:41 am

Voisko Folkke tehdä pienen presentaation tosta georgesta esim. pesu-osioon? Ittee kiinnostas kovasti tuo laite mutta en oikeen ymmärrä miten toi toimii (oon nähny kuvan kun kansi auki niin ei ollu mitää vesisäiliöö jne). Näin siis kun vertaa Kärcherin SE4002:seen missä vesisäiliö on selkeesti erillään.
Vain YKSI LSP!

Folkke

Viesti Kirjoittaja Folkke » Ke Heinä 18, 2012 11:34 am

Sinne tulee sisälle semmoinen erillinen säiliö pesuaineelle silloin kun käyttää sitä huuhteluversiona imurin sijaan. Tulee sellaisen suodatinkauluksen tilalle

Oli muuten k-raudassa tuo kärsseri eilen tarjouksessa 249 tai 289. Jotain tuohon suuntaan. Hypistelin, niin mielestäni george vetää pidemmän korren ainakin miltä tuntui kädessä. Pesua en ko. Laitteella ole harrastanut.

Folkke

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 18, 2012 12:30 pm

No siis mä haluaisin Georgen pelkästään ulkonäöllisistä syistä (mä oon siis allerginen keltaselle värille tai jotain :lol: ). Oliks toi Cleanstore nyt ylivertainen hintansa puolesta vai?
Vain YKSI LSP!

mlatvala

Viesti Kirjoittaja mlatvala » Ke Heinä 18, 2012 1:13 pm

Mitenkähän sun takuu hoituu, jos tulee jotain remonttia tuohon, ainakin ajatellen ajallisesti? Ja joudutko postit maksamaan sinne myyjäliikkeen maahan jokatapauksessa?

Vai antoiko ne edes jotain vuoden kahden takuuta?

Urran

Viesti Kirjoittaja Urran » Ke Heinä 18, 2012 1:23 pm

Onhan noita Numaticin jälleenmyyjiä ainakin suomessa.
Vain YKSI LSP!

Vastaa Viestiin