http://iikster.oo.fi/pesukinnas/laskuri.php
Ruma ja yksinkertainen
Ihan vtun helmi
Täälläkin aika on vähän kortilla, lauantainaa omat häät ja maanantaina 2vk häämatkalle...Urran kirjoitti:^iikster vois jalostaa ja lähettää pk.com ylläpidolla niin saatais tää meidän palvelimelleJos siis suostuu luovuttamaan tämän vaativan sovelluksen
Toki jos lähetät sen php:n meille niin mä voin vaik jalostaa, mut et mul riittää siihen aika niin menee tovi..
Minne lie Urran sen nappas?iiKster kirjoitti:Täälläkin aika on vähän kortilla, lauantainaa omat häät ja maanantaina 2vk häämatkalle...Urran kirjoitti:^iikster vois jalostaa ja lähettää pk.com ylläpidolla niin saatais tää meidän palvelimelleJos siis suostuu luovuttamaan tämän vaativan sovelluksen
Toki jos lähetät sen php:n meille niin mä voin vaik jalostaa, mut et mul riittää siihen aika niin menee tovi..
edit: Muokkasin tuota hieman inhimillisemmän näköiseksi...
EDIT: Ylläpito nappas talteen. Thanks! -Urran
Toinen serveri valjastettu käyttööniiKster kirjoitti:Se meikäläisen laskuri mun serverillä ei toimi toistaiseksi. MySQL heitti voltit sähkökatkon seurauksena ja koko kone ei suostu käynnistymään...
APC ei yleensä ole kovinkaan vahaturvallista.Pilder kirjoitti:Millä laimennus-suhteella Big Orangea uskaltaa käyttää APC:nä vahaturvallisesti? Jos sillä alkaisi pesemään ovien välejä ym. Tai jotain muuta käyttöä pitäisi kolmelle litralle keksiä
Kyllä vain. Tosiaan eipä nuo välit ylläpitopesussa mitään voimakkaita aineita tarvi. Pitääpä laittaa BO 1:4 pulloon, ei tarvi kallista Surfexia tuhlailla joka rakoonDani kirjoitti:Ovenvälit on kuitenkin nopea vahata, tai suihkia vaikka ReLoadilla. Pääasia että saa talven jäljiltä suolamössöt pois johon APC toimii erinomaisesti. Kesällä sitten BH SurfexHD tai BH Autofoamia sumutinpullosta.