Kiillotuskone (Rotary) alle 300€?
Re: Kiillotuskone alle 300€?
Lähirautakaupassa olis Makitan Rotary myynnissä hintaan 250 e(jos en aivan unta hyllyllä nähnyt). Ilmeisesti ihan kohtuuhinta? Vissiin pölyttynyt hyllyssä tarpeeksi kauan ja myyvät ainoan kipaleen pois poistohintaan. Saisko sen kulun piilotettua raksakuluihin 
Suola kuuluu ruokaan, ei tielle.
No on todellakin kohtuuhinta Suomessa. Korjaa ihmeessä talteen ja myy vaikka eteenpäin jos itsellä ei ole tarvetta
Älä nyt perkele ääneen huutele täällä, olisit vaikka laittanut yv:tä mielummin.jallu kirjoitti:Lähirautakaupassa olis Makitan Rotary myynnissä hintaan 250 e(jos en aivan unta hyllyllä nähnyt). Ilmeisesti ihan kohtuuhinta? Vissiin pölyttynyt hyllyssä tarpeeksi kauan ja myyvät ainoan kipaleen pois poistohintaan. Saisko sen kulun piilotettua raksakuluihin
On hyvä hinta jos saat Makitan 250 euroon ja ne hiilet maksoivat 7 eur.
Mun nimi on Jyrki
- Posambique
Kyllä tuo jonkun foorumilaisen kannattaa hakea pois.
Mahtaa olla jono ovella aamulla
Mahtaa olla jono ovella aamulla
"Urku auki, pelti kii"
Dani kirjoitti:Tuo jo rupee kuulostamaan siltä mitä itsekin mietin, koska melu on kuitenkin huomattava, AEG on meluisampi.Bastard kirjoitti:Itse kysyin yhdeltä edustajalta näiden eroista niin sanoi, että Milwaukeessa paremmat sisuskalut kuin AEG:ssä. Ketä tässä sitten uskoojussssssi kirjoitti:Nonih soitin tänää maahantuojalle ja kysäsin mitä eroo on milkkarilla ja aeg:llä, kun sama virma tuo maahan molemmat merkit, ja
vastaus oli yksinkertaisesti: väri. Eli ihan samalla pajalla poijjaat tekee molemmat vehkeet.
Että sit vaan väri mieltymysten mukaan valitsemaan
Ja eikös Milwaukeen tuotteet ole kuitenkin kalliimpi kuin AEG tekeleet?
EDIT: mutta kait se vähän on niin että riippuu kummalta edustajalta kyselee
Helppo kysyä yhdeltä ja ainoalta edustajalta, kun sama firma tuo molemmat maahan eli TTI Finland, ja sama aluemyyjä myi molempia helmikuuhun asti
enneku jaoittelivat merkeittäin hommien lisääntyes.. Nii, ja kysyin nimenomaan MILWAUKEEN-edustajalta, ja se sanoi, notta AEG on sama.. mut eipä
siitä sen enempää, mä myyn ilomielin milwaukeeta että saa palkkansa tienattua
Olikos tämä Milwaukeen IKH-malli mistä on jokunen sana täällä puhuttu?
Milwaukee AP12

Meinas eilen itku tulla, kun tuon nappasin käteeni Vantaan IKH:ssa
Milwaukee AP12

Kaivoksela "Detailing" Autotalo - Tunteella ja Taidolla
Tuo on juuri kyseinen malli..
Onko kellää kokemuksia Hitachin SP18VA-kiillotuskoneesta?näyttäis olevan n.300 eskoo, ja näyttäs
ainaki kierrokset alkavan hyvin alhaalta?

Onko kellää kokemuksia Hitachin SP18VA-kiillotuskoneesta?näyttäis olevan n.300 eskoo, ja näyttäs
ainaki kierrokset alkavan hyvin alhaalta?

Kyllä, miksi meinas itku tulla?fibolt kirjoitti:Olikos tämä Milwaukeen IKH-malli mistä on jokunen sana täällä puhuttu?
Milwaukee AP12
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Ei se oo kaukana täälläkään vaikka vaan kokeilin AEG:n konetta Bauhaussissa 
Etuveto - Joku veikkauksen uusi peli vai?
Kyllä hitachilla on laadukkaita työkaluja, tuskinpa toikaan rotary poikkeusta tekee.
Tuo kaalimadon esiasteen ilmestys näytti hyllyssä semmoiselle, etten edes halua ottaa sitä varresta kiinni..Dani kirjoitti: Kyllä, miksi meinas itku tulla?
Syitä mm. heppoisen tuntuinen, liian kevyt, muovinen.. Ei sytyttänyt mun mielihaluja tutustua siihen enempää. Varmasti toimiva laite hintaluokassaan!
- Posambique
Siinä tapauksessa fibolt Makita on sulle oikea kone - piste.
"Urku auki, pelti kii"
^Äääh, eikä ole 
MIetin tuota aikaisemmin apukoneeksi, mutta se oli vielä nähtävä, kun asioin tuolla.
Olen neljä vuotta ajanut tällä:
http://www.tooltechnic.fi/tuotteet/?product=3434
Koneen paino on tosiasiassa paljon enemmän kuin 3,6kg..
MIetin tuota aikaisemmin apukoneeksi, mutta se oli vielä nähtävä, kun asioin tuolla.
Olen neljä vuotta ajanut tällä:
http://www.tooltechnic.fi/tuotteet/?product=3434
Koneen paino on tosiasiassa paljon enemmän kuin 3,6kg..
Joo niinhän se vähän on, mutta ajaa asiansa ihan hyvin. Kestää myös pirun hyvin.
Juu tarkotus ois koko auto vesihiota. koitin jo tolla cyclolla ja aika työlästä oli, mut ei siltin viittis mitää yli 300€ konetta ostaa, kun vain noita omia projektejä kiillottelen, millanen kone tämä olisi? onko jollain kokemusta? itellä on saman valmistajan koneita ja ihan tyytyväinen niihin olen ollut
http://www.ikt.fi/product_details.php?p=3200
-
Rauhallinen Erkki
^Minimikierrrokset ehkä vähän turhan korkeat mun mielestä.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Jos edulllista rotskua hakee niin väittäisin että SIM-180 on aika kärkipäässä vaikkei mitään kokemusta kys. laitteesta.tomsa19 kirjoitti:Juu tarkotus ois koko auto vesihiota. koitin jo tolla cyclolla ja aika työlästä oli, mut ei siltin viittis mitää yli 300€ konetta ostaa, kun vain noita omia projektejä kiillottelen, millanen kone tämä olisi? onko jollain kokemusta? itellä on saman valmistajan koneita ja ihan tyytyväinen niihin olen ollut![]()
En tiedä onko tossa Skilissä vakkaria, ei ainakaan tekstissä mainintaa.
Itsekkin tuota olen kattellut, muttaa ei jaksais tilata mistään ulkomailta, kun aikataulu rupee painamaan taas vastaan 
eli saisko tommosta jostainpäin suomea?
Tuskin saa ellei joku innostu omaansa myymään. Mun mielestä nämä on jo sen luokan hankintoja ettei missään nimessä kannata ottaa huonompaa vaikka sen nopeammin saisi, alkaa kuitenkin kaduttamaan.
- Posambique
Jos Suomesta pitää ehdottomasti saada, niin sitten Bauhausista AEG:tä alle.
Tästä tuomaristo on varmaan yhtä mieltä?
Tästä tuomaristo on varmaan yhtä mieltä?
"Urku auki, pelti kii"
No AEG:n tod näk käyn itsekin hakemassa heti kun tienaan enemmän kuin Kelan 350€ kuussa.. 
Espoon Bauhausissa tasan 0kpl. AEG myllyjä hyllyssä, ollut jo pitkään tyhjänä ja nyt ei löydy edes hintakylttiä enää hyllystä...ettei Bauhaus ole vaan poistamassa tota konetta tuotevalikoimasta?
Ite ostin Suomen teollisuus tarvike tukusta (verkkokauppa) hinta 182€.
4 päivässä on tuolta Cleanyourcar:sta tullut paketit kotiin. SIM180 maksaa £69.95+toimituskulut vajaa £20. Samallahan sitä saa muutakin puuttuvaa pakettiin. Esimerkiksi tallat+laikat, joita kuitenkit tarvitset mikäli rotarya olet hankkimassa.tomsa19 kirjoitti:Itsekkin tuota olen kattellut, muttaa ei jaksais tilata mistään ulkomailta, kun aikataulu rupee painamaan taas vastaan