BMW 520d F10 *kuvia lisätty 1.11.*
BMW 520d F10 *kuvia lisätty 1.11.*
Mitäs luulette missä kunnossa maalipinta on jos auton mitarissa on 16 km. Tuotu satamasta suoraan hoivapaikkaan ilman pysähdystä autoliikkeessä.

Viimeksi muokannut jyrkiboy, Ti Marras 01, 2011 7:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mun nimi on Jyrki
Re: BMW 520d F10
Tää on vissiin joku kompa. Pinta on taatusti täynnä naarmuja tai sun muuta sellasta kun tuolla tavalla kyselet 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Taitaa Jyrki tarkoittaa että on taas aika reilusti lentoruostetta.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
Millois pistät kiiltämään?
ensimmäinen kuva siitä jäljestä jonka Hangon satamassa puuhaava "yritys" saa aikaan autoile. Oli pakko soittaa terapia puhelu GlossPointtiin Jyväskylään ja Porsche centeriin. Niin pahalta tuntui.
Teen kuvia samaan aikaan joten tipoittain tulee.

Teen kuvia samaan aikaan joten tipoittain tulee.

Mun nimi on Jyrki
16 km ? Ja tossa kunnossa ? Hiljaiseksi vetää 
Huhhuh.
Tsiisus missä kunnossa!
Re: BMW 520d F10 *kuvia lisätty*
tähän tyrkkään loput kuvat valmista pinnasta ilman C.Quartzia.

Semmoinen hauska huomio että tämä kiillotuksen "ammattilainen" oli työstänyt vain polven korkeudelta ylöspäin olevia pintoja, mutta ei ollut ylttänyt keskelle kattoa. Lieneeköhän selkä ollut kipeä.
Kiitos Glosspointille ja Porsche centerin Jaakolle henkisestä tuesta. Meinasi itku tulla kun siirsin auton varjosta valoihin.
EDIT: kuvia lisätty, CQuartzit pinnassa

Semmoinen hauska huomio että tämä kiillotuksen "ammattilainen" oli työstänyt vain polven korkeudelta ylöspäin olevia pintoja, mutta ei ollut ylttänyt keskelle kattoa. Lieneeköhän selkä ollut kipeä.
Kiitos Glosspointille ja Porsche centerin Jaakolle henkisestä tuesta. Meinasi itku tulla kun siirsin auton varjosta valoihin.
EDIT: kuvia lisätty, CQuartzit pinnassa

Viimeksi muokannut jyrkiboy, Ti Marras 01, 2011 7:25 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mun nimi on Jyrki
Ottaako asiakkaat tosiaan vastaan tollaisia autoja? Eikö maahantuojalla ole mitään vastuuta 
Asiakas meinaa laskuttaa auton myyjää tästä keikasta ja kyllä tällasia annetaan asiakkaille, surullista mutta totta.
Mun nimi on Jyrki
Tää on niitä "vähän" ajettuja saksantuonteja. Mittari rukattu ainakan 150tkm taaksepäin.
No ei vaiskaan. On kyllä jotain hirveen näköistä.
Ei ihan luovutus kunnossa alkukuvissa mutta kuten aina Jyrkin käsistä niin laatutyötä tulee.
Edittiä niin tää oli jo luovutettu asiakkaalle?
No ei vaiskaan. On kyllä jotain hirveen näköistä.
Ei ihan luovutus kunnossa alkukuvissa mutta kuten aina Jyrkin käsistä niin laatutyötä tulee.
Edittiä niin tää oli jo luovutettu asiakkaalle?
- Posambique
Soitit Porsche Centeriin, vaikka auto on BMW? Siis mitä, nyt tipuin vähän kärryiltä?
On kyllä aivan hirveä meininki. Ei voi muuta sanoa, kuin että: "Onneksi on Jyrkiboy!"
Loistavaa jälkeä!
On kyllä aivan hirveä meininki. Ei voi muuta sanoa, kuin että: "Onneksi on Jyrkiboy!"
Loistavaa jälkeä!
"Urku auki, pelti kii"
Muutama vuosi sitten luin yhdestä mustasta Honda Civic Type R joka oli pilattu samalla tavalla Hangon satamassa. Toivottavasti kaikki autot meneen saman "kiilloittajan" kätten kautta. Meille se tietää lisää duunia ja rahaa 
Mun nimi on Jyrki
Jaakko (Mr Porsche) on mun henkinen tuki tällaisissa asioissa. Kyselin samlla kun heillä oli aikoinaan ongelmia Hangon kanssa.Posambique kirjoitti:Soitit Porsche Centeriin, vaikka auto on BMW? Siis mitä, nyt tipuin vähän kärryiltä?![]()
![]()
Loistavaa jälkeä!
Mun nimi on Jyrki
Saako kysästä missä teet töitä? Tietää sit suositella jos joku kysyyjyrkiboy kirjoitti:Muutama vuosi sitten luin yhdestä mustasta Honda Civic Type R joka oli pilattu samalla tavalla Hangon satamassa. Toivottavasti kaikki autot meneen saman "kiilloittajan" kätten kautta. Meille se tietää lisää duunia ja rahaa
Mitähän tarvikkeita tämä "kiillottaja" käyttää?jyrkiboy kirjoitti:Muutama vuosi sitten luin yhdestä mustasta Honda Civic Type R joka oli pilattu samalla tavalla Hangon satamassa. Toivottavasti kaikki autot meneen saman "kiilloittajan" kätten kautta. Meille se tietää lisää duunia ja rahaa
Ohoh!!! Sairasta touhua...
Haluaisitko laittaa pari kommenttia myllytyksen teknisestä toteuttamisesta?
Olisi mukava kuulla ammattimiehen työskentelytavoista.
Haluaisitko laittaa pari kommenttia myllytyksen teknisestä toteuttamisesta?
Kaikki liha tottelee kuria...