Erased:ilta osto

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
TKe_
Site Admin

Re: Erased:ilta osto

Viesti Kirjoittaja TKe_ » Ke Kesä 29, 2011 9:02 am

Kekola kirjoitti:En tarvitse enää mitään niistä tuotteista, mitä tuolta tilasin. Ostin muualta. Otan pelkästään rahat takaisin.

Nettikaupasta rahat tolle kelpaa, mutta mitään kirjallista vastinetta kyselyihin (myös kuluttajaneuvonnan; taitaa tietää ettei kuluttajaneuvonta tai kuluttajariitalautakunta pysty tekemään mitään muuta kuin antamaan suosituksia) tuolta ei ole tullut. Ei huvita soitella, pitäs olla ihan selvä juttu miten myyjä tässä toimii. Myyjän pitäisi olla asiakkaaseen yhteydessä eikä päinvastoin. Minä en tuonne ole enää yhteydessä koskaan, saa viranomaiset hoitaa asiaa eteenpäin.

Mulle on ihan sama millainen kaveri on puhelimessa tai paikan päällä. Ilmeisesti silloin toimii rehdisti, mutta nettikauppa on täyttä paskaa tämän sankarin kohdalla.
Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Ja hyvä, että tuollaiset asiat tulee tietoon, että vastaisuuden varalta ihmiset osaavat varoa kys. kauppaa.

pasi

Viesti Kirjoittaja pasi » Ke Heinä 06, 2011 3:28 pm

Artsi kirjoitti: Puhelimessa oli ihan asiallisen ja mukavan tuntuinen kaveri, käsittämätöntä, että päästää verkkokauppansa tuohon jamaan :shock:
Verkkokauppoja perustellaan päiväduunin ohella "harrastuksena" jonkun kivan aiheen ympärille, niin näin siinä käy. Ja tavarat kun tulevat alennuksella joltain muulta jälleenmyyjältä eikä valmistajalta niin homma alkaa kusemaan.

Olen työkseni konsultoinut aloittelevia verkkokauppoja, ja valitettavan usein olen törmännyt tähän "tähdenlento" ilmiöön.

Artsi

Viesti Kirjoittaja Artsi » Ke Heinä 06, 2011 7:52 pm

pasi kirjoitti:
Artsi kirjoitti: Puhelimessa oli ihan asiallisen ja mukavan tuntuinen kaveri, käsittämätöntä, että päästää verkkokauppansa tuohon jamaan :shock:
Verkkokauppoja perustellaan päiväduunin ohella "harrastuksena" jonkun kivan aiheen ympärille, niin näin siinä käy. Ja tavarat kun tulevat alennuksella joltain muulta jälleenmyyjältä eikä valmistajalta niin homma alkaa kusemaan.

Olen työkseni konsultoinut aloittelevia verkkokauppoja, ja valitettavan usein olen törmännyt tähän "tähdenlento" ilmiöön.
Luulisi siinä vaiheessa, kun asiakkaat ovat laittaneet rahat tilille ottavan homman enempi tosissaan muttakun näköjään ei...

Kun vielä osoite / puhelinnumero on esillä kotisivuilla niin itse en vastaavassa tilanteessa uskaltaisi pitää rahoja ja jättää järjestäen vastaamatta yhteydenottoihin.

Mun osalta asia on tosin loppuunkäsitelty. Tuli tehtyä kaksi tilausta samalla; ensimmäinen ja viimeinen :evil:

MrSefe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrSefe » To Heinä 07, 2011 4:50 pm

Sain 31.5. tilatut tuotteet 4.7. Kaikki tuli kuten oli tilattukin.

Tuossa odottelu aikana otin muutaman kerran yhteyttä mailitse ja yhteydenottolomakkeella mutta mitään vastausta en saanut. Mitään selitystä viiveelle ei siis koko aikana tullut. Lisäksi tilaukseni tila sivuilla on yhä "odottaa".

Toistamiseen en aio kyseisestä putiikista tilata vaikka ei toiminta ilmeisesti aivan sentään huijausta ole.

Seth

Viesti Kirjoittaja Seth » Ti Heinä 12, 2011 10:10 pm

Reilut kolmisen viikkoa kesti shampoopullon saapuminen postiin. Ja nimenomaan postiin 16 -pakettina, vaikka olin sen 14 -pakettina tilannut ja maksanut. Vastapuolesta ei kuulunut mitään, ennen kuin puolentoista viikon odottelun jälkeen pistin tekstiviestiä, josta kesti vielä viikko, että sai tavaran postitettua. Epävarmaksi jää, että olisiko ikinä tavaraa postittanut ellen olisi kysellyt perään. Verkkosivujen perusteella tuotetta oli koko ajan varastossa, joten sekään ei puolla miltään osin myöhästymistä lainkaan.

Lopulta tuote silti tuli ja oli sitä mitä pitikin sekä esimerkillisen hyvin pakattuna. Odottelu, väärä toimitustapa maksettuun nähden sekä se, että kauppa ikäänkuin alkoi vasta omasta yhteydenotostani niin en kyllä voi suositella ko. puljua enkä toistamiseen aio tilata.
Viimeksi muokannut Seth, Ti Heinä 19, 2011 11:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Viesti Kirjoittaja Ville » Ke Heinä 13, 2011 12:30 pm

Onkos kukaan lähiaikoina tilannut mitään tuolta? Jos on niin millä menestyksellä?
Itse löysin tämän topicin pikkaisen liian myöhään ja tavarat tilattu ja maksettu.
Alkaa jo jännittämään että kuinka käy.

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ti Heinä 19, 2011 5:16 am

Onhan siitä jo kolmisen kuukautta. Ei mitään vieläkään.

Jarno

Viesti Kirjoittaja Jarno » To Heinä 21, 2011 10:17 pm

Vuosi sitten kesäkuun alussa tein tilauksen omasta vahastani, vielä saamatta mitään. Viimeisen kerran ko. henkilön sain kiinni helmikuussa, silloinkin vain FFp:n privaviestin kautta, sähköposteihin ei vastattu. Tuolloin vahaa luvattiin "ensi viikolla", kuten edellisen vuoden elokuussakin.

"Hieman" paskanmaku jää suuhun toiminnasta, puhelimitse en ole jaksanut ruveta vaivaamaan, koska rahanmenetys tässä tapauksessa jää pariinkymmeneen euroon ja pahin hinkkailuintokin kerkesi laantua jo. Katsotaan millanen toimitusaika tässä vielä muodostuu :)

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ma Heinä 25, 2011 1:42 pm

Minulla paskanmaku poistuu, koska tutkintailmoitus asianimikkeellä petos on tehty. Asianomistaja vaatii rangaistusta, eli Erased saa vastata tutkinnan yhteydenottoon ja sitä myöten sitten käräjille kuulemaan tuomionsa.

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ma Heinä 25, 2011 11:04 pm

Ohhoh, osaa päivittää nettisivujaan kuitenkin, lomamatkalla, erasedin sivulta kopypastettu, uskokaa vaan:

Muuttohässäkkä muuten ohi mutta tiedon valtatiellä edelleen pienoisia ongelmia eli nyt on nettiyhteys mutta en pysty lähettämään mailia kun asetuksissa on jotain häikkää.

Pahoitteluni odottamaan joutuneille ja pyydän parin päivän ajan ottamaan yhteyttä puhelimella

Viikon 30 olen lomamatkalla joten perjantain 23.7 jälkeen seuraavan kerran käsittelen tilauksia 1.8
.

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ma Heinä 25, 2011 11:05 pm

Lähempä samalle lomamatkalle tässä.

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ma Heinä 25, 2011 11:10 pm

Taidat olla myöhässä, muistaakseni tuo on viime kesän juttuja.

Demon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demon » Ti Heinä 26, 2011 6:34 am

Vanhaa tietoa tuo on.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ke Heinä 27, 2011 7:01 pm

Ahaa, no on kuitenkin yhteystietonsa osannut poistaa sivuiltaan? Sen verran päivittänyt kuitenkin. No, tämä asia jää mun osalta tähän forumilla, infoon tuomiosta tänne aikanaan.

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ke Heinä 27, 2011 7:19 pm

Joo ja kertoohan sekin jotain että nuo "uutiset" on edelleen etusivulla.

Kekola

Viesti Kirjoittaja Kekola » Ma Elo 15, 2011 8:18 pm

Tänään tuli postin pakettikortti Erasedilta. Ihan hyvä muuten, mutta 2kk kaupan purkautumisen jälkeen.

Kauppa on osaltani purkautunut 2kk sitten ja rikosilmoituksen petoksesta tein n. kk sitten. En hae tavaroita postista, saa lunastaa ne takaisin itselleen.

Milloinkohan tämä Mikko tajuaa, että paskat meni housuun eikä ne sieltä poistu? Ja että joutuu maksamaan typeryydestään moninkertaisesti verrattuna siihen, että olisi ajallaan palauttanut rahani?

aki

Viesti Kirjoittaja aki » Ma Elo 15, 2011 8:24 pm

Itellä ollut pieni tilaus 19.7.2011 saakka "Odottaa" tilassa. Toivottavasti tulee piakkoin, ettei tarttis keksiä muita keinoja. Laitoin juuri sivujen kautta kyselyn aiheesta.

strapi

Viesti Kirjoittaja strapi » Ma Elo 15, 2011 8:52 pm

Samma här, tilaus maksettu 30.6 ja tila edelleen "odottaa". Muutamaan kertaan olen laittanut sähköpostia mutta eipä ole mitään kuulunut vieläkään.

Croma

Viesti Kirjoittaja Croma » Ma Elo 15, 2011 9:43 pm

Näyttäähän noilla sivuilla olevan puhelinnumerokin. Miksi ette soita, vai eikö tuo kaveri vastaa?

Artsi

Viesti Kirjoittaja Artsi » Ti Elo 16, 2011 12:59 am

Itse soitin tilaukseni perään, kun oli reilu kaksi kuukautta mennyt tilauksesta ja homma saatiin päätökseen.

Mutta eihän missään nimessä ainakaan verkkokaupan tarkoitus ole, että kaikki (tässä tapauksessa vaikuttaa siltä) maksaneet asiakkaat joutuvat soittamaan, että tavarat saadaan liikkeelle. "Firmalla" on yhteydenottolomake sivuillaan ja sähköpostiosoite esillä. Jos tilauksen ja rahojen ottaminenkin onnistuu netin kautta, niin miksi ihmeessä ei yhteydenpito tilauksen jälkeen!!!

Mielenkiinnolla odotan Kekolan tapauksen etenemistä, ettei vaan kaikki poliisin resurssit ole 3km/h ylinopeuksien valvonnassa :mrgreen:

Jarno

Viesti Kirjoittaja Jarno » La Syys 03, 2011 9:55 am

Ainakin ko. henkilö näyttää uskaltavan pitää vielä Erased.fi tarroja autossaan, eilen bongattu Oulusta. Harmi kun oli hieman kiire niin ei voinut käydä kysäisemässä vahasta.

Viesti Kirjoittaja Ville » Su Syys 04, 2011 12:19 am

Omat tavarani sain suht koht nopeasti mutta yhteydessä kyseiseen kaveriin kyllä olin kun ei tuntunut nettisivulla tilaus päivittyvän. Ainoat nuhteet annan siitä että jälkitoimitus oli meinannut unohtua mutta muistuttamalla sekin tuli ajallaan.

Eipä se kyllä mukava ole tavaroitaan odotella ikuisuuksia mutta autojen kanssa pelanneille luulisi olevan aika tuttua touhua nuo pitkät toimitustavat.

nik0

Viesti Kirjoittaja nik0 » Ma Syys 05, 2011 8:44 pm

Terve, oisko kellään tietoa mitä tohon settiin kuuluu?
http://www.erased.fi/valmistelu/valetpro-claysetti
Koska tossa kuvassa näkkyy blac holee ja citrus golssia niin ja en tiiä puhunkuhan ommia :D

sonikk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sonikk » Ma Syys 05, 2011 9:07 pm

Ei ihan auennut viestin sisältö mulle mutta lukaiseppa ketjua hieman ennen kun tilaat tuolta yhtään mitään.

Tonis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tonis » Ma Syys 05, 2011 9:11 pm

Ilmeisesti pakettiin kuuluu Citrus bling ja claybar... Veikkaisin
Wannabe-OCD

Vastaa Viestiin