Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
maaco

Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja maaco » La Helmi 19, 2022 7:23 pm

Annoin autoni kalvoitusharjoittelun kohteeksi, ja kuskin lasiin ilmestyi pari naarmua katkoteräveitsestä. Vaikka itse työskentelenkin alalla, lasien myllytys on aika vierasta. Kellään enemmän osaamista?

Lowlife

Re: Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Lowlife » Su Helmi 20, 2022 3:09 pm

maaco kirjoitti: La Helmi 19, 2022 7:23 pm Annoin autoni kalvoitusharjoittelun kohteeksi, ja kuskin lasiin ilmestyi pari naarmua katkoteräveitsestä. Vaikka itse työskentelenkin alalla, lasien myllytys on aika vierasta. Kellään enemmän osaamista?
Aika vittumainen homma... Mä olin kaverin lasifirman mukana Mirkan järjestämällä lasihionta koulutuksessa ja homma meni ihan samalla tavalla kuin maalin kanssa. Eli vesihiomalappu koneeseen, tais olla 320-6000 kaikki karkeudet ja lopuksi ceriumoksidilla ja huopalaikalla viimeinen silaus. Ihan karmeeta hommaa, jos multa kysytään. :D
Black isn't a color, it's a career.

maaco

Re: Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja maaco » Su Helmi 20, 2022 6:20 pm

Lowlife kirjoitti: Su Helmi 20, 2022 3:09 pm
maaco kirjoitti: La Helmi 19, 2022 7:23 pm Annoin autoni kalvoitusharjoittelun kohteeksi, ja kuskin lasiin ilmestyi pari naarmua katkoteräveitsestä. Vaikka itse työskentelenkin alalla, lasien myllytys on aika vierasta. Kellään enemmän osaamista?
Aika vittumainen homma... Mä olin kaverin lasifirman mukana Mirkan järjestämällä lasihionta koulutuksessa ja homma meni ihan samalla tavalla kuin maalin kanssa. Eli vesihiomalappu koneeseen, tais olla 320-6000 kaikki karkeudet ja lopuksi ceriumoksidilla ja huopalaikalla viimeinen silaus. Ihan karmeeta hommaa, jos multa kysytään. :D
No mulle riittää jos tuon naarmun saa pyöristymään. Oon paria lasia myllyttänyt tyyliin 5v sitten ja tiedossa on homman vaativuus 😄 Nyt vaan alle vuoden vanha auto, niin lopputuloksen kanssa tarkempi.

Vastaa Viestiin