Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi
Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi
Annoin autoni kalvoitusharjoittelun kohteeksi, ja kuskin lasiin ilmestyi pari naarmua katkoteräveitsestä. Vaikka itse työskentelenkin alalla, lasien myllytys on aika vierasta. Kellään enemmän osaamista?
Re: Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi
Aika vittumainen homma... Mä olin kaverin lasifirman mukana Mirkan järjestämällä lasihionta koulutuksessa ja homma meni ihan samalla tavalla kuin maalin kanssa. Eli vesihiomalappu koneeseen, tais olla 320-6000 kaikki karkeudet ja lopuksi ceriumoksidilla ja huopalaikalla viimeinen silaus. Ihan karmeeta hommaa, jos multa kysytään.

Black isn't a color, it's a career.
Re: Lasien myllytykseen jeesiä? Keski-Suomi
No mulle riittää jos tuon naarmun saa pyöristymään. Oon paria lasia myllyttänyt tyyliin 5v sitten ja tiedossa on homman vaativuusLowlife kirjoitti: ↑Su Helmi 20, 2022 3:09 pmAika vittumainen homma... Mä olin kaverin lasifirman mukana Mirkan järjestämällä lasihionta koulutuksessa ja homma meni ihan samalla tavalla kuin maalin kanssa. Eli vesihiomalappu koneeseen, tais olla 320-6000 kaikki karkeudet ja lopuksi ceriumoksidilla ja huopalaikalla viimeinen silaus. Ihan karmeeta hommaa, jos multa kysytään.![]()