Base, eli pohja-aine on 9H keraaminen suoja-aine, jonka käsittelyn jälkeen odotellaan vähintään tunti-12 tuntia, jonka jälkeen levitellään topcoat, eli nanokeraaminen suoja-aine ohjeen mukaisesti samalla tavalla pitkittäin ja poikittain levittelemällä pakkauksessa tulevalla kakkos-sienellä...itse olen tehnyt kyljenkin kerrallaan, eikä mitään ongelmia ole ollut pois pyyhkiessä.
Topcoat osa tekee pinnasta hydrofobisen ja antaa lopullisen kiillon, joka ainakin näissä tummissa autoissa on ollut aika vakuuuttava.
Näistä kiillon syvyyksistä voi kukin olla miljoonaa mieltä, mutta olen pyörittänyt aikaisemmin korkean moraalin automaalaamoa, joten jonkinlainen käsitys tässä uran myötä on kiiltämisestä syntynyt.
Kahta kelloa käyttämällä työstä syntyy aika paljon nopeampaa, jos joku näitä rahaa vastaan suorittaa, eli puolikas katto,kello käyntiin,toinen puolikas ja kello käyntiin jne.
Valmistaja-tai maahantuoja on Innokem,eli Juha Karppanen Oy Kuopiosta. Tukkurin mukaan käsittelyn lopputulos vastaa Ceremic Pro 9H käsittelyä, joka taas vaatii käsittelytiloilta ja laitteilta aikasen paljon enemmän...enkä minä vanhempana automaalarina päästäisi ketään elävänä käsittelemään autoaan maalauskammioon, UV-säteilijää voisin vielä kokeilla?
Innokem antaa tuotteelle 3-vuoden takuun, saa nähdä, miten se käytännössä pitää.
Olisi kiva kuulla,onko joku muukin käyttänyt kyseistä tuotetta ja minkälaisella menestyksellä. Ja ihan nupiksi, tottakai autot on kiilloitettu koneella ennen käsittelyä ja pyyhitty isopropanoolilla