Luulin, että en ole enää kovin aloittelija, mutta nähtävästi..
Mikä meni vikaan kun Fusson jäljiltä ainakin konepellissä selkeästi "läikkiä"/rajoja? Vähän vaikea selittää, mutta toivottavasti tiedätte mitä tarkoitan.
Sanon jo ihan suoraan, että mitään mahdollisuuksia tuosta ei ole saada kuvia, huomaa oikeastaan vaan pilvisellä säällä helposti. Mutta paljaalla silmällä ja kun on vielä musta auto niin huomaa kyllä hyvin.
Pohjat tuli tehtyä aika perusteellisesti, perus liukkaripesu ja kinnastelu, pienpoisto yms.
2-step rotaryllä tuli myös ajettua, reseptein S17 + keltanen hex ja S30 + sininen hex.
Ennen vahausta vielä IPA pyyhintä.
Tuliko oikeasti laitettua vaan liikaa vahaa vai mistä tuo voi johtua?
Kaikista enitenhän tässä vit***aa että en itse vahannut kun tuli aikataulu vastaan vaan annoin homman kaverille ja itse jatkoin S30 ajelemista.
Sellasen huomion ainakin tein, että tuo Fusson mukana tullut levityssieni oli mun mielestä ainakin ihan perseestä, mutta tuskin kuitenkaan siitä johtuu
Voiko olla että tuli pyyhittyä vahat pois MK liinalla liian nopeasti?
EDIT: Jatketaan vielä sen verran, että kun tämä ongelma nyt sen verran ärsyttää, niin vetäsen kyllä varmaan Fussot ite uudelleen pintaan.
Kovasti oon kuullut juttua, että Fusso ei paljoa liukkareista (esim. Motox Tehopesu) välitä, joten milläs tuon saa tehokkaasti pois pinnasta? Pureeko Pineline?